Przetargi.pl
Remont dachu, remont elewacji i modernizacja pokoi oraz gabinetu (gabinet i inne pomieszczenia lekarza weterynarii) wraz z częścią korytarza w Schronisku dla Zwierząt

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3573454 , fax. 051 3564305
  • Data zamieszczenia: 2016-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
    ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33 33
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3573454, fax. 051 3564305
    REGON: 09158115000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o. o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu, remont elewacji i modernizacja pokoi oraz gabinetu (gabinet i inne pomieszczenia lekarza weterynarii) wraz z częścią korytarza w Schronisku dla Zwierząt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje między innymi: wymianę pokrycia z papy, obróbki blacharskie kominów, włazów, wymianę rynien, rur spustowych, pasa nadrynnowego i pod rynnowego murków ogniowych, docieplenie dachu, skucie luźnych tynków, wykonanie nowych tynków, malowanie elewacji, demontaż i ponowny montaż rur spustowych, wymianę okien i drzwi, montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, remont korytarza, pokoi i gabinetu, zerwanie wykładzin podłogowych, rozbiórkę ścianek działowych, wykonanie ścianek działowych, zeskrobanie i zmycie starej farby, gruntowanie podłoża, wykonanie gładzi, licowanie płytkami, malowanie farbami, wymianę urządzeń sanitarnych, wykonanie posadzek z płytek, utylizację i wywiezienie gruzu oraz papy. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: przedmiary (zał. nr 8 do siwz), STWiOR (zał. nr 9 do siwz), będące integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wymagane warunki techniczne, organizacyjne wykonania zamówienia: a) roboty budowlane odbywać się będą na czynnym obiekcie, b) wszelkie utrudnienia i niedogodności należy ustalić z kierownikiem jednostki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł. 2. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 3. Wadium może być wniesione najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych ustawą (art.45 ust. 6), w zależności od wyboru Wykonawcy, tj. w postaci: a) pieniężnej, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowej, d) gwarancji ubezpieczeniowej, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Millennium S.A. 68 1160 2202 0000 0002 7185 9831. O potwierdzeniu, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek, zamawiającego, tj. najpóźniej przed dniem otwarcia ofert. Oryginał dokumentu bankowego potwierdzającego, wpłatę lub kserokopię tego dokumentu, poświadczoną przez osobę podpisującą ofertę należy dołączyć do oferty. 5.Wadium wnoszone w postaci poręczenia, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, winno być wystawione na druku wystawcy i określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem. 6. Gwarancja musi także zawierać zapisy dotyczące: a) czasu trwania, b) zasad wygaśnięcia. 7. Okres ważności, gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w ustawie. 9. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz, zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach