Przetargi.pl
ZAKUP ORAZ SUKCESYWNA DOSTAWA SZCZEPIONEK DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO GMINNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W NADARZYNIE

Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-830 Nadarzyn, ul. Sitarskich
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 72981 28 , fax. 22 739 73 98; 729 81 28
  • Data zamieszczenia: 2019-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Sitarskich 3
    05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie
    tel. 22 72981 28, fax. 22 739 73 98; 729 81 28
    REGON: 01718535400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznadarzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowtnej w Nadarzynie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP ORAZ SUKCESYWNA DOSTAWA SZCZEPIONEK DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO GMINNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W NADARZYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest : Zakup oraz sukcesywna dostawa szczepionek, z podziałem na n/w części: Część nr 1 - Szczepionka skoniugowana przeciwko pneumokokom,13 -walentna przeznaczona do stosowania u dla dzieci od 6 tygodnia życia do 17 roku życia i powyżej 18roku życia oraz ludzi w podeszłym wieku – 100 szt. Część nr 2 - Szczepionka skoniugowana przeciwko meningokokom grupy A, C, W135i Y dla dzieci od 6 tygodnia życia – 60 szt. Część nr 3 - Szczepionka skojarzona przeciwko błonnicy(D)tężcowi(T)krztuścowi(komponentna acelularna) wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (rDNA) (HBV), poliomyelitis (inaktywowana) (IPV) i przeciwko Haemophilus influenzae typ b (Hib) skoniugowana (adsorbowana), zawierająca trzy antygeny krztuścowe bezkomórkowe 120 szt. Część nr 4 - Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (bezkomórkowa, złożona), wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (rDNA), poliomyelitis (inaktywowana) i haemophilus typ b, (skoniugowana), adsorbowana. Zawierająca dwa antygeny krztuścowe . W formie płynnej - 110 szt. Część nr 5 - Szczepionka zapobiegająca zapaleniu żołądka i jelit spowodowanego Rotawirusem podawana w schemacie dwu dawkowym w postaci zawiesiny doustnej -170 szt. Część nr 6 - Szczepionka przeciwko: błonicy, tężcowi i krztuścowi zawierająca trzy antygeny krztuścowe acelularne dla dzieci do 7roku życia, 10 szt. Część nr 7 - Szczepionka przeciwko odrze, śwince i różyczce do wstrzyknięć podskórnych i domięśniowych- 50 szt. Część nr 8 - Szczepionka przeciwko zakażeniom haemophilus typ b, skoniugowana do wstrzyknięć przeznaczona dla niemowląt i dzieci, z możliwością łączenia w jednej iniekcji ze szczepieniem DTPa -10 szt. Część nr 9 - Szczepionka -9 walentna przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego (rekombinowana, adsorbowana) - 60 szt. Część nr 10 - Szczepionka(HAB)przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A(inaktywowana) i wirusowemu zapaleniu wątroby typu B( rDNA absorbowana)przeznaczona do uodparniania nie szczepionych wcześniej dorosłych i młodzieży od 16 roku życia włącznie, narażonych na zarażenie wirusami zapalenia wątroby typu A i B - 50 szt. Część nr 11 - Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A inaktywowana, adsorbowana - 30 szt. Część nr 12 - Szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu A (WZW A)inaktywowana, adsorbowana - 50 szt. Część nr 13 - Szczepionka przeznaczona do uzyskania czynnej odporności przeciwko wirusowi zapalenia wątroby typu A (WZW A) inaktywowana, adsorbowana 60 szt. Część nr 14 - Szczepionka rekombinowana przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu B w postaci zawiesiny do wstrzyknięć zawierająca 10 mg oczyszczonego białkowego antygenu HBs / 0, 5ml (dawka dla dzieci). W postaci ampułko-strzykawki - 30 szt. Część nr 15 - Szczepionka rekombinowana przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu B w postaci zawiesiny do wstrzyknięć zawierająca 20 mg oczyszczonego białkowego antygenu HBs / 1ml (dawka dla dorosłych) . Do podawania w schemacie 0-7, 21 dni i 12 m-cy - 300 szt. Część nr16 - Szczepionka przeciwko ospie wietrznej, do wstrzyknięć podskórnych. Stosowana od 9 miesiąca życia- 90 szt. Część nr 17 - Szczepionka przeciw grypie – 850 szt. Część nr 18 - Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (bezkomórkowa, złożona), poliomyelitis (inaktywowana) i haemophilus typ b (skoniugowana), adsorbowana - 100 szt. Część nr 19 - Szczepionka przeciw błonnicy, tężcowi, krztuścowi, (bezkomorkowa, złożona) polimelitis (inaktywowana) i haemophilius typu B (koniugowana adsorbowana) - 250 szt. Część nr 20 - Szczepionka przeciwko błonicy, tężcowi i krztuścowi acelularna , adsorbowana – 50 szt. Część nr 21 - Szczepionka przeciwko kleszczowemu zapaleniu mózgu przenoszonemu przez kleszcze cały wirus inaktywowany stosowana u dzieci powyżej 1roku do 15 lat w dawce 0, 25ml - 200szt. Część nr 22 - Szczepionka przeciwko kleszczowemu zapaleniu mózgu przenoszonemu przez kleszcze cały wirus inaktywowany stosowana u osób w wieku 16 lat i starszych w dawce 0,5ml - 150 szt. Część nr 23 - Szczepionka przeciwko błonnicy, tężcowi krztuścowi acelularna, oraz poliomyelitis (inaktywowany) adsorbowany o zmniejszonej zawartości antygenu – 20 szt. Część nr 24 - Szczepionka przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego [typy 16 i 18] (Rekombinowana, z adiuwantem, adsorbowana – 10szt. Część nr 25 - Szczepionka przeciw meningokokom grupy B (rDNA), złożona, adsorbowana-70 szt. 2. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom prawnym określonym w ustawie o wyrobach medycznych (Dz.U. 2015 poz. 876), w szczególności: 1) Wyroby medyczne objęte dostawą winny być dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz oznaczone znakiem CE. 2) Dla każdego z wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia wymaga się dostarczenia instrukcji używania lub innego dokumentu potwierdzającego wymagania techniczno- eksploatacyjne wyspecyfikowane przez Zamawiającego oraz określającego przewidywane zastosowanie wyrobu zgodne z oczekiwaniami Zamawiającego. Nadruk na opakowaniu lub ulotka informacyjna spełniające powyższe wymagania treściowe będą uznane za wystarczające do spełnienia tego warunku. 3) Okres przydatności do użytku zamawianych szczepionek nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dostawy, z wyjątkiem szczepionek, które ze względu na swą specyfikę wymagają krótszego terminu. 4) Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był każdorazowo (dla każdej dostawy cząstkowej) zapakowany w sposób gwarantujący jego sterylność i nienaruszalność fizyczną. Wymaga się ponadto, aby szczepionki stanowiące przedmiot zamówienia posiadały odrębne opakowanie; pakowania zbiorczego nie dopuszcza się. Nie spełnienie pow. warunków może skutkować brakiem finalizacji odbioru danej partii dostawy przy założeniu zwłoki z winy Wykonawcy. 5) W okresie obowiązującej umowy zastrzegamy możliwość korzystania z promocji na każdą szczepionkę, o ile cena jest niższa niż cena jednostkowa. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Dostawa przedmiotu zamówienia sukcesywnie w okresie trwania zamówienia, na pisemne, faksowe lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w terminie do 3-ech dni. 2) Dostawa przedmiotu zamówienia każdorazowo do siedziby Zamawiającego na wyłączny koszt Wykonawcy. 3) Dostawa przedmiotu zamówienia przy pomocy środka transportowego zapewniającego nienaruszalność przedmiotu dostawy. Uszkodzenia szczepionek lub opakowań szczepionek powodujące niezgodność z warunkami zamówienia lub ujemnie wpływające na funkcjonalność zamawianych wyrobów obciążają w całości Wykonawcę. 4) Dostawa przedmiotu zamówienia w terminie do 3 dni od chwili złożenia telefonicznego, faksowego lub pisemnego zapotrzebowania. Z uwagi na strategiczny charakter zamówienia opóźnienie dostawy nie poprzedzone stosownymi uzgodnieniami stron będzie bezwzględnie skutkowało naliczeniem kar umownych określonych w projekcie umowy, a w przypadku powtarzających się uchybień również rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy. Wymóg powyższy będzie traktowany przez Zamawiającego rygorystycznie. 5) Poszczególne dostawy przedmiotu zamówienia w ilości każdorazowo wymaganej przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu łącznie mniejszej lub większej ilości szczepionek, niż określona w pkt. 1 siwz. Zakres dostawy będzie determinowany rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Ilości wskazane w pkt. 1 siwz mają charakter wielkości prognozowanych, a nie bezwzględnych. Warunki odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego 1. Przedmiot dostawy będzie spełniał wymagania Zamawiającego określone w pkt. 2 siwz. Warunek ten odnosi się do każdej dostawy cząstkowej w okresie realizacji zamówienia. 2. Odbiór każdej partii przedmiotu dostawy następował będzie na terenie siedziby Zamawiającego zlokalizowanej w Nadarzynie przy ul. Sitarskich 3, chyba że strony uzgodnią inne miejsce odbioru w zapotrzebowaniu. 3. Odbiór każdej partii przedmiotu dostawy dokonywany będzie wyłącznie przez osoby do tego wyznaczone i wskazane w zapotrzebowaniu. 4. Wykonawca jest zobowiązany przedkładać dla każdej dostarczonej partii przedmiotu dostawy w dniu jej odbioru: 1) Instrukcję używania wyrobu, o której mowa w pkt. 2 ust. 2 siwz, 2) Dokument gwarancyjny z określeniem terminu ważności szczepionek. Nadruk na opakowaniu lub ulotce informacyjnej szczegółowo określający datę ważności danej partii szczepionek będzie uznany za spełnienie tego warunku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33651600-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadanie aktualnej koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – tj. posiadanie aktualnego zezwolenia/ koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub w przypadku producenta – zezwolenie na produkcję, a także na obrót hurtowym środkami farmaceutycznymi – jeżeli wymagane są przepisami prawa (w tym zgodnie z Ustawą Prawo farmaceutyczne) albo inne przewidziane w obowiązujących przepisach prawa zezwolenie na obrót środkami farmaceutycznymi będącymi przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o formie składania oświadczeń i dokumentów. 1) Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzory oświadczeń stanowią Załączniki nr 2a i 2b do SIWZ; 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdz. VIII ust.2 SIWZ składa każdy z tych wykonawców. 4) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 5) Jeżeli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 6) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII ust. 3 i 5, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII ust. 3 i 5, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są aktualne. 8) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 9) Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 10) Dokumenty oraz uzupełnione dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 11) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.2. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wzywa Wykonawcę, który nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności nie podlegania wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6.3. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6.4. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego oraz brak podstaw wykluczenia - wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 6.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Na dokumencie pełnomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą podpisać się osoby, które są uprawnione do działania w imieniu poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo to powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach