Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Komunalna 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 4121805 , fax. 054 4121804
- Data zamieszczenia: 2013-05-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
ul. Komunalna 4 4
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 4121805, fax. 054 4121804
REGON: 91004177600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saniko.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń biurowo-magazynowych w budynkach PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowo-magazynowych w budynkach PGK Saniko Sp. z o.o. zlokalizowanych przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Roboty branży budowlanej: a) Remont pomieszczeń biurowo-magazynowych zlokalizowanych w budynku administracyjnym: - rozbiórka ścianek działowych, - zerwanie istniejących warstw posadzkowych, - wykucie z muru otworów okiennych i drzwi wewnętrznych, - wykonanie nowych nadproży stalowych w miejscu montażu nowych drzwi zewnętrznych oraz poszerzenie otworu pomiędzy pomieszczeniami magazynowymi, - montaż okien PCV z nawiewnikami w kolorze białym, - montaż ościeżnic stalowych i skrzydeł drzwiowych wewnętrznych płycinowych w kolorze białym, - montaż drzwi zewnętrznych stalowych z szybą bezpieczną w kolorze białym, - wykonanie nowych warstw posadzkowych po wyrównaniu podłoża: izolacji przeciwwilgociowej, izolacji termicznej, szlichty cementowej, posadzek z płytek gres, - montaż płytek podłogowych PCV, - licowanie ścian płytkami glazurowanymi na wysokości 2,00 m w pomieszczeniu socjalnym, - wykonanie na ścianach i sufitach jednowarstwowych tynków wewnętrznych z gipsu szpachlowego, - malowanie ścian i sufitów, - termomodernizacja stropodachu styropapą, - pokrycie stropodachu papą termozgrzewalną, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej, - montaż daszków nad wejściami. b) Remont boksów magazynowych z rampą: - uzupełnienia, zamurowania otworów w ścianach zewnętrznych i wewnętrznych z wykonaniem nowych tynków cementowo- wapiennych, - naprawa rys i pęknięć w murach zewnętrznych i wewnętrznych, - zabezpieczenie antykorozyjne dźwigarów stalowych, - zabezpieczenie elementów drewnianych konstrukcji dachu, - demontaż daszku nad rampą i montaż nowego daszku nad całą rampą, - montaż krat rolowanych, - wykonanie napraw i uzupełnień w posadzce betonowej w pomieszczeniach magazynowych i na rampie, - montaż na ścianie rampy pionowych odbojów gumowych jako elementów zabezpieczających przed samochodami. c) Montaż ogrodzenia wewnętrznego. d) Remont nawierzchni utwardzonej. 2) Roboty branży sanitarnej: Wykonanie instalacji sanitarnych tj.: - instalacja wody zimnej, c.w.u. - instalacja kanalizacji sanitarnej - instalacja centralnego ogrzewania - instalacja wentylacji - kanalizacja deszczowa - odwodnienia placu przed wiatami magazynowymi. 3) Roboty branży elektrycznej: Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych tj.: - wewnętrzne linie zasilające - instalacja gniazd wtykowych i siły - instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego - instalacja ochrony przeciwporażeniowej - instalacja ochrony przepięciowej. 3. Szczegółowy zakres wszystkich robót będących przedmiotem niniejszego postępowania określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca winien udzielić: a) rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 5 lata, licząc od daty odbioru końcowego, b) gwarancji na wbudowane materiały oraz elementy, zamontowane urządzenia oraz dostarczone wyposażenie, na okres określony w kartach gwarancyjnych producentów, jednakże nie krótszy niż 24 m-ce, który rozpoczyna swój bieg od daty odbioru końcowego. 5. Miejscem wykonania zamówienia jest teren bazy Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko Sp. z o.o. ul. Komunalna 4 we Włocławku, działka Nr 24/2 obręb ewidencyjny Włocławek km 80. 6. Roboty mają być wykonane z materiałów fabrycznie nowych w I gatunku dopuszczonych do powszechnego stosowania, posiadające atesty, świadectwa dopuszczenia oraz certyfikaty, uwarunkowane normą i przepisami, które należy przedłożyć w czasie odbioru. 7. Wykonawca zobowiązany będzie realizować przedmiot zamówienia z należytą starannością w zakresie, miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego, na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z roku 2007 Nr 42, poz. 275, z póz. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.saniko.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu papowego, naprawa kominów oraz remont balkonów w budynkach położonych w Kowalu przy ulicy Kopernika 35 B i C
Dodano: 2015-08-07 - Remont konserwatorski elewacji budynku dworu secesyjnego Domu Pomocy Społecznej w Gołuszycach II ETAP
Dodano: 2015-06-18 - Remont konserwatorski elewacji budynku dworu secesyjnego Domu Pomocy Społecznej w Gołuszycach II ETAP
Dodano: 2015-06-03 - TERMOMODERNIZACJA ZESPOŁU SZKÓŁ W KORONOWIE
Dodano: 2015-03-27 - Remont świetlicy wiejskiej, remont terenów zieleni, budowa małej infrastruktury turystycznej oraz wyposażenie świetlicy wiejskiej
Dodano: 2015-03-17 - Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego (byłego pałacu) w miejscowości Wielgie nr 80, gmina Zbójno, powiat golubsko-dobrzyński
Dodano: 2014-07-25 - Adaptacja hali maszyn rolniczych na potrzeby dydaktyczne Zespołu Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie
Dodano: 2014-07-14 - Zadanie 1) Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej Zadanie 2) Wymiana pokrycia dachowego i części konstrukcji dachów dwóch budynków
Dodano: 2014-06-11 - Remont konserwatorski elewacji budynku dworu secesyjnego Domu Pomocy Społecznej w Gołuszycach I ETAP
Dodano: 2014-05-19 - Renowacja budynku kina Wawrzyn w Mogilnie: etap III: przebudowa sali kinowej
Dodano: 2014-04-24