Gmina Krzepice ogłasza przetarg
- Adres: 42-160 Krzepice, ul. Częstochowska 13
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3175172 , fax. 034 3175172
- Data zamieszczenia: 2009-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzepice
ul. Częstochowska 13 13
42-160 Krzepice, woj. śląskie
tel. 034 3175172, fax. 034 3175172 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń Przedszkola Samorządowego w Krzepicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń Przedszkola Samorządowego w Krzepicach polegający na wymianie stolarki drzwiowej, położeniu gładzi gipsowej na ścianach i sufitach, malowanie, płytkowanie ścian, posadzek i schodów. Obecnie w przedszkolu prowadzone są roboty związane z termomodernizacją budynku, które nie obejmują przedmiotowego zakresu robót. Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454310007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym przed terminem złożenia ofert tj. do dnia 03.08.2009r. godz. 10.00, w wysokości 1.000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w pkt. X specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca/y mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.Nr 87, poz. 605 z późn. zmianami)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) zał. nr 2/. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 4.Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1. Formularz ofertowy / zał. nr 1 /. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną . 3. Potwierdzenie wniesienia wadium . 4.Oświadczenie o podwykonawcach - zał. Nr 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzepice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja trzech pomieszczeń kuchennych wraz z zapleczem magazynowym oraz dwóch pomieszczeń sanitarnych w budynku Żłobka Miejskiego w Piekarach Śląskich
Dodano: 2016-07-14 - Dostosowanie pomieszczeń piwnicznych Urzędu Miasta Chorzów na potrzeby archiwum wraz z renowacją posadzek w korytarzach piwnicznych
Dodano: 2016-04-28 - Wymiana okładziny niecki basenowej wraz z montażem nowych słupków startowych w Zespole Szkół Ogolnokształcących nr 2 w Sosnowcu
Dodano: 2015-06-15 - REMONT SCHODÓW ORAZ WYMIANA DRZWI WEWNĘTRZNYCH W DOMACH STUDENTA NR 1, 2 i 7 PRZY ULICY STUDENCKIEJ 15, 16 i 17 W KATOWICACH
Dodano: 2013-07-08 - DOKOŃCZENIE REMONTU KAPITALNEGO IV PIĘTRA DOMU STUDENTA NR 4 NA OSIEDLU AKADEMICKIM W SOSNOWCU PRZY UL. LWOWSKIEJ 2
Dodano: 2013-06-07 - Remont pomieszczeń oraz naprawa ubytków elewacji w Domu Studenta nr 4 przy ul. Lwowskiej 2 w Sosnowcu
Dodano: 2012-10-19 - REMONT KUCHNI W DOMU STUDENTA NR 1 ORAZ DOMU STUDENTA NR 2, REMONT POMIESZCZEŃ W DOMU STUDENTA NR 7 W KATOWICACH
Dodano: 2012-03-07 - Remont korytarza parteru wraz z pomieszczeniami w Domu Studenta nr 3 - Sosnowiec ul. Sucha 7 B
Dodano: 2012-01-31 - Remont pomieszczeń w budynku Domu Studenta nr 5 - Sosnowiec ul. Sucha 7 B
Dodano: 2012-01-27 - REMONT DZIESIĘCIU POKOI ORAZ SALI TELEWIZYJNEJ W DOMU STUDENTA NR 2 W KATOWICACH PRZY UL. STUDENCKIEJ 17
Dodano: 2011-08-08