Przetargi.pl
remont polegający na: Wykonaniu ocieplenia i remontu dachu dwudzielnego budynku głównego Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Katowicach, położonego w Katowicach przy ulicy Brynowskiej 25 a

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-585 Katowice, ul. Brynowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4288618 , fax. 32 4288618
  • Data zamieszczenia: 2019-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach
    ul. Brynowska -
    40-585 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 4288618, fax. 32 4288618
    REGON: 92479000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: witryna www: http:// bip.katowice.wiw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont polegający na: Wykonaniu ocieplenia i remontu dachu dwudzielnego budynku głównego Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Katowicach, położonego w Katowicach przy ulicy Brynowskiej 25 a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont polegający na: Wykonaniu ocieplenia i remontu dachu dwudzielnego budynku głównego Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Katowicach, położonego w Katowicach przy ulicy Brynowskiej 25 a. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) prace dotyczące ocieplenia dachu istniejącego budynku głównego: a) wykonanie otworów montażowych w istniejącym pokryciu, ociepleniu i płytach dachowych, b) wdmuchanie granulatu z wełny mineralnej, c) naprawę kominów, d) wymianę obróbek blacharskich w obrębie okapu dachu, e) wymianę rynien, f) naprawa istniejącego wierzchniego pokrycia z papy, g) pokrycie dachu płynną membraną nawierzchniową; 2) prace dotyczące zmian modernizacyjnych i rozwiązań materiałowych: a) demontaż instalacji odgromowej, b) demontaż obróbek blacharskich w niezbędnym zakresie, c) demontaż zbędnych instalacji o różnym przeznaczeniu. Należy ustalić przeznaczenie tych instalacji i uporządkować ich trasy, zbędne usunąć, d) wykonanie nowych obróbek blacharskich - blacha ocynkowana powlekana, grubości 0,7 mm, e) wykonanie zewnętrznej wyprawy tynkarskiej na kominach z malowaniem tynku wg projektu kolorystyki, f) wykonanie renowacji i uszczelnienia powierzchni dachu poprzez nałożenie zestawu powłoki nawierzchniowej. 3) roboty i czynności pomocnicze: a) przygotowanie stanowiska roboczego, b) utrzymanie stanowiska roboczego w czystości i porządku, c) transport poziomy i pionowy materiałów i elementów osprzętu ze składowiska przyobiektowego do miejsca wbudowania, d) ustawienie, przestawienie, przenoszenie i usunięcie czasowych podpór i rusztowań przenośnych umożliwiających wykonanie robót na wysokości, e) układanie, segregowanie i sortowanie materiałów i wyrobów na placu budowy lub w pomieszczeniach przyobiektowych, f) obsługiwanie sprzętu, g) usuwanie wad i usterek oraz naprawianie uszkodzeń powstałych w czasie wykonywania robót, a zawinionych przez bezpośrednich wykonawców, h) sprzątnięcie stanowiska po wykonaniu roboty, i) usunięcie materiałów, elementów oraz gruzu z rozbiórek poza obiekt, budynek wraz z utylizacją, j) układanie, segregowanie i sortowanie materiałów i wyrobów nowych lub rozebranych, na placu budowy lub w magazynie przyobiektowym, k) sprawdzenie prawidłowości wykonania robót, l) przygotowanie zapraw oraz mieszanek izolacyjnych, betonowych, wypraw tynkarskich, m) rozpakowanie, przegląd i segregacja elementów, n) oczyszczenie z powłok ochronnych i zabezpieczeń. 2. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej na podstawie § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. 2013, poz. 1129) - przez Biuro Analiz, Projektów i wdrożeń „PROGRESSUS”, 40-159 Katowice, ul. Jesionowa 9A, składającej się z projektu budowlanego z elementami wykonawczymi, specyfikacji technicznej i przedmiarem robót. 3. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany z materiałów zapewnionych przez Wykonawcę. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów wprowadzonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm. – dalej ustawa Prawo budowlane) oraz wymogom, jakie zostały zawarte w dokumentacji przetargowej. Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego do okazania w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane lub aprobatę techniczną. 4. Roboty realizowane będą na podstawie zgłoszenia robót budowlanych, nie wymagających pozwolenia na budowę. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał osoby zatrudnione na umowę o pracę, które będą brały czynny udział w wykonaniu przedmiotu zamówienia w pracach takich jak: - roboty murarskie, - roboty tynkarskie, - roboty posadzkowe, - roboty ciesielskie, - roboty dekarskie, - roboty elektryczne. Osoby te muszą być zatrudniane w oparciu o umowę o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.). 6. Roboty budowlane prowadzone będą w czynnym budynku. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania prac w czasie i w sposób nie kolidujący z pracą Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Katowicach. Roboty generujące znaczny hałas prowadzone będą poza godzinami pracy. Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącego (codziennego) dokładnego, sprzątania po robotach budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenia, o których mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2) Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścili informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 2 niniejszej SIWZ. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 1-2 niniejszej SIWZ. 4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach