Przetargi.pl
Remont pomieszczeń sanitarnych oraz budowa sanitariatu dla niepełnosprawnych w budynku Centrum Sztuki IMPART przy ul. Mazowieckiej 17 we Wrocławiu

Centrum Sztuki IMPART ogłasza przetarg

  • Adres: 50-412 Wrocław, ul. Mazowiecka 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3432962 , fax. 071 3432962
  • Data zamieszczenia: 2011-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Sztuki IMPART
    ul. Mazowiecka 17 17
    50-412 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3432962, fax. 071 3432962
    REGON: 00027991800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.impart.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń sanitarnych oraz budowa sanitariatu dla niepełnosprawnych w budynku Centrum Sztuki IMPART przy ul. Mazowieckiej 17 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dwóch pomieszczeń sanitarnych oraz budowie sanitariatu dla niepełnosprawnych w budynku Centrum Sztuki IMPART przy ul. Mazowieckiej 17 we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Remont dwóch sanitariatów na balkonie. W skład robót wchodzi: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana okładziny ceramicznej ścian i podłóg, wymiana ścianek drewnianych kabin na nowe systemowe MDF, wymiana armatury sanitarnej wraz z podejściami, wymiana grzejników wraz z zaworami, wyposażenie łazienek w urządzenia wg opisu w przedmiarze. 2) Wykonanie sanitariatu dla niepełnosprawnych w holu na parterze. W skład robót wchodzi: wykonanie robót ogólnobudowlanych, wykonanie instalacji sanitarnych, wykonanie instalacji elektrycznych, wg dokumentacji projektowej wykonanej przez: Pracownia Architektoniczna arch. Emilia Rodzińska, ul. Mierosławskiego 10/1 51-682 Wrocław Szczegółowy zakres zamówienia określają: dokumentacja przetargowa, a w szczególności przedmiar robót, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz projekt umowy. 3. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową oraz wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót. 4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:1) Roboty będą wykonywane na obiekcie czynnym, w związku z powyższym Zamawiający zastrzega, iż prace uciążliwe Wykonawca ma obowiązek wykonać po wcześniejszym ich uzgodnieniu z zarządcą budynku. 2) Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.).3) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za: a) sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu, przed rozpoczęciem robót, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,b) postępowanie z odpadami powstałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) i ustawy z 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.),c) prowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401 z późn. zm.).4) Do zakresu robót i obowiązków Wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również: a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy, b) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu przed dostępem osób trzecich (należy wykonać przed rozpoczęciem robót),c) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, d) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie, miejsc wykonywania prac oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, e) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej i odbiorowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,f) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy i skuteczny wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, g) czynny udział w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach w celu omówienia spraw związanych z realizacją prac oraz w odbiorach przez służby zewnętrzne. 5) Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenie ryczałtowej. 5. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z dokumentacją przetargową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych oraz sztuką budowlaną. 6. Przed zgłoszeniem przedmiotu umowy do odbioru Wykonawca winien wykonać wszystkie niezbędne próby, badania i odbiory. 7. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. 8. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji przetargowej. 9. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.impart.art.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach