Przetargi.pl
Remont pomieszczeń II i III piętra Urzędu Miasta Zgorzelec - etap I

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń II i III piętra Urzędu Miasta Zgorzelec - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych w art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 .01. 2004r. Prawo Zamówień Publicznych 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące roboty ogólnobudowlane wewnętrzne oraz elektryczne, związane z remon
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 8.315.- PLN (słownie: osiem tysięcy trzysta piętnaście złotych 00/100) 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Uwaga! Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5. Zamawiający informuje, ze w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, musza zostać spełnione warunki, odpowiednio: a) warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i pkt. 4 ustawy PZP musza zostać spełnione przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie, b) warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 mogą być spełnione przez każdego z wykonawców, kilku lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, c) przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ppkt.b wielkości stanowiące o spełnianiu warunków będą zsumowane. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w SIWZ metodą spełnia / nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie załączą dokumentu potwierdzającego spełnianie choć jednego z warunków udziału w postępowaniu zostaną, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający żąda załączenia do oferty : a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c) Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Zgodnie z zapisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn zmianami), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.a) i c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zgodnie z zapisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn zmianami), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.b) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. (dokument lub dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2. Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a) Wykazu wykonanych robot budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencji). Zamawiający wymaga aby wykaz zawierał: - dwie roboty budowlane polegające na budowie lub wymianie instalacji elektrycznej w obiekcie, o wartości robót 50.000 zł brutto każda, - dwie roboty budowlane remontowe lub wykończeniowe wewnętrzne w obiekcie, o wartości robot 140.000 zł. brutto każda. b) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, lub załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania w/w zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających kwalifikacje osób lub podmiotów ujętych w wykazie. Za wystarczające Zamawiający uzna dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji elektroenergetycznych oraz 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym. Na etapie składania ofert Zamawiający nie żąda załączenia do oferty zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, osób wymienionych powyżej. Zamawiający najpóźniej w dniu podpisania umowy będzie żądał przedstawienia zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzającego przynależność w/w osób do Izby, aktualnego na dzień podpisania umowy. 3. Na potwierdzenie spełniania warunków znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty : a) Oświadczenia Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach