Miasto KOstrzyn nad Odrą ogłasza przetarg
- Adres: 66-470 Kostrzyn, ul. Graniczna
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 727 81 47
- Data zamieszczenia: 2019-05-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto KOstrzyn nad Odrą
ul. Graniczna 2
66-470 Kostrzyn, woj. lubuskie
tel. 95 727 81 47
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pokrycia dachu oraz wykonanie elewacji łącznika Szkoły Podstawowej nr 1 w Kostrzynie nad Odrą - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachowego wraz z wymianą obróbek blacharskich i rynien dachowych oraz ocieplenie elewacji budynku łącznika Szkoły Podstawowej nr 1 w Kostrzynie nad Odrą wraz z wymianą rur spustowych. Zakres robót obejmuje min.: Zakres robót obejmuje min: roboty rozbiórkowe, ocieplenie elewacji budynku łącznika, roboty dekarskie, roboty blacharskie, instalacja odgromowa, roboty porządkowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty składające się na ofertę: 1. Formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiaru robót, stanowiących Załączniki nr 11,12 i 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą, w formie oryginału, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie potwierdzające udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie określać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. 7. Informacja o wystąpieniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług Załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 (Załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Osadników Wojskowych w Brzeżnicy
Dodano: 2024-04-03 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Osadników Wojskowych w Brzeżnicy
Dodano: 2024-02-26 - Przetarg nieograniczony na budowę szkoły podstawowej w Kunowicach
Dodano: 2021-03-02 - Przetarg nieograniczony na budowę szkoły podstawowej w Kunowicach
Dodano: 2020-09-28 - Modernizacja centralnego ogrzewania
Dodano: 2020-05-06 - „Przebudowa placu apelowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Kostrzynie nad Odrą”.
Dodano: 2020-02-19 - „Remont III piętra starej części szkoły z ciągami komunikacyjnymi wraz z remontem sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą”.
Dodano: 2020-01-22 - „Remont instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodociągowej w Szkole podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą”.
Dodano: 2019-02-28 - „Remont instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodociągowej oraz pomieszczenia sanitarnego w Szkole podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą”.
Dodano: 2018-06-05 - „Remont instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodociągowej oraz pomieszczenia sanitarnego w Szkole podstawowej nr 2 w Kostrzynie nad Odrą”.
Dodano: 2018-05-08