Przetargi.pl
Remont połaci dachowej oraz elewacji budynku nr 7 – PSO położonego w kompleksie wojskowym 7212 Borzęcin

42 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 26603 Radom, ul. Sadków
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 511 500 , fax. 261 511 300
  • Data zamieszczenia: 2017-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Sadków 9
    26603 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 261 511 500, fax. 261 511 300
    REGON: 14267631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont połaci dachowej oraz elewacji budynku nr 7 – PSO położonego w kompleksie wojskowym 7212 Borzęcin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES PRAC I. Roboty ogólnobudowlane: - wymiana istniejącego pokrycia z papy asfaltowej na papę zgrzewalną dwuwarstwowo; - wywiezienie i utylizacja papy z rozbiórki; - rozebranie pokrycia przybudówki z płyt azbestowo – cementowych; - wywiezienie i utylizacja azbestu z rozbiórki; - wymiana szlichty betonowej na powierzchni dachu; - wymiana deskowania na części przybudówki; - folie wstępnego krycia na deskowaniu; - pokrycie dachu przybudówki blachą dachówkopodobną; - wymiana rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej; - wymiana wywietrzników dachowych zabezpieczonych siatką stalową ochronną; - wymiana oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach; - wymiana instalacji odgromowej nienaprężanej na dachu; - pomiar instalacji odgromowej; - przygotowanie powierzchni elewacji poprzez skucie nierówności, miejsc odparzonych oraz zmurszałych; - naprawa ogniomurów; - uzupełnienie tynków zewnętrznych cem.- wap. na ścianach; - zbrojenie ścian siatką z tworzywa wtopioną w klej; - ochrona narożników wypukłych profilami narożnikowymi aluminiowymi; - tynki dekoracyjne akrylowe na ścianach i ościeżach; - tynki dekoracyjne typu marmolit na powierzchni cokołów; - wymian stolarki drzwiowej drewnianej na stalową; - wymiana wrót garażowych stalowych; - wymiana stolarki okiennej stalowej na aluminiową; - wymiana kratek wentylacyjnych; - rozebranie opaski betonowej wokół budynku; - rozebranie wjazdu betonowego przed budynkiem; - wykonanie nowej opaski wokół budynku z kostki brukowej; - wykonanie nowego podjazdu do budynku z kostki brukowej; - wywiezienie i utylizacja gruzu z rozbiórki. II. Prace porządkowe: - rozliczenie materiałów z demontażu; - uprzątnięcie placu budowy, wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki. ODBIÓR ROBÓT Odbiorowi robót będą podlegać następujące roboty: - roboty rozbiórkowe i demontażowe; - roboty montażowe i naprawcze; WYMAGANIA DODATKOWE 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, które wykonują czynności związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). Pracownikami fizycznymi nie są: osoby kierujące budową, wykonujące obsługę geodezyjną, dostawcy materiałów budowlanych, inspektorzy nadzoru. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz imienny pracowników wykonujących bezpośrednie czynności związane z pracą na obiekcie, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu na każde jego żądanie w terminie 2 dni roboczych od wezwania, oryginalnych lub potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób o których mowa w ust. 2 na podstawie umowy o pracę (stosowne zaświadczenia, zanonimizowane kopie umów lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie do ubezpieczenia społecznego oraz bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia ww. osób). 4. Jeżeli na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na podstawie umowy o pracę co zostanie ustalone przez Zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel) osoba taka będzie musiała opuścić plac budowy, a Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w projekcie umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli (personel) Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli. UWAGI KOŃCOWE Na wszystkie materiały Wykonawca obowiązany jest przedstawić aprobaty techniczne lub oceny zgodności technicznej – zgodnie z ustawa o wyrobach budowlanych [ Dz. U. Nr 92 poz. 881 z 2004 roku z późniejszymi zmianami]. Przy wykonywaniu prac należy przestrzegać ogólnych przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a w szczególności Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych [Dz. U. Nr 47 poz. 401]. Wszystkie roboty należy wykonać w sposób nieuciążliwy dla użytkownika, rejon prac po zakończeniu robót należy uporządkować. Wszystkie koszty związane z wykonaniem prac tymczasowych i towarzyszących Wykonawca powinien uwzględnić w cenach jednostkowych robót podstawowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość 6 423,98 zł brutto. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 7 do SIWZ); 2). Formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SIWZ; 3). Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; 4). Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach