Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych przy ul. Szymony 17a w Zakopanem

TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Kamieniec 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2015215 , fax. 018 2017120
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.
    ul. Kamieniec 25 25
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2015215, fax. 018 2017120
    REGON: 49002384300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tesko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Komunalna spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych przy ul. Szymony 17a w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń budynku administracyjnego TESKO Tatrzańskiej Komunalnej Grupy Kapitałowej Sp. z o. o., przy ul. Szymony 17a w Zakopanem. Zakres przedmiotu zamówienia Podstawowy zakres prac budowlanych objętych przedmiotem zamówienia: a) Malowanie ścian i sufitów + gładź szpachlowa b) Montaż rastrowych lamp oświetleniowych i łazienkowych c) Wymiana i montaż przełączników i gniazd wtykowych, montaż włączników oświetlenia, montaż lub wymiana przewodów elektrycznych d) Montaż podlicznika prądu e) Malowanie grzejników f) Malowanie okna i drzwi do szafki gospodarczej g) Wymianę kratek wentylacyjnych h) Demontaż płytek PCV i wykładzin i) Wykonanie wylewek samopoziomujących j) Wymianę okien k) Wymianę drzwi ( w tym likwidacje drzwi i zabudowa otworów drzwiowych, wykonanie otworów drzwiowych i montaż drzwi) l) Likwidacja istniejącej instalacji sanitariatów oraz ścianek działowych kabin prysznicowych m) Wyburzenie ścian działowych n) Demontaż prowizorycznej ścianki z płyt gipsowo-kartonowych o) Montaż ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych oraz ścianki działowej o odporności ogniowej EI 60 p) Ułożenie płytek podłogowych q) Ułożenie przemysłowej wykładziny podłogowej r) Wyrównanie ścian i sufitów płytami gipsowo-kartonowymi s) Likwidacja stopni z prętów metalowych do wyjścia na dach i przebudowa wejścia dachowego, montaż włazu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) Wykonawcy zobowiązani są wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 roboty budowlane, o wartości nie mniejszej niż 100000,00 PLN brutto każda, obejmujące prace remontowe lub wykończeniowe wewnątrz budynku, przy czym Wykonawca musi wykazać, że roboty te dotyczyły obiektów użyteczności publicznej. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8.1 specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określone przepisami art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, stanowiące zał. 2 do siwz - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wykaz wykonanych robót - należy wypełnić zał. 3 do niniejszej siwz, z którego wynika, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonawca należycie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, o wartości nie mniejszej niż 100000,00 PLN brutto każda, obejmujące prace remontowe lub wykończeniowe wewnątrz budynku, przy czym Wykonawca musi wykazać, że roboty te dotyczyły obiektów użyteczności publicznej. Do wykazu wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty ( np. referencje) potwierdzające, że podane w wykazie roboty zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tesko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach