Kampinoski Park Narodowy ogłasza przetarg
- Adres: 05-080 Izabelin, ul. Tetmajera
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 226 001 , fax. 227 226 560
- Data zamieszczenia: 2019-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kampinoski Park Narodowy
ul. Tetmajera 38
05-080 Izabelin, woj. mazowieckie
tel. 227 226 001, fax. 227 226 560
REGON: 14591663700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kampinoski-pn.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie wypoczynkowe, rekreacyjne oraz turystyczne lasu – konserwacja, modernizacja, naprawa, budowa i odbudowa małej infrastruktury turystycznej Kampinoskiego Parku Narodowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest czyszczenie, impregnacja i malowanie elementów drewnianych, uzupełnienie brakujących części drewnianych i wymiana uszkodzonych elementów, wymiana na nowe oraz budowa całych obiektów małej infrastruktury turystycznej, w sumie 496 elementów: wiaty małe – 37 szt., tablice informacyjne tzw. typ I – 98 szt., tablice informacyjne tzw. typ II – 92 szt., tablice graniczne Obszarów Ochrony Ścisłej – 58 szt., tablice informacyjne z regulaminem ppoż. – 8 szt., tablice informacyjne z regulaminem parku – 46 szt., tablice graniczne – 104 szt., kładki turystyczne – 4 szt., ławki – 14 szt., witacze (słupy ozdobne) – 20 szt., ławkodaszki (zadaszone ławki) – 11 szt., komplet stół z ławami pod wiatą – 1 szt., wiata inna – 1 szt. oraz inne tablice informacyjne – 2 szt. Roboty przeprowadzane będą na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego w powiatach: Warszawskim Zachodnim, Nowodworskim i Sochaczewskim. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50760000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla części 1 – 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100), dla części 2 – 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1017 0020 1381 5690 0001, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu DE-Tur/370/9/19 na konserwację małej infrastruktury turystycznej, część 1 / część 2*”.* Niepotrzebne skreślić 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę̨ z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają̨ w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę̨, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą̨. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja i dokonanie prac naprawczych oraz usuwanie awarii w obiektach będących własnością m. st. Warszawy na terenie Dzielnicy Wilanów
Dodano: 2023-12-01 - Bieżąca, całodobowa obsługa konserwacyjna nieruchomości zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA w Warszawie.
Dodano: 2023-07-29 - Przeglądy i obsługa serwisowa SKD, CCTV oraz SSWiN w budynku Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Rektorskiej 4
Dodano: 2023-07-05 - Bieżąca, całodobowa obsługa konserwacyjna nieruchomości zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA w Warszawie.
Dodano: 2023-06-23 - Techniczne utrzymanie budynku Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Rektorskiej 4
Dodano: 2023-06-23 - Obsługa techniczna oraz usługa konserwacji systemów przeciwpożarowych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie.
Dodano: 2023-05-19 - Techniczne utrzymanie budynku Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Rektorskiej 4
Dodano: 2023-04-12 - Bieżąca konserwacja budynków i boisk placówek oświatowych Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy.
Dodano: 2020-01-21 - Prace konserwacyjne, eksploatacyjne i porządkowe oraz naprawy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania trzech zdrojów oligoceńskich wraz ze stacją uzdatniania wody i punktem czerpalnym będących w administrowaniu Zarządu Zieleni m.st. Warszawy
Dodano: 2020-01-14 - Serwisowanie i bieżące utrzymanie urządzeń wodnych, technicznych i elektrycznych, administrowanych przez Urząd Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy wraz z utrzymaniem czystości i porządku na ich terenie od dnia 21.12.2019 r. do dnia 20.12.2022 r.
Dodano: 2019-06-07