Przetargi.pl
Remont elewacji, remont dachu, adaptacja pomieszczenia na serwerownię i remont toalet w budynku biurowym Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3573454 , fax. 051 3564305
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
    ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33 33
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3573454, fax. 051 3564305
    REGON: 09158115000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o. o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji, remont dachu, adaptacja pomieszczenia na serwerownię i remont toalet w budynku biurowym Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje między innymi: skucie luźnych tynków, demontaż krat okien (częściowy), wymianie nowych tynków, malowanie elewacji, demontaż i ponowny montaż rur spustowych, wymianę opaski betonowej, montaż szklanego zadaszenia nad schodami wejściowymi, montaż parapetów zewnętrznych, montaż kształtek podparapetowych, wymianę pokrycia z dachówki, wymianę łacenia dachu, przemurowanie części kominów, obróbki blacharskie kominów, wymianę okien, docieplenie wełną mineralną, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pod wc, wyrównanie posadzki, zeskrobanie i zmycie starej farby, gruntowanie podłoża, wykonanie gładzi, wykonanie okładzin z płyt gipsowo kartonowych, licowanie płytkami ścian i podłóg, malowanie farbami, demontaż urządzeń sanitarnych, wykonanie podłogi technicznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: przedmiary (zał. nr 8 do siwz) i STWiOR (Zał. nr 9 do siwz) będące integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wymagane warunki techniczne, organizacyjne wykonania zamówienia: a) roboty budowlane odbywać się będą na czynnym obiekcie, b) wszelkie utrudnienia i niedogodności należy ustalić z inspektorem nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł 2. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 3. Wadium może być wniesione najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych ustawą (art.45 ust. 6), w zależności od wyboru Wykonawcy, tj. w postaci: a) pieniężnej, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowej, d) gwarancji ubezpieczeniowej, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Millennium S.A. 68 1160 2202 0000 0002 7185 9831. O potwierdzeniu, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek, zamawiającego, tj. najpóźniej przed dniem otwarcia ofert. Oryginał dokumentu bankowego potwierdzającego, wpłatę lub kserokopię tego dokumentu, poświadczoną przez osobę podpisującą ofertę należy dołączyć do oferty. 5.Wadium wnoszone w postaci poręczenia, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, winno być wystawione na druku wystawcy i określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem. 6. Gwarancja musi także zawierać zapisy dotyczące: a) czasu trwania, b) zasad wygaśnięcia. 7. Okres ważności, gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w ustawie. 9. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz, zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach