Przetargi.pl
Wykonanie robót termomodernizacyjnych Pawilonu nr I, Pawilonu nr II i Pawilonu nr III Domu Pomocy Społecznej w Batowicach.

Powiat Krakowski ogłasza przetarg

  • Adres: 30-037 Kraków, Al. Słowackiego 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6344266 w. 11 , fax. 012 6335294
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krakowski
    Al. Słowackiego 20 20
    30-037 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6344266 w. 11, fax. 012 6335294
    REGON: 35155486700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót termomodernizacyjnych Pawilonu nr I, Pawilonu nr II i Pawilonu nr III Domu Pomocy Społecznej w Batowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót termomodernizacyjnych Pawilonu nr I, Pawilonu nr II i Pawilonu nr III Domu Pomocy Społecznej w Batowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 26 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia o podobnym charakterze tzn. zamówienia te łącznie powinny obejmować roboty polegające na : dociepleniu ścian zewnętrznych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej. c)dysponują potencjałem technicznym lub będą dysponować potencjałem technicznym, d)dysponują osobami lub będą dysponować osobami, (uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia) zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacji elektrycznych. Osoby te muszą wykazać również przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. e)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w części B pkt. II SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1Formularz oferty - wg Formularza nr 1. 2Tabela elementów scalonych - wg Formularza nr 2. 3Wykaz stawek i narzutów - wg Formularza nr 3. 4Doświadczenie wykonawcy - wg Formularza nr 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień o podobnym charakterze tzn. zamówienia te łącznie powinny obejmować roboty polegające na : dociepleniu ścian zewnętrznych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej. Do każdego wykazanego zamówienia należy załączyć dokumenty potwierdzające wykonanie tych robót z należytą starannością. 5Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia - wg Formularza nr 5. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez te osoby właściwych uprawnień zawodowych oraz dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 6Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.5 tabeli wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 7Oświadczenie Wykonawcy - wg Formularza nr 6. 8Propozycje zlecenia robót podwykonawcom - wg Formularza nr 7. 9Dokument świadczący o dopuszczeniu do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10Pełnomocnictwo pracownika/osoby do reprezentowania wykonawcy w postępowaniach przetargowych w tym podpisywania dokumentów przetargowych, jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), o którym mowa w pkt. 9 niniejszej tabeli. 11Dowód wniesienia wadium - kserokopia 12Wzór umowy (stanowiący załącznik do SIWZ) - parafowany przez upoważnione osoby. 13Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Wypełniając formularz ofertowy, składając oświadczenie (Formularz nr 1), jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np.: nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Każdy z członków konsorcjum musi oddzielnie złożyć dokumenty wymienione w pkt. 7 i 9 niniejszej tabeli. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum składa jeden wspólny dokument. Uwaga: W przypadku podmiotów występujących wspólnie do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lidera konsorcjum. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach