Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
- Data zamieszczenia: 2013-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 3592048, fax. 32 3592048 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT SCHODÓW ORAZ WYMIANA DRZWI WEWNĘTRZNYCH W DOMACH STUDENTA NR 1, 2 i 7 PRZY ULICY STUDENCKIEJ 15, 16 i 17 W KATOWICACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont schodów w Domach Studenta nr 1 i 2 przy ul. Studenckiej 15 i 17 oraz wymiana drzwi wewnętrznych w Domu Studenta nr 7 przy ul. Studenckiej 16 w Katowicach. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
Część A Remont schodów w Domu Studenta nr 1 w Katowicach przy ul. Studenckiej 15- zgodnie z zał. nr 2A, 2B, do SIWZ
część B Remont schodów w Domu Studenta nr 2 w Katowicach przy ul. Studenckiej 17 - zgodnie z zał. nr 2A, 2C do SIWZ
część C Wymiana drzwi wewnętrznych w Domu Studenta nr 7 w Katowicach przy ul. Studenckiej 16 - zgodnie z zał. nr 2A, 2D do SIWZ
3. Na opis przedmiotu zamówienia, składają się następujące dokumenty: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) dla części A, B i C - załącznik nr 2A; 2) Przedmiar robót - dla części A - załącznik nr 2B, 2) Przedmiar robót - dla części B - załącznik nr 2C, 3) Przedmiar robót - dla części C - załącznik nr 2D, 4. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane urządzenia, materiały, itp., w zakresie części A, B oraz C: nie mniej niż 36 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego. 5. Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (urządzeń, rzeczy itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty. 6. Wymagany termin realizacji zamówienia w zakresie części A, B oraz C: do 56 dni, licząc od daty przekazania frontu robót przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania frontu robót w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, z zastrzeżeniem zapisów rozdziału XIII ust. 2 pkt 8 SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót) podane są wskazania dotyczące określonej marki, znaku towarowego, producenta, dostawcy oznacza to, że Zamawiający użył powyższych określeń jako przykładowe i pomocnicze. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach i niniejszej SIWZ. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 5 do SIWZ). 11. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 16. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454310007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja trzech pomieszczeń kuchennych wraz z zapleczem magazynowym oraz dwóch pomieszczeń sanitarnych w budynku Żłobka Miejskiego w Piekarach Śląskich
Dodano: 2016-07-14 - Dostosowanie pomieszczeń piwnicznych Urzędu Miasta Chorzów na potrzeby archiwum wraz z renowacją posadzek w korytarzach piwnicznych
Dodano: 2016-04-28 - Wymiana okładziny niecki basenowej wraz z montażem nowych słupków startowych w Zespole Szkół Ogolnokształcących nr 2 w Sosnowcu
Dodano: 2015-06-15 - DOKOŃCZENIE REMONTU KAPITALNEGO IV PIĘTRA DOMU STUDENTA NR 4 NA OSIEDLU AKADEMICKIM W SOSNOWCU PRZY UL. LWOWSKIEJ 2
Dodano: 2013-06-07 - Remont pomieszczeń oraz naprawa ubytków elewacji w Domu Studenta nr 4 przy ul. Lwowskiej 2 w Sosnowcu
Dodano: 2012-10-19 - REMONT KUCHNI W DOMU STUDENTA NR 1 ORAZ DOMU STUDENTA NR 2, REMONT POMIESZCZEŃ W DOMU STUDENTA NR 7 W KATOWICACH
Dodano: 2012-03-07 - Remont korytarza parteru wraz z pomieszczeniami w Domu Studenta nr 3 - Sosnowiec ul. Sucha 7 B
Dodano: 2012-01-31 - Remont pomieszczeń w budynku Domu Studenta nr 5 - Sosnowiec ul. Sucha 7 B
Dodano: 2012-01-27 - REMONT DZIESIĘCIU POKOI ORAZ SALI TELEWIZYJNEJ W DOMU STUDENTA NR 2 W KATOWICACH PRZY UL. STUDENCKIEJ 17
Dodano: 2011-08-08 - Remont warsztatów szkolnych - pracownia elektrotechniczna
Dodano: 2010-04-20