Przetargi.pl
Remont pokrycia dachu z papy, pokrycia mansardy z dachówki, przemurowanie kominów, wymiana okien drewnianych i drzwi o pow. 9,58m? w budynku mieszkalnym przy ul. Nadgórnej 15/17 w Grudziądzu

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Mickiewicza 23
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4512034
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu
    ul. Mickiewicza 23 23
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4512034
    REGON: 87155241700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachu z papy, pokrycia mansardy z dachówki, przemurowanie kominów, wymiana okien drewnianych i drzwi o pow. 9,58m? w budynku mieszkalnym przy ul. Nadgórnej 15/17 w Grudziądzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z remontem pokrycia dachu z papy, pokrycia mansardy z dachówki, przemurowaniem kominów, wymianą okien drewnianych i drzwi o pow. 9,58m? w budynku mieszkalnym przy ul. Nadgórnej 15/17 w Grudziądzu. Zakres zamówienia Dach płaski o konstrukcji drewnianej z pokryciem z papy Zakres prac do wykonania: - przemurowanie kominów z założeniem czapek kominowych - w przewodach dymowych,spalinowych i wentylacyjnych powinien być zachowany stały przekrój na całej wysokości, a przewody powinny być murowane cegłami nie uszkodzonymi na pełne spoiny szer. nie przekraczające 10 mm, z wykonaniem tynku nakrapianego, - rozbiórka starego pokrycia z papy wraz z utylizacją, - rozbiórka rynny, rur spustowych i innych obróbek blacharskich na dachu, - wymiana zniszczonych elementów deskowania, - wymiana rur wentylacyjnych oraz osadzenie kominków wentylacyjnych, - założenie nowych obróbek blacharskich z blachy ocynk. gr. 0,55 mm, - założenie nowych rynien śr. 18 cm z blachy ocynk. gr. 0,55 mm - założenie nowych rur spustowych śr. 15 cm z blachy ocynk. gr. 0,55 mm, - ułożenie 1 0- warstwy papy zgrzewalnej podkładowej SBS typ PYE PV 200 S4 na włókninie poliestrowej mocowana na gwoździe, - ułożenie 1 - warstwy papy zgrzewalnej modyfikowanej SBS typ PYE PV 250 S5 wierzchniego krycia na włókninie poliestrowej, Dach mansardy o konstrukcji drewnianej z pokryciem dachówką zakładkową ceramiczną - czerwona angoba Zakres prac do wykonania: - rozbiórka istniejącego pokrycia z dachówki, wymiana łat i kontrłat pod dachówki, - wymiana lub naprawa zniszczonych elementów konstrukcji drewnianej dachu, - wymiana okien drewnianych w mansardzie, - wymiana obróbek blacharskich na dachu z blachy powlekanej gr. 0,55 mm w kolorze dachówki, - pokrycie dachu dachówką ceramiczną zakładkową - czerwona angoba, założenie płotków przeciwśniegowych, - wymiana rynien, rur spustowych z blachy ocynkowanej gr. 0,55 mm, Wymiana okien i drzwi w ilości 9,58m?
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 1 500,00 zł słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 2. Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275). 3.Formy wniesienia wadium, o którym mowa w pkt. 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą. 4.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego wejście nr 4, ul. Mickiewicza 23 w Grudziądzu. Do oferty należy załączyć kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem, nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 22.06.2009 r., do godz. 1000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7 Wadium w gotówce PLN należy wpłacić na konto MPGN Sp. z o.o. w BGŻ S.A 0/ Grudziądz Nr 34 20300045 111 0000000 750370 8. Do oferty należy załączyć kopię polecenia przelewu lub kopię dokumentu innej formy wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) osoba nadzorująca i kierująca robotami budowlanymi posiada aktualne uprawnienia ogólnobudowlane wymagane Prawem Budowlanym. b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie remontu dachów o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto każda, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu. c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. VI Specyfikacji, Wykonawca składa przez dołączenie do oferty następujących oświadczeń i dokumentów w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : 1. Dla potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, a) Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do oferty W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. b) Aktualny odpisu z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2) Potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia do wykonania zamówienia; - wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz i informacjami na temat uprawnień - załącznik nr 2 do oferty - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych w zakresie remontu dachów o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto każda, potwierdzony dokumentami o należytym wykonaniu - załącznik nr 3 do oferty - polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgn.grudziadz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach