Gmina Przygodzice ogłasza przetarg
- Adres: 63-421 Przygodzice, Plac Powstańców Wielkopolskich 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5927722 , fax. 062 5927000
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przygodzice
Plac Powstańców Wielkopolskich 2 2
63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie
tel. 062 5927722, fax. 062 5927000
REGON: 25085519100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przygodzice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pokrycia dachu budynku Urzędu Gminy Przygodzice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont pokrycia dachu budynku Urzędu Gminy Przygodzice obejmuje: - roboty demontażowe, - wymiana instalacji odgromowej, - uzupełnienie gzymsów, - docieplenie małych kaferków, - roboty na dachu, - roboty towarzyszące. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tzn.: - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie prowadzenia działalności gospodarczej (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.), - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty dekarskie, każda o wartości min. 80.000,00 zł brutto; - dysponują lub będą dysponować osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik budowy i posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. : - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub w dokumentach
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykaz co najmniej trzech robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty dekarskie, każda o wartości min. 80.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 5. Informacja zawierająca imię i nazwisko osoby, która będzie sprawować funkcję kierownika budowy oraz dokumenty potwierdzające posiadanie przez tę osobę uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, i aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależność tej osoby do izby, 6. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 7. Wypełniony Formularz Oferty, 8. Parafowany i podpisany wzór umowy, 9. Wypełniony Kosztorys ofertowy, 10. Dotyczy podmiotów występujących wspólnie:- dokument ustanawiający pełnomocnika,- upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przygodzice.pl/index.php?pid=226
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn. Stanica Harcerska - na miarę XXI wieku. Kompleksowa modernizacja budynku głównego oraz Realizacja zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej - rewitalizacja terenu Stanicy Harcerskiej Zielona Polana w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa dachu na budynku głównym ZSO w Wolsztynie
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie remontu kapitalnego dachów budynku biurowo - laboratoryjnego w Instytucie Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14.
Dodano: 2016-04-25 - Wykonanie remontu kapitalnego dachów budynku biurowo - laboratoryjnego w Instytucie Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14.
Dodano: 2016-03-18 - Modernizacja dachu Szkoły Podstawowej Nr 12 przy ul. Jana Długosza 14 w Kaliszu
Dodano: 2015-06-12 - Remont dachu budynku, renowacja elewacji budynku, montaż odstraszaczy oraz izolacja ścian piwnic budynku głównego Zakładu Poprawczego w Witkowie przy ul. Park Kościuszki 9.
Dodano: 2015-03-27 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Zakrzyn
Dodano: 2015-03-26 - Termomodernizacja budynku Komendy Powiatowej Policji w Słupcy
Dodano: 2015-03-16 - Wykonanie robót budowlanych w obiektach II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części Część nr 1 - Zadanie nr 1 - Roboty dekarskie, instalacje wewnętrzne, wymiana płytek w wejściu ewakuacyjnym w Inspektoracie ZUS w Turku Część nr 1 - Zadanie nr 2 - Roboty Dekarskie w Inspektoracie ZUS w Kole. Część nr 2 - Wymiana pokrycia dachowego w Inspektoracie ZUS w Środzie Wielkopolskiej.
Dodano: 2014-10-22 - Przebudowa i remont sal wiejskich w miejscowościach Niedźwiedź i Turze-Kochłowy
Dodano: 2014-10-09