Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Gminnej Biblioteki Publicznej w Szastarce

Gmina Szastarka ogłasza przetarg

  • Adres: 23-225 Szastarka,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8714104 , fax. 015 8714130
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szastarka
    23-225 Szastarka, woj. lubelskie
    tel. 015 8714104, fax. 015 8714130
    REGON: 83040965000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaszastarka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Gminnej Biblioteki Publicznej w Szastarce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zerwanie posadzek,izolacja,położenie płytek antypoślizgowych - 54,13 m2cokoliki37,06 mb okładziny z płyt gipsowo-kartonowych 54,13 m2 ścianki działowe z płyt gips-kart.10,92 m2 okładziny z płyt gips-kart 69,67 m2 przykrycie rur grzewczych 4,7 m2 montaż ościeżnic 1,68 m2 montaż skrzydeł drzwiowych 1,64 m2 dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi 139,46 m2 demontaż i montaż grzejników z rur stalowych - 3 szt na płytowe wymiana przewodów wtynkowych i 200 mb demontaż i montaż gniazd nadtynkowych szt 10 Filia Blinów - licowanie ścian płytkami 14,9 m2, wykonanie tynków uzupełniających 24,49 m2 demontaż starego okna i montaż okna z PCV 1,65 m2 montaż drzwi aluminiowych,dwuskrzydłowych 2,96 m2, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi pomieszczeń 25,25 m2 wymiana instalacji wtynkowych 8 m i gniazd 1 szt wymiana instalacji wodnokanalizacyjnej - 1 szt grzejnika na grzejnik płytowy wymiana zaworów grzejnikowych Filia Polichna - wykucie ościeżnic drewnianych drzwi i okna - 15,14 m2 oraz montaż z PCV oraz drzwi aluminiowych uzupełnienie tynków, obróbki blacharskie -1,75 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. a) osoba/osoby przewidziana do kierowania robotami budowlanymi ma posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej-elektrycznej, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (tj. Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,( wymagane uprawnienia 1 lub 2 osób o uprawnieniach opisanych w tym punkcie wraz z przynależnością do Izby Inżynierów) 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku (wymaga się wykazanie 1 budowy lub remontu na wartość 54.000 zł. lub 3 na łączną wartość 54.000 zł. w ciągu 5 lat lub w czasie prowadzenia firmy wraz z referencjami). 3. dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( wymagane jest wskazanie 5 osób biorących udział w realizacji zamówienia) 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie zgodne z art.22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Oświadczenie Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Oświadczenie lub zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS oświadczenie lub aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wykaz wykonanych robót budowlanych Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest podanie 1 roboty budowlanej -budowa lub remont na wartość 54.000 zł. lub 3 na łączną wartość 54.000 zł. Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - wymagana liczba minimum 5 osób oraz personelu kierowniczego- min. 2 osoby /uprawnienia ogólnobudowlane bez ograniczeń i instalacyjne-elektryczne wraz z uprawnieniami i przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów/ Kosztorysy ofertowe oddzielnie na każdy przedmiot zamówienia; 1.Biblioteka Szastarka 2.Filia Blinów 3.Filia Polichna Kosztorysy ofertowe muszą być opracowane metodą kalkulacji szczegółowej oraz zawierać wycenę wszystkich pozycji przedmiarów robót i muszą być zgodne z zakresem określonym w przedmiarach (pozycjami,opisami i katalogami) Ceny poszczególnych pozycji kosztorysowych należy przedstawić w setnych częściach złotego. W przypadku , gdy którakolwiek pozycja przedmiaru zostanie skalkulowana w innej pozycji przedmiaru, należy wskazać daną pozycję oraz pozycję, w której została skalkulowana . Oświadczenie Wykonawcy O zapoznaniu się z zakresem robót w terenie/Biblioteka Szastarka, Filia Blinów, Filia Polichna/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaszastarka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach