Przetargi.pl
Remont pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń kuchni i stołówki w budynku nr 22

Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, Gen. Witolda Urbanowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261837865 , fax. +48261839723
  • Data zamieszczenia: 2019-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
    Gen. Witolda Urbanowicza 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261837865, fax. +48261839723
    REGON: 12122900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń kuchni i stołówki w budynku nr 22
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń kuchni i stołówki w budynku nr 22 1. Wykonanie robót budowlanych oraz dokumentacji powykonawczej wszystkich branż w oparciu o przedmiar: a) w branży ogólnobudowlanej (część 1): - remont w pokojach: 104, 113, 111 (sala wykładowa) - na piętrze obejmujący: • wyniesienie i wniesienie mebli na miejsce wskazane przez Użytkownika; • roboty demontażowe w zakresie wykładzin na podłogach, cokołów, okładzin drewnianych boazerii na ścianach, • demontaż istniejącej boazerii, wieszaków na ścianie (sklejki, listwy) (w sali wykładowej); • remont istniejącej posadzki: czyszczenie podłoża, uzupełnienie braków w posadzce, wylanie posadzki samopoziomującej na grubość do 0,5cm, należy zachować jednakowy poziom wszystkich posadzek na piętrze, wykonanie gruntowania posadzki; • wymiana istniejących skrzydeł drzwiowych bez ościeżnic – 4 szt • obrobienie otworów okiennych i drzwiowych; • przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania: oczyszczenie powierzchni ścian i sufitów, miejscowe szpachlowanie, naprawy ubytków, • roboty malarskie wraz z wcześniejszym gruntowaniem farbą emulsyjną na kolor biały na sufitach i kolor jasny na scianach wskazany przez Użytkownika. • ułożenie wykładziny dywanowej, antystatycznej, wraz z wykonaniem cokołów z wykładziny na wysokość do 5cm, kolor jednolity, odcień: średni np. szary lub brązowy • zamontowanie wieszaków; - remont w łazienkach nr 114,116 - na piętrze, obejmujący: • zdemontowanie i ponowne zamontowanie istn. lustra; • roboty demontażowe w zakresie istniejącej glazury i terakoty z podkładem; wyburzenie ścianek wydzielających wc z wyprawą;stolarki drzwiowej; • poszerzenie otworów drzwiowych do 100cm (na korytarz) i 90cm (wewnętrznych ) w świetle muru w ścianie o gr. 20cm wraz z ewentualną wymianą nadproży na prefabrykowane o dł. min. 120cm; • uzupełnienie pianki PU przy oknach, • wykonanie obróbek oraz szpachlowanie glifów okien i drzwi; • wykonanie ścianek GK wodoodpornych przy prysznicu; • wyrównanie powierzchni z gruntowaniem pod izolacje z folii w płynie • zamontowanie ścianki systemowej z drzwiami (2 szt. do WC i prysznic) na nóżkach z zamkami i klamkami , kolor wskazany przez Użytkownika • zamontowanie ścianki dzielącej na stelażu np. 2xgk wodoodporne płytowanie obustronne- przyjęto dł. 150cm i 120cm ( w obu łazienkach), na pełną wysokość: 271cm • zamontowanie nowych drzwi o wym. 90x200cm (do łazienek) – 2kpl i 80x200cm (do WC)-2kpl z ościeżnicami bez o.o.; • wykonanie okładzin z płytek na posadzkach i glazury na ścianach o wym. minimum: 20x30cm, spoinowane, na podłożu z kleju; posadzki: kolor jednolity, jasny: biały, beżowy lub szary; ściany: kolory jasny: beżowy/ biały lub szary/biały; • przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania: oczyszczenie powierzchni ścian i sufitów; miejscowe szpachlowanie, naprawy ubytków, wykonanie gładzi; • roboty malarskie wraz z wcześniejszym gruntowaniem farbą emulsyjną na kolor biały na sufitach i kolor jasny na scianach wskazany przez Użytkownika. - remont korytarza (na piętrze) i klatki schodowej - obejmujący: • wyniesienie i wniesienie mebli na miejsce wskazane przez Użytkownika (szafki, gabloty, tablice, wieszaki itp.); • roboty demontażowe odbojnic (2 desek na ścianach) oraz metalowej balustrady z pochwytem i wypełnieniem z desek, dot. klatki schodowej; posadzki PCV i cokołów; • remont istniejącej posadzki: czyszczenie podłoża, uzupełnienie braków w posadzce, wylanie posadzki samopoziomującej na grubość do 0,5cm, należy zachować jednakowy poziom wszystkich posadzek na piętrze, wykonanie gruntowania posadzki • obrobienie otworów okiennych i drzwiowych, uzupełnienie pianki PU, szpachli gipsowej, itp.; • wykonanie balustrady kl. schodowej ze stali nierdzewnej polerowanej (pochwyty, wypełnienie np. linki -min. 5 w rozstawie max co 20cm; słupki), należy rozpatrzyć montowanie balustrady: boczne; wykonanie pomiarów sprawdzających na miejscu • przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania: oczyszczenie powierzchni ścian i sufitów, przetarcie, miejscowe szpachlowanie, naprawy ubytków, przygotowanie powierzchni ścian pod lamperie; • roboty malarskie wraz z wcześniejszym gruntowaniem farbą emulsyjną białą ( sufit oraz ściany powyżej lamperii i okładzin), w biurach: na jasny kolor wskazany przez Użytkownika, wykonanie lamperii na ścianach o wys. 150-155cm farbą np. lateksowa mat, kolor jasny ( kontrastujący z podłogą) wskazany przez Użytkownika; • ułożenie wykładziny PCV typu "Tarkett" lub produkt równoważny -nie gorszy, gr. 2,0mm homogeniczna, z rolki, wysoka odporność na ścieranie, wraz z wykonaniem cokołów z wykładziny na wysokość do 5cm, kolor jasny jednolity np. szary lub beżowy- ( ewentualnie uzgodnić z Użytkownikiem) - remont strefy wejścia i przedsionka (na parterze) - obejmujący: • roboty demontażowe z wyniesieniem: gumowej wykładziny ażurowej w strefie wejścia i przedsionku; odbojnic drewnianych na ścianach, sufitu podwieszanego listwowego, zabudowy z listew przy ścianach, tablicy; • zabezpieczenie istniejącej posadzki lastryko; • wykonanie sufitu podwieszonego kasetonowego mineralnego o wym. 60x60cm, w kolorze białym; • przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania: oczyszczenie powierzchni ścian i sufitów, przetarcie, miejscowe szpachlowanie, naprawy ubytków, wykonanie gładzi; • roboty malarskie wraz z wcześniejszym gruntowaniem farbą emulsyjną na kolor biały nad lamperiami, wykonanie lamperii na ścianach o wys. 158cm farbą np. lateksowa mat, kolor jasny jak w korytarzu na piętrze- wskazany przez Użytkownika; • zamontowanie tablicy; • załadowanie i wywóz materiałów po rozbiórce ok. 13,0m3 na odległość do 30km samochodem wraz z utylizacją. • b) w branży ogólnobudowlanej (część 2): - remont w pokojach: 101, 102, 103, 105, 106,107,108,109,112,115,117 - na piętrze obejmujący: • wyniesienie i wniesienie mebli na miejsce wskazane przez Użytkownika; • roboty demontażowe w zakresie posadzek, cokołów, istniejących drzwi wraz z wyniesieniem wszystkich zdemontowanych materiałów do kontenera, materiały metalowe z rozbiórki należy złożyć w magazynie Zamawiającego; • okładziny z płyt gipsowych 2xGKF jednostronnie płytowane; • roboty remontowe posadzek obejmujące zakresem oczyszczenie podłoża z pozostałości po klejach, ewentualne uzupełnienie braków w posadzce (szlichta cementowa), wylanie posadzki samopoziomującej na gr. do 0,5cm; • obrobienie otworów okiennych i drzwiowych -roboty izolacyjne pianka PU; • przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie -przetarcie; • roboty malarskie wraz z wcześniejszym gruntowaniem farbą emulsyjną białą dla sufitów, lateksową na kolor jasny- wskazany przez Użytkownika ścian i sufitów; • roboty posadzkarskie ( wg Przedmiru i STWiORB) • wymiana istniejącej stolarki drzwi bez ościeżnic; • załadowanie i wywóz materiałów po rozbiórce w ilości ok. 11,5m3 na odległość do 30km samochodem wraz z utylizacją; c) w branży ogólnobudowlanej (część 3): dotyczy - remontu pomieszczeń: kuchni, jadalni, biurowych i innych oraz drobne roboty na zewnątrz budynku obejmujący: - roboty teren zewnętrzny: w obrębie wejścia B: • roboty demontażowe: uszkodzonej płyty lastryko na schodach- 1 element, 3 płytek gresowych w wejściu do budynku o wym.: 33,3x33,3cm oraz płytek na pochylni o wym. 30x30cm z cokołami i podkładem; skucie posadzki rampy na gr. 2,5 cm z cokołem; • wymiana 2 rynienek wzdłuż rampy; • wymiana parapetów na PCV o szer.: 34cm w kolorze białym; • wykonanie robót posadzkowych: posadzki systemowej polimerowo betonowej o gr. do 15mm wraz z uzupełnieniem ewentualnych nierówności podłoża (pow. 225x550cm); • ułożenie płyty lastryko na schodach- 1 element, 3 płytek gresowych 33,3x33,3cm na podkładzie, spoinowanych, ułożenie płytek gresowych antypoślizgowych na pochylni o wym. 30x30cm, na cemencie, spoinowane, z cokołami, poprawienie izolacji pod wymieniane płytki - dopasować rozmiary, kolory i grubość wbudowanych materiałów; • oczyszczenie i pomalowanie metalowych okuć na rampie oraz słupków 10x10cm podkładem oraz farbą w kolorze jasnoszarym -dot. dwóch wejść; • utwardzenie istniejących otworów w gumowych odbojnicach przy rampie i wejściu obok o dł. ok 60cm łącznie: 5+3 szt=8szt; • poprawienie mocowania istniejącej balustrady przy pochylni w 5 miejscach. - roboty wewnątrz budynku dot. kuchni, stołówki oraz innych pomieszczeń towarzyszących: • zabezpieczenie powierzchnie podłóg, parapetów itp. w remontowanych pomieszczeniach; • roboty demontażowe dot.: (6+8=14szt) płytek gresowych 30x30cm, antypoślizgowych, jednolity kolor, spoinowane, na kleju ( pom. nr 010-Przedsionek, pom. nr P-28; demontaż glazury na ścianie w kolorze beżowym , polerowane, o wym. 20x25cm, na kleju, spoinowane ( pom. 026 chłodnia: 2szt, P-28: 30szt, pom. P13/P14 wc- 12szt, pom. 031 kuchnia- 10szt, pom. 010-przedsionek- wejście D: 5szt) wraz z wyniesieniem wszystkich zdemontowanych materiałów do kontenera, materiały metalowe z rozbiórki należy złożyć w magazynie Zamawiającego; • zabezpieczenie podłóg na czas robót • zasłonięcie otworu instalacyjnego o wym.: ok. 40x40cm płytą gk w suficie w pom. techn. przy wc Męskim (część Konsumencka) • uzupełnienie szpachli (lub zaprawy) 1 miejsce przy listwie przy suficie w pom. Wydawalni; • ułożenie płytek na posadzce: dot.: (6+8=14szt) płytek gresowych o wym.:30x30cm, antypoślizgowych, jednolity kolor, spoinowane, na kleju ( pom. nr 010-Przedsionek oraz pom. nr P-28); • wykonanie okładzin z glazury o wym. 20x25cm w kolorze jasnym, jednolitym, na kleju, spoinowane ( pom. 026 chłodnia: 2szt, P-28: 30szt, pom. P13/P14 wc- 12szt, pom. 031 kuchnia- 10szt, pom. 010-przedsionek- wejście D: 5szt); • przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie -przetarcie bądź umycie, miejscowe szpachlowania – wszystkie pomieszczenia w których będą wykonywane roboty malarskie; • roboty malarskie ścian i sufitów: gruntowanie i 2x malowanie farbami, należy -- zabezpieczyć przed zabrudzeniem powierzchnie podłóg, parapetów, drzwiczek rewizyjnych i itp. -emulsyjną białą ( w korytarzu fragment ściany po zalaniu przy pom. P-35 ), P14-szatnia ( ściany i sufit); sufity: P-13/14 (WC) i P14, WC Męski, WC Damski, Przedsionek między łazienkami, -lateksową zmywalną, kolor jasny, uzgodniony wcześniej z Użytkownikiem w pom. biurowych ( w pom.: nr 013, 015-019a szatnie i sanitariaty, 020wc kierownika, 010 -przedsionek, 012 – szatnia i sanitariaty); lamperie ścian w klatce schodowej P-1 oraz w klatce schodowej A -strefa Konsumencka), -lateksową, zmywalną, kolor biały w strefie Konsumenckiej: sanitariaty na poziomie-1, klatka schodowa „A” (wc męski, damski, przedsionek oraz ściany powyżej lamperii klatki schodowej A), sufit i ściany powyżej lamperii na ścianach w klatce schodowej P-1; pom. 010 (korytarz), jadalnia personelu, pom. 031 korytarz przy chłodniach, pom.033; - farbą zmywalną, oddychającą, z atestem higienicznym, z zastosowaniem w pomieszczeniach użyteczności publicznej, kolor jasny uzgodnić z Użytkownikiem: pomieszczenia: Hol oraz Przedsionek przed Salą Konsumencką, pom.021,0,23,024, przedsionek przy 023-024, słupy w Sali Konsumenckiej); - farbą odporną na grzyb i pleśń, zmywalną, oddychającą, z atestem higienicznym, z zastosowaniem w pomieszczeniach użyteczności publicznej, kolor biały w Sali Konsumenckiej; -farbą odporną na grzyb i pleśń, zmywalna, oddychająca, z atestem higienicznym, z zastosowaniem w pomieszczeniach użyteczności publicznej, kolor biały, w pomieszczeniach: nr 041 (Zmywalnia naczyń), nr: 031 (KUCHNIA)- zabezpieczyć drzwiczki rewizyjne, Wydawalnia, nr 09 (Gospodarcze); - farbą odporną: na grzyby i pleśń, wielokrotne szorowanie, kolor jasny uzgodnić z Użytkownikiem ścianki o wys. 210cm dotyczy Strefy Wózkowni w Sali Konsumenckiej; - wymiana odbojnic na nowe, aluminiowe o gr. 3mm – narożniki słupów, ścian w Sali Konsumenckiej i Wydawalni- przyjęto wysokość odbojnic 190cm, w pom. o nr:041, 010, 026, 031 korytarz przy chłodniach -przyjęto wysokość 160cm; - wykonanie obicia z aluminium o gr. 3mm czoła ścianki o gr. 20cm, pasem o szer. 25cm na pełną wysokość 210cm – 1 kpl; • wykonanie pomiarów sprawdzających na miejscu; • załadowanie i wywóz materiałów po rozbiórce na odległość do 30km samochodem wraz z utylizacją; - wykonanie dokumentacji powykonawczej dla części 1,2,3 remontu w branży ogólnobudowlanej d) w branży ogólnobudowlanej (część 4): dotyczącej wykonania wiaty śmietnikowej: • wykonanie podłoża pod dwie wiaty – przyjęto wymiary 4,50m*8,00m+4,50m*6,00m)=63m2 z chodnikiem z kostki betonowej obejmującego: -roboty ziemne: usunięcie warstwy humusu z wywózką, pogłębienie wykopu wraz z transportem ziemi na zewnątrz, zagęszczanie i profilowanie podłoża pod wiatę i chodnik, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm- grubość warstwy 15cm po zagęszczeniu -po 2 warstwy, • wykonanie obrzeża betonowego o wym. 20x6cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; ewentualne zeszlifowanie powierzchni krawężników przy wjazdach do obu wiat na dł. po 1,5mb, łącznie 3,0mb; • wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3cm (po zagęszczeniu) • wykonanie: 2 wiat śmietnikowych: o konstrukcji stalowej, kształtowniki zamknięte, malowane proszkowo fabrycznie, w kolorze szarym np jaśniejszym i ciemniejszym- do uzgodnienia z Użytkownikiem, o wymiarach: -Wiata większa :350x700cm; 1 kpl -Wiata mniejsza: 350x500cm; 1 kpl całkowita wysokość obu wiat, identyczna, z dachem o wysokości: do 230/210cm (front/tył). • Ściany: wypełnienie pełne, panelowe z blachy stalowej, malowane proszkowo fabrycznie, w kolorze szarym np jaśniejszym i ciemniejszym - do uzgodnienia z Użytkownikiem, o gr min.0.7cm, zostawić prześwit pod dachem; wykonanie siatki stalowej przeciw ptakom pomiędzy ścianami i dachem; (brak podłogi -będzie kostka betonowa). Obie wiaty będą stać bezpośrednio obok siebie, wzdłuż ulicy. Zadaszenie 1-spadowe, spadek skierowany na tyły wiat, dachy stalowe z blachy powlekanej fabrycznie np. z blachy trapezowej o gr min. 0.7cm; Wejście: drzwi stalowe 2-skrzydłowe o szer. (100+50cm)- 1 kpl do większej wiaty oraz drzwi 1-skrzydłowe o szer.100cm -do mniejszej, zamknięcia na zamek, klamki nierdzewne. Odwodnienie dachu: rynny i rury malowane proszkowo, komplet śrub i kotew do zamontowania, osadzenia w podłożu. • wykonanie dokumentacji powykonawczej na 2 wiaty. e) w branży sanitarnej: • remont łazienki damskiej na piętrze (pomieszczenie nr 114) w zakresie określonym w przedmiarze, • remont łazienki męskiej na piętrze (pomieszczenie nr 116) w zakresie określonym w przedmiarze, • roboty remontowe przewodów wentylacyjnych w pomieszczeniach sali wykładowej (pom. 111), w pom. gospodarczym nr 115, w pom. 108 i 109 i na klatce schodowej, • roboty remontowe w pomieszczeniach biurowych nr 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 112, 113 i 117 w zakresie określonym w przedmiarze, • demontaż nieczynnego zbiornika stalowego o wymiarach 150 cm x 150 cm x 150 cm oraz zdemontowanie resztek instalacji i złożenie złomu stalowego powstałego z rozbiórki do magazynu WAT. Zbiornik znajduje się w pomieszczeniu klatki schodowej prowadzącej na piętro i jest podwieszony na konstrukcji stalowej na wysokości 2,50 m; • wykonanie dokumentacji powykonawczej w branży sanitarnej. f) w branży elektrycznej: I. Pierwsze piętro – korytarz. 1. Demontaż opraw ściennych – 2 szt. 2. Wymiana opraw oświetlenia podstawowego (nt, LED, 4000K, każda sterowana swoim czujnikiem ruchu) – 5 szt. 3. Montaż opraw oświetlenia awaryjnego (nt, LED) – 3 szt. 4. Montaż opraw oświetlenia kierunkowego ewakuacyjnego (wiszących, LED) – 2 szt. 5. Wymiana zasilania i gniazd obwodu administracyjnego (2x) – 2 szt. II. Pierwsze piętro – pomieszczenie nr 101 (pomieszczenie dla 4 osób). 1. Demontaż gniazd (230V i RJ45) - razem 4 szt. 2. Wymiana opraw sufitowych (nt, 4000K, LED, załączane przełącznikiem) – 4 szt. 3. Wymiana przełącznika na pt – 1 szt. 4. Montaż PEL-a we wspólnej ramce systemowej 4x (3x230V+2xRJ45) – 4 szt. 5. Wymiana zasilania i gniazda obwodu administracyjnego (2x) – 1 szt. III. Pierwsze piętro – pomieszczenie nr 102 (pomieszczenie dla 4 osób). 1. Demontaż gniazd (230V i RJ45) - razem 4 szt. 2. Wymiana opraw sufitowych (nt, 4000K, LED, załączane przełącznikiem) – 4 szt. 3. Wymiana przełącznika na pt – 1 szt. 4. Montaż PEL-a we wspólnej ramce systemowej 4x (3x230V+2xRJ45) – 4 szt. 5. Wymiana zasilania i gniazda obwodu administracyjnego (2x) – 1 szt. IV. Pierwsze piętro – pomieszczenie nr 103 (pomieszczenie dla 2 osób). 1. Demontaż gniazd (230V i RJ45) - razem 4 szt. 2. Wymiana opraw sufitowych (nt, 4000K, LED, załączane przełącznikiem) – 2 szt. 3. Wymiana przełącznika na pt – 1 szt. 4. Montaż PEL-a we wspólnej ramce systemowej 4x (3x230V+2xRJ45) – 2 szt. 5. Wymiana zasilania i gniazda obwodu administracyjnego (2x) – 1 szt. V. Pierwsze piętro – pomieszczenie nr 104 (pomieszczenie dla 2 osób). 1. Demontaż opraw sufitowych – 3 szt. 2. Demontaż gniazd (230V i RJ45) - razem 4 szt. 3. Montaż opraw sufitowych (nt, 4000K, LED, załączane przełącznikiem) – 2 szt. 4. Wymiana przełącznika na pt – 1 szt. 5. Montaż PEL-a we wspólnej ramce systemowej 4x (3x230V+2xRJ45) – 2 szt. 6. Wymiana zasilania i gniazda obwodu administracyjnego (2x) – 1 szt. VI. Pierwsze piętro – pomieszczenie nr 105 (pomieszczenie dla 2 osób). 1. Demontaż opraw sufitowych – 3 szt. 2. Demontaż gniazd (230V i RJ45) - razem 4 szt. 3. Montaż opraw sufitowych (nt, 4000K, LED, załączane przełącznikiem) – 2 szt. 4. Wymiana przełącznika na pt – 1 szt. 5. Montaż PEL-a we wspólnej ramce systemowej 4x (3x230V+2xRJ45) – 2 szt. 6. Wymiana zasilania i gniazda obwodu administracyjnego (2x) – 1 szt. VII. Pierwsze piętro – pomieszczenie nr 106 (pomieszczenie dla 4 osób). 1. Demontaż opraw sufitowych – 6 szt. 2. Demontaż gniazd (230V i RJ45) - razem 4 szt. 3. Montaż opraw sufitowych (nt, 4000K, LED, załączane przełącznikiem) – 5 szt. 4. Wymiana przełącznika na pt – 1 szt. 5. Montaż PEL-a we wspólnej ramce systemowej 4x (3x230V+2xRJ45) – 4 szt. 6. Wymiana zasilania i gniazda obwodu administracyjnego (2x) – 1 szt. VIII. Pierwsze piętro – pomieszczenie nr 107 (magazynek). 1. Wymiana oprawy sufitowej (IP44, LED, 4000K, załączana wyłącznikiem) – 1 szt. 2. Wymiana gniazda 230V (2x) – 1 szt. 3. Wymiana wyłącznika na pt – 1 szt. IX. Pierwsze piętro – pomieszczenie nr 108 (archiwum). 1. Wymiana oprawy sufitowej (IP44, LED, 4000K, załączana wyłącznikiem) – 2 szt. 2. Wymiana gniazda 230V (2x) – 1 szt. 3. Wymiana wyłącznika na pt – 1 szt. X. Pierwsze piętro – pomieszczenie nr 109 (magazynek). 