Przetargi.pl
Rewitalizacja zieleni niskiej w Parku Miejskim w Chrzanowie

Burmistrz Chrzanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, al. Henryka 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7585101 , fax. (032) 623 37 86
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Chrzanowa
    al. Henryka 20 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 032 7585101, fax. (032) 623 37 86
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zieleni niskiej w Parku Miejskim w Chrzanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania usługi pn.: Rewitalizacja zieleni niskiej w Parku Miejskim w Chrzanowie Zamówienie obejmuje: - przygotowanie terenu pod rozłożenie trawnika dywanowego z rolki oraz pod nasadzenia bylin, drzew i krzewów (wybranie resztek płyt chodnikowych, wykopanie resztek murku fundamentowego, krawężników, gruzu, kamieni, darni, chwastów), rozścielenie ziemi urodzajnej, - nasadzenie drzew i krzewów, nasadzenie bylin i żywopłotu grabowego, rozścielenie kory, - rozłożenie trawnika dywanowego z rolki, - pielęgnacja trawników dywanowych (wałowanie, koszenie, nawożenie, podlewanie), - pielęgnacja nasadzeń, podlewanie, nawożenie, odchwaszczanie, - pielęgnacja żywopłotów, - utrzymanie czystości tj. zamiatanie chodników i bieżące opróżnienia koszy na śmieci. Zakresy prac na w/w terenie określa załącznik: 1a. Wymagania dotyczące sposobu wykonywania zamówienia: Zabrania się Wykonawcy realizującemu zamówienie używania na alejkach parkowych sprzętu mechanicznego powyżej 1 tony, dopuszcza się ruch sprzętem typu kosiarki samojezdne ogrodowe (traktorki), których tonaż nie przekracza 1 tony, kierunek jazdy wzdłuż alejek!!! Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uprzątnięcia terenu po wykonanych robotach. Odpady powstałe w trakcie realizacji zamówienia będą wywożone po wykonanych w danym dniu pracach. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim wynikłe podczas wykonywania prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przez Wykonawcę
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia w szczególności: - posiada aktualne zezwolenie Burmistrza Miasta Chrzanowa na odbiór odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia lub przedstawią umowę z przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych i posiadającym zezwolenie Burmistrza Miasta Chrzanowa na odbiór odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) dysponuje lub będzie dysponował minimum 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 100 000zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków określonych w pkt 4 będzie dokonywana przez Zamawiającego wg. formularza spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Oryginał pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w formie kopii potwierdzone notarialnie, wymagany jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie. 3) Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie zakresu prac - rewitalizacja zieleni niskiej w Parku Miejskim w Chrzanowie stanowiący załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ. 5) Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - (załącznik nr 2). W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 6) Aktualne zezwolenie Burmistrza Miasta Chrzanowa na odbiór odpadów komunalnych, lub dokument potwierdzający odbiór odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia przez przedsiębiorcę posiadającego uprawnienia do świadczenia usług związanych z odbiorem odpadów z terenu Gminy Chrzanów. 7) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000 zł. W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie wystarczy złożenie tego (-ch) dokumentów przez jednego z nich. 8) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie z określeniem zakresu wykonywanych czynności i posiadanych kwalifikacji (załącznik nr 3). Do wykazu należy również dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (załącznik nr 3a). Stosownie do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 9) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 7.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 10) Dokumenty, o których mowa w pkt 9 lit. a , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 11) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 10 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach