Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 91-842 Łódź, ul. Tokarzewskiego 2
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6160209 , fax. 042 6160751
- Data zamieszczenia: 2009-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o.
ul. Tokarzewskiego 2 2
91-842 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6160209, fax. 042 6160751
REGON: 47079708100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpolodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę jednego kompletu fabrycznie nowego wózka widłowego czołowego, kołowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednego kompletu fabrycznie nowego wózka widłowego czołowego, kołowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424151102
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta złożona przez Wykonawcę musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 960, 00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset sześćdziesiąt złotych zero groszy).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. 2. Dysponują doświadczeniem w zakresie realizacji podobnych dostaw o zbliżonym do przedmiotu zamówienia charakterze i wartości. Zamawiający stawia warunek, że każdy wykonawca ubiegający się o zamówienie musi mieć wykonane w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 takie dostawy. Na potwierdzenie należytego wykonania wykazanych dostaw należy załączyć dokumenty od poprzednich zleceniodawców. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu spełnienia tych warunków wykonawca musi wykazać, że: posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oferta musi zawierać: 1. Formularz oferty, wg załączonego do specyfikacji wzoru (zał. nr 1) wraz z opisem technicznym oferowanego przedmiotu zamówienia i warunkami gwarancji, z którego wynikać będzie zgodność z wymaganiami zamawiającego. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 i 24 prawa zamówień publicznych, wg załączonego do Specyfikacji załącznika nr 2. 3. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie, wg załączonego do Specyfikacji wzoru nr 3. 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia 10. Dowód wpłaty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpolodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup wózka widłowego z chwytakiem II/2016
Dodano: 2016-07-14 - zakup wózka widłowego z chwytakiem/2016
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa wózków widłowych (ZNP/15/15)
Dodano: 2015-11-23 - wózek widłowy /2011
Dodano: 2011-12-01 - DOSTAWA 2 WÓZKÓW PALETOWYCH ELEKTRYCZNYCH RĘCZNYCH 1,5 t
Dodano: 2010-11-10 - Sprzedaż na rzecz Nadleśnictwa Gidle elektrycznego wózka widłowego
Dodano: 2009-05-05