1. Wymiana oprawy sufitowej (IP44, LED, 4000K, załączana wyłącznikiem) – 1 szt. 2. Wymiana gniazda 230V (2x) – 1 szt. 3. Wymiana wyłącznika na pt – 1 szt. XI. Pierwsze piętro – sala nr 110-111. 1. Zasilenie turbowentu hybrydowego. Przewody, zasilające turbowenty hybrydowe (YDY 3x2,5), prowadzić pod tynkiem z tablicy zasilającej TT, zlokalizowanej w przybudówce, na poddaszu budynku. Należy wykonać wymagane przepusty dachowe/ścienne. – 1 szt. 2. Wymiana opraw sufitowych (IP44, LED, 4000K, załączane przełącznikiem) – 12 szt. 3. Wymiana przełącznika pt – 1 szt. 4. Wymiana oraz korekta sposobu montażu gniazda na ścianie (obecnie na drewnianej boazerii) na pt – 1 szt. XII. Pierwsze piętro – pomieszczenie nr 112 (pomieszczenie dla 2 osób). 1. Zasilenie turbowentu hybrydowego. Przewody, zasilające turbowenty hybrydowe (YDY 3x2,5), prowadzić pod tynkiem z tablicy zasilającej TT, zlokalizowanej w przybudówce, na poddaszu budynku. Należy wykonać wymagane przepusty dachowe/ścienne. – 1 szt. 2. Demontaż gniazd (230V i RJ45) - razem 4 szt. 3. Wymiana opraw sufitowych (nt, 4000K, LED, załączane przełącznikiem) – 2 szt. 4. Wymiana przełącznika na pt – 1 szt. 5. Montaż PEL-a we wspólnej ramce systemowej 4x (3x230V+2xRJ45) – 2 szt. 6. Wymiana zasilania i gniazda obwodu administracyjnego (2x) – 1 szt. XIII. Pierwsze piętro – pomieszczenie nr 113 (pomieszczenie dla 2 osób).. 1. Wymiana opraw sufitowych (nt, 4000K, LED, załączane przełącznikiem) – 2 szt. 2. Wymiana przełącznika na pt – 1 szt. 3. Demontaż gniazd (230V i RJ45) - razem 4 szt. 4. Montaż PEL-a we wspólnej ramce systemowej 4x (3x230V+2xRJ45) – 2 szt. 5. Wymiana zasilania i gniazda obwodu administracyjnego (2x) – 1 szt. XIV. Pierwsze piętro – toaleta damska nr 114. 1. Zasilenie turbowentu hybrydowego. Przewody, zasilające turbowenty hybrydowe (YDY 3x2,5), prowadzić pod tynkiem z tablicy zasilającej TT, zlokalizowanej w przybudówce, na poddaszu budynku. Należy wykonać wymagane przepusty dachowe/ścienne. – 1 szt. 2. Demontaż gniazda 230V – 1 szt. 3. Wymiana wyłącznika (pt, IP44) – 3 szt. 4. Montaż gniazd 230V (pt, IP44, 3 szt. w jednej ramce systemowej) – 1 kpl. 5. Wymiana oprawy ściennej nad lustrem (IP44, LED, 4000K, załączana wyłącznikiem) – 1 szt. 6. Wymiana oprawy sufitowej (IP44, LED, 4000K, załączana czujnikiem ruchu i natężenia oświetlenia) – 1 szt. (w przedsionku). 7. Wymiana oprawy sufitowej (IP44, LED, 4000K, załączana wyłącznikiem) – 1 szt. (w pomieszczeniu WC). XV. Pierwsze piętro – pomieszczenie gospodarcze nr 115. 1. Wymiana oprawy sufitowej (IP44, LED, 4000K, załączana czujnikiem ruchu) – 1 szt. 2. Wymiana gniazda 230V (pt, 2x, IP44) – 1 szt. XVI. Pierwsze piętro – toaleta męska nr 116. 1. Zasilenie turbowentu hybrydowego. Przewody, zasilające turbowenty hybrydowe (YDY 3x2,5), prowadzić pod tynkiem z tablicy zasilającej TT, zlokalizowanej w przybudówce, na poddaszu budynku. Należy wykonać wymagane przepusty dachowe/ścienne. – 1 szt. 2. Demontaż gniazda 230V – 1 szt. 3. Montaż gniazd 230V (pt, IP44, 3 szt. w jednej ramce systemowej) – 1 kpl. 4. Wymiana oprawy ściennej nad lustrem (IP44, LED, 4000K, załączana wyłącznikiem) – 1 szt. 5. Wymiana wyłącznika (pt, IP44) – 3 szt. 6. Wymiana opraw sufitowych (IP44, LED, 4000K, załączane czujnikami ruchu i natężenia oświetlenia) – 2 szt. (w korytarzyku wejściowym oraz w pomieszczeniu WC). 7. Wymiana oprawy sufitowej (IP44, LED, 4000K, załączana wyłącznikiem) – 1 szt. (w pomieszczeniu WC). XVII. Pierwsze piętro – pomieszczenie nr 117 (pomieszczenie dla 4 osób). 1. Demontaż gniazd (230V i RJ45) - razem 4 szt. 2. Wymiana opraw sufitowych (nt, 4000K, LED, załączane przełącznikiem) – 4 szt. 3. Wymiana przełącznika na pt – 1 szt. 4. Montaż PEL-a we wspólnej ramce systemowej 4x (3x230V+2xRJ45) – 4 szt. 5. Wymiana zasilania i gniazda obwodu administracyjnego (2x) – 1 szt. XVIII. Klatka schodowa od parteru do 1 piętra. 1. Montaż opraw oświetlenia awaryjnego LED – 2 szt. 2. Montaż opraw oświetlenia kierunkowego ewakuacyjnego LED – 1 szt. 3. Montaż oprawy awaryjnej oświetlenia zewnętrznego LED – 1 szt. 4. Wymiana opraw oświetlenia podstawowego (4000K, LED, każda z czujnikiem ruchu) – 4 szt. (przedsionek, parter, klatka schodowa, spocznik 1 piętra). 5. Wymiana oprawy oświetlenia podstawowego - plafoniery nad lustrem (LED, 4000K, załączana wyłącznikiem) – 1 szt. 6. Wymiana wyłącznika na pt – 1 szt. 7. Demontaż wyłączników nt – 2 szt. XIX. Tablica zasilająca turbowentów hybrydowych (TT). W nowej tablicy TT, zasilającej turbowenty hybrydowe, zlokalizowanej w przybudówce na poddaszu budynku, należy przewidzieć instalację wyposażenia: • Ochronnika przeciwprzepięciowego, dwumodułowego, klasy I + II (prąd znamionowy 6/30 minimum 25 kA) – 1 szt. • Rozłącznika jednofazowego dla tablicy TT – 1 szt. • Kontrolki zasilania LED jednofazowej na elewacji tablicy – 1 szt. • Wyłączników typu S191-B6 – 4 szt. • Sygnalizacji akustycznej w korytarzu 1 piętra dla braku zasilania turbowentów hybrydowych. • Należy pozostawić w tablicy TT rezerwę miejsca na 3 kolejne zasilacze turbowentów oraz ich osprzęt elektryczny. – 1 kpl. XX. Tablica wentylacyjna SW1 - przebudowa (dołożenie pól zasilających) ew. inne prace dostosowawcze. Zasilanie tablicy TT przewodem YDY3x2,5 z tablicy wentylacyjnej SW1, gdzie zostanie zainstalowane zabezpieczenie tablicy TT w postaci wyłącznika różnicowoprądowego jednofazowego C10/30mA o charakterystyce „A”. – 1 kpl. XXI. Demontaż pozostałych zbędnych instalacji elektrycznych. XXII. Demontaż, przebudowa i rozbudowa instalacji odgromowej budynku nr 22. Planowana do przebudowy instalacja odgromowa powinno zostać zaakceptowana przez Zamawiającego, a dokumentacja powykonawcza instalacji odgromowej powinna uzyskać akceptację Zamawiającego oraz powinna zostać zatwierdzona przez rzeczoznawcę ds. ppoż. Rozbudowana/przebudowana instalacja odgromowa powinna objąć wszystkie urządzenia, zlokalizowane na dachu budynku nr 22 oraz sam dach. Przy zastosowaniu masztów wyższych niż 3m od powierzchni dachu budynku – należy uzyskać pozwolenie na budowę instalacji odgromowej. Dopuszcza się (po sprawdzeniu i wykonaniu odkrywek min. 10% długości otoku) wykorzystanie istniejących przewodów odprowadzających, instalacji uziemiającej oraz istniejących zwodów, zlokalizowanych na dachu budynku. Po wykonaniu instalacji należy wykonać jej metrykę oraz pomiary powykonawcze całej instalacji odgromowej budynku nr 22. XXIII. Instalacja oświetlenia zewnętrznego w obszarze wejścia głównego do budynku SSW: weryfikacja działania, wymiana niesprawnych elementów, wymiana opraw oświetleniowych (downlight, 4000K, LED, 6 szt., sterowane czujnikiem ruchu i czujnikiem natężenia oświetlenia). XXIV. Wymiana wszystkich przewodów zasilających instalacji gniazdowych i oświetleniowych (na podtynkowe) oraz sieci strukturalnej (natynkowej) od gniazd RJ45 do wskazanego Punktu Dystrybucyjnego. Instalacje elektryczne, istniejące w remontowanej części budynku, zarówno gniazdowe, jak i oświetleniowe należy wymienić i dostosować do planowanych do zainstalowania PEL-i, opraw oświetleniowych, osprzętu instalacyjnego, turbowentów hybrydowych i pozostałych odbiorów. Wykonane instalacje powinny być zgodne z aktualnymi normami elektrycznymi, w tym w szczególności: oświetlenie wewnętrzne oraz instalacja odgromowa - powinny spełniać wymogi aktualnych norm elektrycznych. XXV. Wykonanie pomiarów powykonawczych – 1 kpl. XXVI. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wszystkich branż– 1 kpl UWAGA! W przypadku podpisania Umowy po 15.09.2019 r. oraz realizacji robót w pomieszczeniach kuchni i sali jadalnej, każdorazowe wejście do pomieszczeń kuchni i sali jadalnej na wykonanie robót należy, uzgodnić z Użytkownikiem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 14 800,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 06.08.2019r. do godz.09:00. Wadium może być wniesione: a)w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem „Remont pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń kuchni i stołówki w budynku nr 22”. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. WADIUM W FORMIE INNEJ, NIŻ PIENIĘŻNA WYKONAWCA może wnieść na 2 sposoby: 1.Jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej: a)wadium składa w formie pisemnej poprzez załączenie do oferty oryginału dokumentu– dowodem wniesienia wadium będzie oryginał tego dokumentu. 2.Jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej: a)wadium składa w formie elektronicznej poprzez zamieszczenie na Platformie w zakładce „OFERTY” poprzez wybranie opcji „Dodaj dokument” oryginału dokumentu wadialnego tj. sporządzonego elektronicznie i opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia tj. wystawcę dokumentu w formacie umożliwiającym Zamawiającemu odczyt dokumentu (Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia dokumentu wadium np. w formacie xml). Wniesienie wadium niepieniężnego w innej formie, niż w oryginale w postaci elektronicznej (np. w formie elektronicznej kopii wadium wystawionego w oryginale w formie pisemnej) będzie skutkować odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. pkt 7b) ustawy Pzp LUB b)wadium składa w formie pisemnej poprzez przesłanie na adres Zamawiającego Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, z dopiskiem „Dział Zamówień Publicznych”, z terminem doręczenia określonym w pkt 12.2 SIWZ, lub złożenie w KANCELARII JAWNEJ Wojskowej Akademii Technicznej, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, Budynek Nr 100, pokój nr 130, piętro pierwsze (wejście przez biuro przepustek), w godz. 7.45 - 15.00.– dowodem wniesienia wadium będzie oryginał tego dokumentu Beneficjentem wnoszonego wadium w innej formie niż pieniądzu jest Wojskowa Akademia Techniczna (WAT). c)dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie WAT. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Spory pomiędzy WAT a wystawcą gwarancji/poręczenia wynikające z udzielonej gwarancji/poręczenia rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby WAT.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA SKŁADANA W FORMIE PISEMNEJ Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Zestawienie Kosztów Zadania - stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ; c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; d) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ; e) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej, niż pieniężna f) zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 4.5.1. lit. b) – stanowiące załącznik Nr 2B do SIWZ OFERTA SKŁADANA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ a)Formularz oferty; b)Zestawienie Kosztów Zadania - stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ; c)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; d)Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ; e)Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą - oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego udzielenia lub kopia poświadczona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. f) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa regulująca współpracę, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność; g)Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 4.5.1. lit. b) - stanowiące załącznik nr 2B do SIWZ; h)Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach