Przetargi.pl
Przebudowa drogi wraz z budową sieci wod. - kan. w ulicach Średniej i Jaracza w Radzionkowie.

Urząd Miejski w Radzionkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-922 Radzionków, ul. Męczenników Oświęcimia 42
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0322890727 wew. 106
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Radzionkowie
    ul. Męczenników Oświęcimia 42 42
    41-922 Radzionków, woj. śląskie
    tel. 0322890727 wew. 106
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wraz z budową sieci wod. - kan. w ulicach Średniej i Jaracza w Radzionkowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest przebudowa ulic: Średniej i Jaracza w Radzionkowie obejmująca wykonanie nowej nawierzchni jezdni, budowę chodników i przejść dla pieszych oraz budowę sieci wodociągowej i kanału sanitarnego oraz kanału deszczowego. Planowana długość przebudowanych dróg - 1,2 km Planowana długość budowanej sieci wodociągowej i kanału sanitarnego i deszczowego - 1,9 km. Termin realizacji zamówienia: 96 tygodni, licząc od daty przekazania placu budowy CPV: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg. 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 75.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy - Pzp. 5. Wykonają niniejsze zamówienie w terminie 24 miesięcy licząc od daty przekazania placu budowy. 6. Udzielą 60 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały oraz 12 miesięcznego okresu rękojmi, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie poprzez weryfikację przedłożonych w ofercie wymaganych oświadczeń i dokumentów zgodnie z regułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć niżej wymienione dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 oraz art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - odpowiednie dla Wykonawcy (PRZYJMUJE SIĘ OKRES JEGO WAŻNOŚCI - 6 MIESIĘCY OD DATY WYSTAWIENIA PRZEZ WŁAŚCIWY ORGAN) 3. Aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - odpowiednie dla Wykonawcy, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (PRZYJMUJE SIĘ OKRES WAŻNOŚCI ZAŚWIADCZEŃ - 3 MIESIĄCE OD DATY WYSTAWIENIA PRZEZ WŁAŚCIWY ORGAN). 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wymaga się wskazania, iż wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami (co najmniej po jednej osobie w każdej branży) posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 4.1. drogowej, 4.2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoby, o których mowa wyżej, powinny posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz być wpisana na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) - na potwierdzenie proszę załączyć do oferty kserokopie stosownych uprawnień i aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Jeżeli Wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował, żądane jest przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym: 5.1. do 5 zamówień dotyczących przebudowy lub budowy dróg o nawierzchni z kostki betonowej o wartości łącznej minimum 1 500 000,00 zł brutto wraz z kopiami dokumentów stanowiących, że roboty zostały wykonane należycie 5.2. do 5 zamówień dotyczących przebudowy lub budowy kanału sanitarnego lub deszczowego lub ogólnospławnego o wartości łącznej minimum 1 500 000,00 zł brutto wraz z kopiami dokumentów stanowiących, że roboty zostały wykonane należycie. 5.3. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Za definicje budowy i przebudowy należy przyjąć definicję zgodną z art.3 Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 6. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, gdzie łączna wielkość sumy ubezpieczeniowej nie może być mniejsza niż 1.000.000,00 zł. UWAGA: Dokument OC musi być aktualny na dzień składania ofert. Dokument OC winien obejmować cały okres realizacji zamówienia, tj. 24 miesiące licząc od daty przekazania placu budowy. W przypadku upływu terminu ważności dokumentu w okresie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do złożeniu nowego dokumentu obejmującego nowy okres, przy czym łączna wielkość sumy ubezpieczeniowej nadal musi być nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. Inne oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony przez Wykonawcę Formularz Oferty; 2. Pełnomocnictwo do występowania w przetargu w imieniu Wykonawcy (dotyczy np. spółek cywilnych, konsorcjum). 3. Podpisany harmonogram rzeczowo - finansowy w treści określonej przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzionkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach