Przetargi.pl
Remont pokrycia dachowego na terenie Bazy Spółki „Wodociągi Słupsk” przy ul. Elizy Orzeszkowej 1 w Słupsku

Wodociągi Słupsk Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, ul. E. Orzeszkowej
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8426051 do 57,59 8400039 , fax. 059 8422207, 0590840 00 39
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wodociągi Słupsk Sp. z o.o.
    ul. E. Orzeszkowej 1
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8426051 do 57,59 8400039, fax. 059 8422207, 0590840 00 39
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wodociagi.slupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachowego na terenie Bazy Spółki „Wodociągi Słupsk” przy ul. Elizy Orzeszkowej 1 w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-remontowe polegające na remoncie pokrycia dachowego budynku A, budynku D i budynku garażowego na terenie Bazy Spółki „Wodociągi Słupsk” przy ul. E. Orzeszkowej 1 w Słupsku. 4.2. Zakres robót remontowo-budowlanych obejmuje w szczególności: 1) Przygotowanie istniejącego pokrycia papowego poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie powierzchni; 2) Drobne naprawy pokrycia z papy zgrzewalnej polegające na umocowaniu pokrycia, zakitowaniu, uszczelnieniu oraz podklejeniu i zgrzaniu złączy; 3) Naprawa starego pokrycia polegająca na wstawieniu łat z papy termozgrzewalnej podkładowej gr. min. 5,0mm w miejscach pęcherzy – poprzez nacięcie i/lub wycięcie; 4) Usunięcie sfalowań i nierówności na starym podłożu; 5) Wymiana rynien i rur spustowych z PCV na stalowe z blachy powlekanej – dotyczy budynku A; 6) Wymiana obróbek blacharskich – pasów nadrynnowych oraz ogniomurów – dotyczy budynku A; 7) Montaż kominków wentylacyjnych – dotyczy budynku A; 8) Wykonanie dachowej powłoki ochronnej, dwuwarstwowej z dwuskładnikowej wodoszczelnej powłoki np. w technologii firmy MATHY na bazie zdyspergowanych w wodzie polimerów akrylowych Dacfill HZ z zastosowaniem siatki wzmacniającej Dacfill-fleece, Zamawiający dopuszcza przyjęcie kompleksowej technologii wykonania powłoki innego producenta; 9) Renowacja istniejącej obróbek blacharskich pasów podrynnowych (dotyczy budynku A) poprzez oczyszczenie i zabezpieczenie dwukrotnie powłoką z farby NOXYDE. 10) Demontaż oraz ponowny montaż i zamocowanie (przyklejenie) istniejących złączy instalacji odgromowych; 11) Uzupełnienie ubytków tynków oraz malowanie kominów ponad dachem; 12) Oczyszczenie oraz malowanie stalowych wywietrzaków dachowych; 13) Usunięcie, wywiezienie i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórek; 14) Uporządkowanie terenu remontu; 15) Roboty pomocnicze i tymczasowe, m.in.: ustawienie rusztowań, wyciągów, daszków zabezpieczających przy wejściach do budynku, zabezpieczenie terenu prac itp. 4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części III OPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty - załącznik nr 1 do IDW. 2) Wykaz Cen - załącznik nr 1.1 do IDW. 3) Szczegółowy kosztorys ofertowy. 4) Zaparafowana Karta Gwarancyjna – załącznik nr 5 do IDW. 5) Oświadczenie wymienione w punkcie 8.1. IDW. 6) Stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach