Przetargi.pl
Remont pomieszczeń laboratoryjnych

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 93-569 Łódź, ul. Proletariacka 2/6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6351400, 6351432 , fax. 042 6351432
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
    ul. Proletariacka 2/6 2/6
    93-569 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6351400, 6351432, fax. 042 6351432
    REGON: 00009251600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: lodz.wiw@wetgiw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń laboratoryjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń laboratoryjnych - w ZHW O/Piotrków Trybunalski, postępowanie dla zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 600 zł. brutto, do dnia 29 października 2009 r., do godz. 10.00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust.1 ustawy, czyli:: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. posiadają odpowiedni dokument rejestrowy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem złożenia ofert, czyli posiadają aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej bądź aktualny wypis z właściwego rejestru posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, czyli o wartości minimum 70 000 brutto oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie (np. referencje) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000 zł. , przedstawią informacje na temat pracownika wykonawcy przewidzianego na kierownika (kierowników) robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, wraz z kserokopia dokumentów potwierdzającymi posiadanie przez osobę uprawnień do kierowania robotami, wymaganych przez ustawę Prawo Budowlane, wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zg. z art. 24 ust 1 i 2 ustawy : nie zalegają z płaceniem opłat i składek na ZUS lub KRUS i podatków do urzędu skarbowego i nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym jako osoby i firmy ukarane prawomocnym wyrokiem sądu. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2 do SIWZ); 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) w celu potwierdzenia, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda : wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót o wartości minimum 70 000 brutto, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). informacji o kierowniku robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, wraz z kserokopią dokumentów potwierdzającymi posiadanie przez osobę uprawnień do kierowania robotami, wymaganych przez ustawę Prawo Budowlane, wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 4) w celu potwierdzenia, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000 zł. , 5) w celu potwierdzenia, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda : informacji o kierownikach robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, wraz z kserokopią dokumentów potwierdzającymi posiadanie przez osobę uprawnień do kierowania robotami, wymaganych przez ustawę Prawo Budowlane, wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 6) W celu potwierdzenia , ze nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust , Zamawiający żąda: aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2 a) Pozostałe dokumenty: 1) ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1do SIWZ; 2) oświadczenie o nie wyrażeniu/wyrażeniu zgody na udostępnienie innym uczestnikom postępowania informacji zawartych w ofercie, a stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - brak zastrzeżenia bądź złożenia oświadczenia traktowany będzie jako zgoda na udostępnienie całej oferty do wglądu innym uczestnikom postępowania (załącznik Nr 3); 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru albo z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 4) zaparafowany projekt umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wiw.bip.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach