Przetargi.pl
Remont pomieszczeń gospodarczo-magazynowych znajdujących się w piwnicy budynku Ratusza

Gmina Kąty Wrocławskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-080 Kąty Wrocławskie, ul. Rynek Ratusz 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3907219 , fax. 071 3907219
  • Data zamieszczenia: 2013-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kąty Wrocławskie
    ul. Rynek Ratusz 1 1
    55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3907219, fax. 071 3907219
    REGON: 93193505200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń gospodarczo-magazynowych znajdujących się w piwnicy budynku Ratusza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy zakres prac obejmuje: a) Wykonanie prac murarsko-tynkarskich i malarskich w pomieszczeniach piwnicznych zlokalizowanych w budynku Ratusza w Kątach Wrocławskich, zgodnie z dokumentacją projektową. b) Wykonanie sieci oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego zgodnie z dokumentacją projektową. c) Wszystkie nowe lampy montowane w ramach wykonywanych prac modernizacyjno - remontowych sieci oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego muszą posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 roku (Dz. U. Nr 85 poz.553), świadectwa dopuszczenia wydawane są przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego w Józefowie. Aktualne dopuszczenia muszą zostać złożone Zamawiającemu w formie papierowej przed montażem osprzętu. d) Wszystkie nowe lampy montowane w ramach wykonywanych prac modernizacyjno - remontowych sieci oświetlenia awaryjnego muszą posiadać tzw. Testery umożliwiające kontrolę sprawności takiej lamy oraz wytrzymałość świecenia min. 3h. e) Prawidłowe zabezpieczenie elementów istniejącego systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) oraz występu antywłamaniowego a w przypadku ich zanieczyszczenia konserwacja poszczególnych elementów na koszt Zleceniobiorcy przez firmę zajmującą się serwisem systemu wskazaną przez Zleceniodawcę. f) wykonanie niezbędnych pomiarów i sprawdzeń: - instalacji elektrycznej pomiar rezystencji izolacji i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej - instalacja oświetleniowa pomiar natężenia światła w pomieszczeniach po modernizacji oświetlenia; - natężenia oświetlenia awaryjnego. 2. Roboty określone w opisie przedmiotu umowy powinny być wykonane zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną. 3. Przy sporządzeniu wyceny w pierwszej kolejności należy brać pod uwagę opis przedmiotu umowy a następnie dokumentację projektową, jednocześnie informujemy iż, załączony przedmiar robót ma tylko charakter poglądowy i nie podlega wycenie. 4. Wykonawca zobowiązuję się do usunięcia istniejącej sieci oświetlenia awaryjnego lub zabezpieczenie tej instalacji poprzez odłączenie jej od źródła prądu w sposób który nie spowoduje narażenia zdrowia i życia użytkowników obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.katywroclawskie.pl/zamowienia/lista/15.dhtml
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach