Przetargi.pl
Remont pomieszczeń piwnicznych w Collegium Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu.

Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
  • Data zamieszczenia: 2010-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
    ul. Wieniawskiego 1 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
    REGON: 00001293330000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń piwnicznych w Collegium Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń piwnicznych w Collegium Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu: - roboty budowlane, - roboty sanitarne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek do spełnienia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: A. posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawcy wykonali (również jako generalny wykonawca przy współudziale podwykonawców) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przynajmniej 1 robotę ogólnobudowlaną remontową o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł brutto oraz udokumentują, że wymienione roboty wykonali należycie. B. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawcy dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami), posiadającymi: -uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, i które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i które są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu, bądź odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. - formularz ofertowy Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. - formularz cenowy - zbiorcza tabela elementów scalonych Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie to składa każdy z wykonawców. - wykaz osób, które będą kierować robotami wraz z kserokopiami ich uprawnień i wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzający spełnianie warunku o którym mowa w rozdziale 5 pkt 5.1. ppkt B SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik - wykaz wykonanych robót, potwierdzający spełnianie warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt 5.1. ppkt A SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik - dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie - pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach