Przetargi.pl
REMONT POKRYCIA DACHOWEGO ORAZ KORYTARZA I SANITARIATÓW W BUDYNKU PRZYCHODNI I MAGAZYNU NR INW. 476/186

Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" Nadleśnictwo Krasiczyn z s. w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. 29 Listopada 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6706656 , fax. 16 6706657
  • Data zamieszczenia: 2013-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" Nadleśnictwo Krasiczyn z s. w Przemyślu
    ul. 29 Listopada 12 12
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 16 6706656, fax. 16 6706657
    REGON: 65001711200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_krasiczyn
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POKRYCIA DACHOWEGO ORAZ KORYTARZA I SANITARIATÓW W BUDYNKU PRZYCHODNI I MAGAZYNU NR INW. 476/186
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy robót objętych przetargiem: 1. Budynek - wymiana pokrycia dachowego na całości budynku na papę termozgrzewalną, obróbki blacharskie wraz z naprawą rynien i obróbkami kominów, przemurowanie i docieplenie kominów, wykonanie instalacji odgromowej; Piętro - wymiana stolarki drzwiowej, remont posadzek, hollu i korytarza wewnętrznego wraz z pracami malarskimi, remont sanitariatów w zakresie instalacji sanitarnych, elektrycznych i malarskich. Ogólna charakterystyka obiektu: Budynek Przychodni+magazyn, nr inw. 476/186, jest konstrukcji murowanej z dachem płaskim, krytym papą, dwukondygnacyjny,. Piętro budynku zajmowane jest na działalność gospodarczą z zakresu ochrony zdrowia (NZOZ), parter użytkowany jest przez Nadleśnictwo Krasiczyn. Przedmiotem robót jest dach budynku oraz na piętrze (korytarz, sanitariaty). 2. Szczegółowy zakres zamówienia ujęty jest w: - przedmiarze robót - zał. 9 SIWZ - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - zał. 9 SIWZ - kosztorysie ślepym - zał. 9 SIWZ - rysunkach - zał. 9 SIWZ, 3. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją robót oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę. Za bezpieczeństwo publiczne ludzi i mienia związane z prowadzonymi robotami odpowiada Wykonawca robót. 4. Przed złożeniem oferty wskazane jest zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, łącznie z lokalizacją inwestycji na gruncie. 5. Całość zamówienia wykonawca realizuje z własnych materiałów, własnym staraniem i na własny koszt. 6. Wykonawca zobowiązany będzie pokryć koszty zatrudnienia kierownika budowy z własnych środków. 7. Wykonawca jest zobowiązany udzielić na wykonaną robotę gwarancji jakości na okres 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia całkowitego, bezusterkowego końcowego odbioru wykonanych robót. 8. Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom - zał. 7 SIWZ. Zakres pomiędzy 14000 a 5000000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Wadium: 2 000 zł Słownie: dwa tysiące złotych 00/100 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie jest kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z poźn. zm.). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się PRZELEWEM na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w pieniądzu do kasy Zamawiającego lub wpłatą gotówkową na wskazane konto - takie wniesienie wadium jest nieskuteczne. Nr rachunku bankowego, na który należy wnieść wadium: NR Bank Gospodarki Żywnościowej S.A 53 2030 0045 1110 0000 0090 8720 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy wpłata: REMONT POKRYCIA DACHOWEGO ORAZ KORYTARZA I SANITARIATÓW W BUDYNKU PRZYCHODNI I MAGAZYNU NR INW. 476/186 4) Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz, należy deponować w oryginale w kasie w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 105, a ich kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem zaleca się dołączyć do oferty. 5) Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 19.08.2013 r. do godz. 10.00 7) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 8) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 12. 10) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 11) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana : a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 14) Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwrócić je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadkach opisanych w pkt. 9 i 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_krasiczyn
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach