Przetargi.pl
Remont pomieszczeń budynku Ratusza w Koszalinie

Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 75-004 Koszalin, ul. Adama Mickiewicza 26
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3488600 w. 4655
  • Data zamieszczenia: 2010-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych
    ul. Adama Mickiewicza 26 26
    75-004 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3488600 w. 4655
    REGON: 00059065100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń budynku Ratusza w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: Remont pomieszczeń budynku Ratusza w Koszalinie. 1. Malowanie stan istniejący Hole, korytarze i klatki schodowe, pomieszczenie Sekretariatu Zastępców Prezydenta i pokoje 201, 202, 203 malowane są emulsyjnie na wykonanej gładzi. W klatce schodowej bocznej w głównym budynku wykonano lamperie. Powierzchnie ścian w pomieszczeniach jak korytarze Wydziału Komunikacji i Wydziału Spraw Obywatelskich malowane farbą o podwyższonej jakości zmywalności. zakres robót Przewiduje się wykonanie remontu malarskiego bez potrzeby szpachlowania gładzią, jedynie drobne naprawy istniejących powierzchni. Powierzchnie do malowania dwukrotnego farbą emulsyjną akrylową. Są to hole, korytarze i klatki schodowe. Ponadto pomieszczenie sekretariatu (I piętro), pomieszczenia Zastępców Prezydenta i pokoje 201, 202, 203. W pomieszczeniach jak korytarze Wydz. Komunikacji i Wydz. Spraw Obywatelskich ponowne malowanie farbą o podwyższonej jakości zmywalności. Lamperie i balustrady w klatce schodowej bocznej do malowania dwukrotnego farbą olejną. Elementy instalacji grzewczej w klatce schodowej bocznej do malowania dwukrotnego farbą olejną do grzejników, dla podwyższonej temperatury. 2. Podłogi 2.1. Wymiana wykładziny dywanowej rulowanej w pokojach 201,202, 203 . Wykładzina typu biurowego o podwyższonej trwałości - w klasie 33, trudnozapalna w klasie Bfl-s1 (kolor i faktura do wyboru przez Inwestora) 2.2. Wymiana wykładziny w holu sekretariatu i sekretariacie (I piętro). Wykładzina dywanowa w płytach 50x50cm o podwyższonej trwałości w klasie 33, trudnozapalna w klasie Bfl-s1 o parametrach minimum: - skład runa 100% nylon, - ciężar włókna 500g/m2, - wysokość włókna 3,0 mm, - ciężar całkowity 4270 g/m2, - grubość 6,0 mm. (kolor i faktura do wyboru przez Inwestora) 2.3. Renowacja parkietu w sali narad ( I piętro) poprzez cyklinowanie mechaniczne i wykonanie nowej powłoki lakierniczej. 3. Stolarka Wymiana drzwi wraz z ościeżnicami w pomieszczeniach: - sala narad (I piętro), - pokój Zastępcy Prezydenta do spraw Polityki Gospodarczej, - pokój Zastępcy Prezydenta do spraw Polityki Społecznej, - Sekretarz Miasta, Uwaga!!! 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. 2. Przed sporządzeniem oferty, Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z obiektem i warunkami realizacji inwestycji w obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach