Gmina Galewice ogłasza przetarg
- Adres: 98-405 Galewice, ul. Wieluńska 5
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 062 7838039 , fax. 062 7838039
- Data zamieszczenia: 2009-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Galewice
ul. Wieluńska 5 5
98-405 Galewice, woj. łódzkie
tel. 062 7838039, fax. 062 7838039
REGON: 25085507300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY W GALEWICACH - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ NA ELEWACJI TYLNIEJ. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: wymiana stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych szt. 20 na okna zespolone PCV przeznaczonych dla obiektów użyteczności publicznej posiadających certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną z szybą nisko emisyjną, z funkcją mikrorozszczelnienia, z współczynnikiem przenikania ciepła dla całego okna U=1,7 W/m?K z szybą antywłamaniową na parterze i piętra dla jednego okna, kolor wewnętrzny biały, zewnętrzny brązowy (RAL jak istniejące drzwi główne przedmiotowego budynku) i parapety wewnętrzne z PCV kolor biały z obróbkami tynkarskimi, wyprawkami malarskimi i demontażem i montażem istniejących parapetów stalowych, zgodnie z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, normami, sztuką budowlaną na elewacji tylniej budynku Urzędu Gminy w Galewicach ul. Wieluńska 5 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z przedmiarem znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmować wszystkich części zamówienia zostaną odrzucone. 3. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających i wnoszenia ofert wariantowych. 4. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie zadania zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót jak również zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym. 5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy. 7. Wymagane jest wskazanie przez Wykonawcę w ofercie tych części zamówienia, które w Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 8. Wymagane jest aby oferent załączył do swojej oferty wykaz materiałów podstawowych i urządzeń z parametrami technicznymi i wskazał ich producenta. 9. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wszelkie informacje przedstawione w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystywane w inny sposób, ani udostępniane osobom nie uczestniczącym w postępowaniu. 2. Ilekroć w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zastosowane jest pojęcie ustawa, bez bliższego określenia, o jaką ustawę chodzi, dotyczy ono ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U.2007r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami) 3. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi oferent. 4. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego może zostać unieważnione jedynie w przypadkach określonych w art. 93 ust.1 ustawy. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Zamawiający w szczególnie uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zmiana może mieć miejsce w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie doręczona wszystkim oferentom i będzie dla nich wiążąca. 6. Informacja o warunkach jakie muszą spełniać oferenci; a) spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie VII, b) -nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24, ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U.2007r. Nr 223, poz1655 z późniejszymi zmianami), -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętych niniejszym zamówieniem, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi wykazać, że: -kierownik budowy, posiada uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie realizowanego zadania i jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, -wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich 5-lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedno równoważne zamówienie o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej brutto, -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków polegać będzie na analizie i ocenie dokumentów lub oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie obowiązującego w tym zakresie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87, poz. 605) określa się poniżej wymagane dokumenty i złożenie oświadczenia według załącznika nr 3: 1. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawnie art. 24 ustawy, od oferentów ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów, a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca powinien przedłużyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie; b) Oświadczenie , informację o osobie przewidzianej na stanowisko kierownika budowy wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa w zakresie realizowanego zadania. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87, poz. 605) 4.W celu określenia wartości zamówienia i potwierdzenia, że oferta wykonawcy odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty; a) -podać wartość zamówienia wyliczoną na podstawie pkt XV SIWZ Opis sposobu obliczania ceny oferty, b) - przedstawić zestawienie materiałów, c) - podać parametry techniczne dla podstawowych materiałów z ich certyfikatami na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, nazwy handlowe i adresy producenta, d) -harmonogram realizacji robót, e) -warunki i okres gwarancji (wymagany okres gwarancji-60 miesięcy), f) -wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 2. Dokumenty składane w formie kserokopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.galewice.biuletyn.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 708 - rozbudowa chodnika zlokalizowanego przy rondzie w Strykowie wraz z rozbiórką budynków w ramach zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w ciągu dróg wojewódzkich
Dodano: 2015-07-20 - Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 705 w miejscowości Słupia na odcinku od km 68+430,37 do km 68+482,00 oraz od km 68+936,00 do km 69+042,00 w ramach zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 705 Jeżów - Skierniewice - granica województwa
Dodano: 2013-02-19 - Przedmiotem zamówienia jest: remont pokrycia dachowego, wymiana okien i drzwi oraz remont elewacji budynku nr 89 w Nowym Glinniku ( zadanie nr 1 ) , remont elewacji,pomieszczeń wraz z wymiana okien i drzwi oraz obróbek blacharskich na budynku nr 102 w Nowym Glinniku( zadanie nr 2 ) ,remont elewacji,pomieszczeń wraz z wymiana drzwi zewnętrznych oraz obróbek blacharskich na budynku nr 104 w Nowym Glinniku ( zadanie nr 3) - ( numer sprawy59/ZP/12 )
Dodano: 2012-07-25 - TERMOMODERNIZACJA STROPODACHU BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z INSTALACJĄ ODGROMOWĄ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ, ALEKSANDRÓW ŁÓDZKI, UL. M. SKŁODOWSKIEJ-CURIE 1 W OPARCIU O DOKUMENTACJĘ PROJEKTOWĄ I SPECYFIKACJĘ TECHNICZNĄ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT
Dodano: 2010-07-15 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY W GALEWICACH-WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ NA ELEWACJI FRONTOWEJ
Dodano: 2010-06-16