Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na budowę szkoły podstawowej w Kunowicach

Gmina Słubice ogłasza przetarg

  • Adres: 69-100 Słubice, ul. Akademicka
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 372 000 , fax. 957 582 880
  • Data zamieszczenia: 2020-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słubice
    ul. Akademicka 1
    69-100 Słubice, woj. lubuskie
    tel. 957 372 000, fax. 957 582 880
    REGON: 21096679200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slubice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na budowę szkoły podstawowej w Kunowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji polegającej na budowie Szkoły Podstawowej w Kunowicach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Kunowicach, przy ul. Słubickiej, na działce o nr ewid. 142/4 obręb 8 Kunowice. Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz wykonanie na jej podstawie przedmiotu zamówienia. Dokumentacja projektowa powinna obejmować całość zagospodarowania: budynek szkoły (działka nr ewid. 142/4), plac zabaw (działka nr ewid. 147/5), boisko (działka nr ewid. 147/14). Wykonanie robót budowlanych obejmuje jedynie działkę nr ewid. 142/4. Projektuje się budowę budynku dwukondygnacyjnego, dostępnego z poziomu terenu, w sposób umożliwiający korzystanie przez osoby niepełnosprawne. Przewidziano budowę poprzez zastosowanie technologii modułowej, opartej o moduły w konstrukcji stalowej, zgodnie z opisem przedstawionym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Podstawowe parametry projektowanego budynku zgodnie z decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz Programem Funkcjonalno-Użytkowym. Budynek dostoswany do użytku przez 250 dzieci i 30 pracowników. W projektowanym budynku należy przewidzieć ponadto pomieszczenia: zaplecza kuchennego dostępnego z zewnątrz budynku, pomieszczenia administracyjno-socjalne dla pracowników, szatnie, toalety, pomieszczenia techniczne, bibliotekę, komunikację, pracownię informatyczną przystosowaną do nauki na laptopach, pracownię biologiczno-chemiczną wraz z niezbędnym wyposażeniem (m.in. dygestorium, wyciąg, zaplecze). W ramach zamówienia należy dostarczyć kompletne wyposażenie sal lekcyjnych, zaplecza kuchennego, pomieszczeń technicznych, pomieszczeń biurowych. Wyposażenie należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie opracowania projektu wykonawczego. Szczegółowy wykaz pomieszczeń zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym. W ramach zagospodarowania terenu należy wykonać: dojścia i dojazdy, miejsca postojowe, wiatę śmietnikową, tereny zieleni (zieleń wysoka i niska), elementy małej architektury. Przedmiotem zamówienia jest także rozbiórka istniejącego budynku Szkoły Podstawowej. Dokumentacja projektowa powinna obejmować projekt rozbiórki. W ramach zadania należy wykonać instalacje wewnętrzne i zewnętrzne wymienione w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz szczegółowego kosztorysu ofertowego przed rozpoczęciem robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót został opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiących załącznik do SIWZ. W przypadku rozbieżności (sprzeczności) zapisów poszczególnych dokumentów wymagania określone choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy, tak jakby zawarte były w całej dokumentacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 100 000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Rzepin Oddział w Słubicach numer 37 8371 0009 0009 5514 2000 0060 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu załącza się do składanej oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach