Przetargi.pl
Remont pomieszczeń obiektu Zamawiającego

Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publicznych Zakład Opieki Zdrowotnej w Tucznie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-640 Tuczno, ul. Staszica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 2593004 , fax. 0-67 2593004
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publicznych Zakład Opieki Zdrowotnej w Tucznie
    ul. Staszica 5 5
    78-640 Tuczno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-67 2593004, fax. 0-67 2593004
    REGON: 33129943900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń obiektu Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń w obiekcie Zamawiającego (I-etap), w tym: pokoju psychologa, gabinetu lekarskiego, jadalni, pokoju terapii zajęciowej oraz części korytarza, zgodnie z projektem oraz przedmiarem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenia zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) posiadanie uprawnień do występowania w obrocie gospodarczym, b) nie zalegają z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji odpowiednich organów, c) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) posiada ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania o zamówienie publiczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków przez wykonawcę, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. 3. Odpis z rejestru sądowego (KRS), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu . 4. Zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji w tym zakresie. 5. Zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji w tym zakresie. 6. Oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób zdolnych do realizacji zamówienia, potencjałem technicznym oraz pracownika z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi na druku stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 7. Oświadczenie o pozostawaniu w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizacje zadania na druku stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji. 8. Oświadczenie o nie występowaniu okoliczności powodujących wykluczenie wykonawcy z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy na druku stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji. 9. Kopie polisy ubezpieczenia z tytułu prowadzenia działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania na kwotę nie niższą niż 100.000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatoriumtuczno.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach