Przetargi.pl
Modernizacja otoczenia Bielańskiego Centrum Edukacji Kulturalnej, przy ul.Szegedyńskiej 9A – Etap 2, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja otoczenia Bielańskiego Centrum Edukacji Kulturalnej, przy ul.Szegedyńskiej 9A

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2017-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 1525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bielany.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja otoczenia Bielańskiego Centrum Edukacji Kulturalnej, przy ul.Szegedyńskiej 9A – Etap 2, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja otoczenia Bielańskiego Centrum Edukacji Kulturalnej, przy ul.Szegedyńskiej 9A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji otoczenia Bielańskiego Centrum Edukacji Kulturalnej, przy ul. Szegedyńskiej 9A – Etap 2, realizowanej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja otoczenia Bielańskiego Centrum Edukacji Kulturalnej, przy ul. Szegedyńskiej 9A zgodnie z dokumentacją projektową, w skład której wchodzi: Projekt zagospodarowania terenu Bielańskiego Centrum Edukacji Kulturalnej, realizowany w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja otoczenia Bielańskiego Centrum Edukacji Kulturalnej, przy ul. Szegedyńskiej 9A (załącznik 1A do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót Cz. 1 - Architektura i zieleń (załącznik nr 1B do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Cz. 2 - Branża drogowa (załącznik nr 1B do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy), w zakresie zdefiniowanym poniżej, określonym równocześnie w załączniku graficznym (rysunek) Etapowanie realizacji – ETAP-2 Nr rys. PZT_BCEK_E2 (załącznik nr 1 do załącznika nr 1A do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy) oraz ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ: a)„Zakres podbudowy i nawierzchni z poliuretanu istniejącego placu zabaw – A”: Podbudowa pod nawierzchnię syntetyczną placu zabaw pow. 856 m2; Nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa gr. 20 mm pow. 525.40 m2; Nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa gr. 40 mm pow. 53.80 m2; Nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa gr. 50 mm pow. 24 m2; Nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa gr. 60 mm pow. 158.70 m2; Nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa gr. 80 mm pow. 56.30 m2; Nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa gr. 110 mm pow. 37.80 m2; b) „ Urządzenia istniejącego placu zabaw”: Montaż urządzeń zabawowych - 6szt: - Zestaw sprawnościowy z drabinką i drążkami do zjeżdżania - 1szt; - Karuzela pierścieniowa 1szt; - Karuzela obrotowa 1szt; - Poręcze gimnastyczne 1szt; - Huśtawka linowa 4 osobowa 1szt; - Zestaw sprawnościowy z kręciołkami 1szt; c)Montaż urządzeń zdemontowanych - 5szt / urządzenia przeznaczone do renowacji i ponownego montażu w obrębie tego samego placu /: - Huśtawka wahadłowa podwójna; - Równoważnia podwieszona; - Twister; - Piechur podwójny; - Wioślarz; d)„Realizacja małej architektury”: -"Drewniany stół z siedziskami": Montaż stołu ogrodowego w ilości 2 szt. w miejscu oznaczonym symbolem na rysunku. -„Realizacja podwyższonych rabat”: Wykonanie podwyższonych rabat o promieniu 100 cm, wys. 45 cm- 2 szt., oraz o promieniu 70 cm, wys. 45 cm. – 2 szt. -„Realizacja tablic edukacyjnych”: Montaż tablic edukacyjnych odbędzie się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Tablice dostarczy Zamawiający – 4 szt. e) Zieleń - „ Realizacja nasadzeń”: Nasadzenia krzewów iglastych ilość 385 szt; Nasadzenia krzewów liściastych ilość 8476 szt; Nasadzenia róż ilość 609 szt; Nasadzenia bylin pow. 595 m2; Trawnik pow.1257 m2; Łąka kwietna pow. 0.127 ha; - „Dziedziniec wewnętrzny”: Nasadzenia drzew ilość 1szt; Nasadzenia krzewów iglastych ilość 48 szt; Nasadzenia krzewów liściastych ilość 1055 szt; Nasadzenia róż ilość 24 szt; Nasadzenia bylin pow. 216.70 m2; - „Projektowane drzewo ozdobne - dziedziniec”: Miejsce oznaczone odpowiednim symbolem na PZT - „Realizacja kamieni granitowych” - Zakres rabaty skalnej - Rabata skalna pow. 65 m2, ułożenie kamieni granitowych 1 komplet – 133 szt. 2.W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Bielańskie Centrum Edukacji Kulturalnej będzie funkcjonowało. 3. Uzupełnienie do sekcji II - pkt 8) Ogłoszenia o zamówieniu - Termin realizacji zamówienia: ustala się od dnia podpisania umowy do 15.11.2017 r., przy jednoczesnym zastrzeżeniu, iż jest to maksymalny termin zakończenia przedmiotu umowy określony przez Zamawiającego, a termin realizacji zamówienia stanowi przedmiot kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem ostatecznego terminu składania ofert - w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy) z oznaczeniem przedmiotu zamówienia. Szczegółowe informacje w zakresie wadium określa Część VI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z Ofertą, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oprócz oświadczeń, o których mowa w Sekcji III – pkt 3) Ogłoszenia) należy złożyć: 1.1.Właściwe pełnomocnictwo/a w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - jeżeli Oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/y działające na podstawie pełnomocnictwa/pełnomocnictw; 1.2.Dokument/y potwierdzający/e, że osoba/y podpisująca/y Ofertę i inne oświadczenia lub dokumenty lub udzielająca/e pełnomocnictwa – jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa – była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnego/ych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp; 1.3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu dokument (w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia). Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 1.5. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na to, że: - zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą; - zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej; - podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. 2.W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP – wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa oświadczenia/dokumenty zgodnie z zapisami z Sekcji III – pkt 3), 5), oraz 7) Ogłoszenia.4. Oferta wspólna 4.1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art.23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. d) W odniesieniu do warunków określonych w Sekcji III - pkt 1.3) Ogłoszenia, wymagania te mogą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno), zatem oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III - pkt 3) Ogłoszenia, Wykonawcy mogą złożyć wspólnie. e) Oświadczenia (inne niż opisane w lit. f), wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. f) Oświadczenie, o którym mowa w Sekcja III – pkt 3) (o nie podleganiu wykluczeniu) oraz 7) ppkt 2. Ogłoszenia każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie (odrębnie). g) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) musza być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu danego Wykonawcy). h) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w lit.g), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 4.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego należy oznaczyć w Ofercie. 4.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach