Skwierzyński Ośrodek Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 66-440 Skwierzyna, ul. Teatralna 5
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-95 71 70 059 , fax. 0-95 71 70 059
- Data zamieszczenia: 2012-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Skwierzyński Ośrodek Kultury
ul. Teatralna 5 5
66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie
tel. 0-95 71 70 059, fax. 0-95 71 70 059
REGON: 21131266700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.skwierzynasok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT POMIESZCZEŃ I ZAKUP WYPOSAŻENIA MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W SKWIERZYŃSKIM OŚRODKU KULTURY W RAMACH PROGRAMU WIELOLETNIEGO KULTURA BIBLIOTEKA INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem inwestycji jest remont pomieszczeń budynku Skwierzyńskiego Domu Kultury wraz z wyposażeniem przy ulicy Teatralnej 5 w Skwierzynie. Na chwilę obecną budynek mieści bibliotekę, kawiarnię oraz pracownie tematyczne, pomieszczenia administracyjne, techniczne i socjalne, nie jest przystosowany do użytku osób niepełnosprawnych oraz nie spełnia wymagań wynikających z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z póź. zm. z dnia 15 czerwca 2002 r.). Ponadto stwierdza się, ze budynek jest w niezadawalającym stanie technicznym, w złym stanie są tynki, elewacje oraz dach. W licznych miejscach stwierdzono uszkodzenia pokrycia dachu, zawilgocenia i uszkodzenia więźby dachowej oraz zły stan techniczny stropu nad pierwszym piętrem. Przewiduje się remont pomieszczeń biblioteki wraz z klatką schodową, holem głównym oraz zapleczem sanitarnym i socjalnym. W ramach projektu przewiduje się korektę układu funkcjonalnego w sposób umożliwiający dostęp do zbiorów możliwie szerokiej grupie odbiorców (w tym osób niepełnosprawnych) zapewniono ogólnodostępną czytelnię z wypożyczalnią i zespołem stanowisk komputerowych, ponadto przewidziano dodatkowe czytelnie dedykowane poszczególnym grupom wiekowym w tym dzieciom i młodzieży. Przewiduje się możliwość wykorzystania remontowanych przestrzeni do zadań wykraczających poza tradycyjne funkcje biblioteki tj. okazjonalne wystawy w przestronnym holu wejściowym, organizowanie szkoleń, dostęp do szerokopasmowego Internetu itp. Przewiduje się przeprowadzenie niezbędnych rozbiórek fragmentów ścian, posadzek, skucie wszystkich tynków wewnętrznych, wymianę istniejących instalacji sanitarnych i elektrycznych, demontaż wyposażenia, itp. Przewiduje się przeprowadzenie niezbędnych prac naprawczych, w szczególności wynikających z nieszczelności dachu oraz przywrócenie właściwych parametrów technicznych elementów konstrukcyjnych, w tym stropu nad pierwszym piętrem, osuszenie miejsc zawilgoconych itp. Zakres inwestycji nie obejmuje remontu pomieszczeń piwnicy oraz poddasza (poza naprawami niezbędnymi) a także elewacji zewnętrznych i ścian poniżej poziomu gruntu, demontażu i odbudowy istniejącego dachu, wykonania izolacji przeciwwilgociowej i termicznej fundamentów i ścian zewnętrznych. Ww. prace objęte zostaną odrębnym opracowaniem. Nie przewiduje się zasadniczych zmian konstrukcyjnych w układzie ścian nośnych. Przed przystąpieniem do realizacji należy rozebrać wszystkie ściany oraz ścianki działowe będące w kolizji z proponowanym układem funkcjonalnym. Wszystkie projektowane otwory wejściowe oraz korekty otworów istniejących należy wykonać z zastosowaniem kształtowników stalowych typu dwuteownik 140PE. Nie przewiduje się zasadniczych zmian konstrukcyjnych w układzie stropów. Przed przystąpieniem do realizacji należy rozebrać istniejące warstwy posadzkowe wszystkich stropów a po odkryciu konstrukcji uzupełnić ewentualne ubytki i uszkodzenia. Należy wykonać otwory w miejscu projektowanych przewodów wentylacyjnych oraz w miejscu projektowanego dźwigu do transportu książek. Szczegóły wykonania i ewentualnego podparcia stropów na etapie realizacji - na etapie odsłonięcia stropu. Ze względu na konieczność dostosowania schodów do obowiązujących przepisów przewiduje się korektę wysokości stopni do maks. 175 mm, z zachowaniem istniejących poziomów poszczególnych pięter. Przed przystąpieniem do wykonawstwa należy usunąć istniejące materiały wykończeniowe, tj. zdjąć posadzki wraz z warstwami ewentualnej podbudowy, skuć istniejące tynki, w szczególności w miejscach o widocznych uszkodzeniach, usunąć wszelkie materiały i dobudowy wtórne w stosunku do pierwotnej konstrukcji tj. boazerie, okładziny, obudowy wykonane z płyt GK wraz z podkonstrukcją itp. Wszystkie ubytki należy uzupełnić a ewentualne nierówności usunąć. Miejsca zawilgocone lub zagrzybione należy osuszyć z jednoczesnym usunięciem przyczyny awarii. Materiały użyte do wykończenia budowlanego pomieszczeń powinny zapewniać łatwe utrzymanie każdego pomieszczenia na wymaganym poziomie czystości i higieny. Ponadto muszą posiadać atesty ITB i PZH zezwalające na stosowanie w obiektach użyteczności publicznej. Przewody instalacji sanitarnych i elektrycznych prowadzić w sposób kryty w uprzednio przygotowanych bruzdach. W stropach i ścianach przewidzieć otwory rewizyjne umożliwiające konserwację urządzeń; We wszystkich pomieszczeniach należy stosować cokoły higieniczne: - aluminiowe w pomieszczeniach z posadzką epoksydową lub drewnianą, - ceramiczne w pozostałych pomieszczeniach. W pomieszczeniach sanitarnych i przy ciągach roboczych ściany zabezpieczone z zastosowaniem okładzin odpornych na zmywanie i środki dezynfekujące oraz obicie. Przewiduje się wykonanie dźwigu towarowego do transportu książek o wymiarach kabiny transportowej (75x75) cm, łączącego wypożyczalnię i czytelnię główną na parterze z magazynem głównym i pozostałymi pomieszczeniami biblioteki zlokalizowanymi na piętrze - szczegóły wykonania zgodnie z DTR producenta. Przewidziano wyposażenie obiektu w platformę przychodową do transportu osób niepełnosprawnych o udźwigu nominalnym 230-300 kg, wyposażoną w składane barierki oraz krzesełko, z najazdem bocznym, sterowanie z zastosowaniem kasety przywoławczej. Przewiduje się wykonanie dwóch ramp dla osób niepełnosprawnych, zlokalizowanych symetrycznie względem głównego wejścia, wzdłuż ściany zewnętrznej. Rampy należy wykonać z kraty pomostowej na podkonstrukcji stalowej, ocynkowanej ogniowo. Pochwyty wraz z konstrukcją mocującą wykonane ze stalowych, ocynkowanych profili zamkniętych o przekroju okrągłym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 85 1240 3594 1111 0010 4717 5227 w Pekao S.A 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Skwierzyński Ośrodek Kultury, ul. Teatralna 5, 66 - 440 Skwierzyna w sekretariacie, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skwierzyna.samorzady.pl www.skwierzynasok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń biurowych na szatnie i zespół higieniczno - sanitarny oraz socjalny dla pracowników w budynku administracyjno - warsztatowym przy ul. Sowińskiego 44a w Zielonej Górze
Dodano: 2016-07-27 - Budowa budynku socjalno-magazynowego dla potrzeb szkółki leśnej
Dodano: 2016-07-15 - Remont dachu budynku Zespołu Szkół nr 1 w Szprotawie przy pl. Kościelnym w Szprotawie.
Dodano: 2016-06-21 - Budowa budynku gospodarczo-garażowego na terenie nieruchomości WSSE w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-06-14 - Budowa budynku socjalno-magazynowego dla potrzeb szkółki leśnej.
Dodano: 2016-06-13 - Adaptacja pomieszczeń parteru budynku Szkoły Podstawowej nr 2 we Wschowie na szatnię dla uczniów i zaplecze boiska sportowego
Dodano: 2016-05-30 - Budowa budynku socjalno-magazynowego dla potrzeb szkółki leśnej .
Dodano: 2016-05-16 - Przebudowa budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazowej oraz przebudowa i rozbudowa budynków gospodarczych z przeznaczeniem na budynki garażowe przy ul. gen. Józefa Sowińskiego nr 46-58 w Zielonej Górze na dz. nr 91, 92/9, 67/1, 358/1, 90 obręb 31
Dodano: 2016-04-29 - Budowa budynku gospodarczo-garażowego dla potrzeb osady leśnictwa Ustronie.
Dodano: 2016-04-28 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu obiektu przy ul. Dworcowej 57 w Żaganiu.
Dodano: 2016-04-15