Przetargi.pl
„Odtworzenie prawidłowych stosunków wodnych w części obszaru zlewni rzeki Narew na potrzeby wielofunkcyjnej gospodarki leśnej w leśnictwie Borawe. Zadanie nr III – odpływ do przydrożnego rowu "D" wzdłuż drogi powiatowej 4403W oraz do rowu "A"

Nadleśnictwo Ostrołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-412 Ostrołęka, ul. Zawadzkiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 602 134
  • Data zamieszczenia: 2019-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ostrołęka
    ul. Zawadzkiego 4
    07-412 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 297 602 134
    REGON: 55032693900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.olsztyn.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odtworzenie prawidłowych stosunków wodnych w części obszaru zlewni rzeki Narew na potrzeby wielofunkcyjnej gospodarki leśnej w leśnictwie Borawe. Zadanie nr III – odpływ do przydrożnego rowu "D" wzdłuż drogi powiatowej 4403W oraz do rowu "A"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: Odtworzenie prawidłowych sto-sunków wodnych w części obszaru zlewni rzeki Narew na potrzeby wielofunkcyjnej gospodarki le-śnej w Leśnictwie Borawe. Zadanie nr III – odpływ do przydrożnego rowu "D" wzdłuż drogi powiatowej 4403W oraz do rowu "A". 2. Teren zadania nr III przedsięwzięcia „Odtworzenie prawidłowych stosunków wodnych części obszaru zlewni rzeki Narew na potrzeby gospodarki leśnej w leśnictwie Borawe”, usytuowany jest w północnej części gminy Rzekuń, powiat ostrołęcki, w bezpośrednim sąsiedztwie drogi powiatowej nr 4403W Długosiodło-Goworowo-Ostrołęka (działki nr: 1321, 1388/251, 1387/250, 1389/252, 1396/2583, 1397/2591, 1398/259, obręb Borawe, 442/4237, 444/2401 - obręb Czarno-wiec). 3. Realizacja zadania obejmuje w szczególności: 1) Roboty przygotowawcze: a) Karczowanie gęstych krzewów i podszycia b) Odmulenie dna rowu. c) Wytyczenie trasy rowów. 2) Roboty ziemne i budowle: a) przebudowa rowu „D” polegającą na wykonaniu zastawki piętrzącej w km 1+179, b) przebudowa rowu „D” polegającą na wykonaniu rurociągu o długości 12 m w km 1+184 – 1+196, c) odbudowa rowu „D” polegająca na przegłębieniu i umocnieniu rowu otwartego na dłu-gości 136 m w km 1+048 -1+184, d) budowa odcinków rowu otwartego D-1 w km 0+00 – 0+229, 0+529 – 0+812, 0+944 – 1+152, e) budowa dwóch przepustów na projektowanych odcinkach rowu D-1 w km 0+110 – 0+116 i 0+792 – 0+800, f) budowa rowu otwartego D-2 w km 0+000 – 0+224 3) Zagospodarowanie terenu po zakończeniu prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45246400-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest do złożenia wadium w kwocie 5 000,00 zł (pięć tysięcy 00/100 złotych), na cały okres związania ofertą w jednej z form określonych w art. 45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłacić należy przelewem na konto Zamawiającego BGŻ BNP Paribas S.A. Ostrołęka 05 030 0045 1110 0000 0019 7410 Wadium wniesione w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego najpóźniej do godz. 10:00 dnia 06.08.2019 r. z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kse-rokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego, przyjmuje się termin uznania kwoty na ra-chunku zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczęd-nościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udziela-nych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy przed otwarciem ofert, złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego w pokoju nr 11 w godz. 8:00-14:00 a w dniu otwarcia ofert w godz. 8:00-10:00. Do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kseroko-pię. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób opisany powyżej, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – po zawarciu umowy i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a pozostałym Wykonawcom – po wyborze oferty najkorzystniejszej, unieważnieniu postępowania, lub na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, w związku z czym Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy wg załączonego wzoru (załącznik nr 2.2 do SIWZ). Jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie takie powinno być złożone jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika, 2) wykaz robót budowlanych wg wzoru (załącznik nr 2.4 do SIWZ), polegających na wykonaniu robót z zakresu budownictwa wodnego i melioracji w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, lub inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów. 3) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dys-ponowania tymi osobami – zgodnie z zał. nr 2.5 do SIWZ; 4) oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy o braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 PZP, art. 24 ust. 5 pkt. 1-2 i 4-8 PZP oraz w rozdz. 5 ust. 1 niniejszej SIWZ. – wzór stanowi załącznik nr 2.3 do SIWZ. Jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie takie powinno być złożone jako jedno pod-pisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika; 5) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) – załącznik nr 2.3 do SIWZ; 6) sporządzony zgodnie z załącznikiem „Kosztorys ofertowy” (wzór załącznik Nr 2.10).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach