Przetargi.pl
Remont pokrycia dachowego i termomodernizacja dachu oraz wykonanie instalacji odgromowej w budynku Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej we Wrocławiu

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-533 Wrocław, ul. T. Zielińskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7851852 , fax. 71 7851882
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna we Wrocławiu
    ul. T. Zielińskiego 57
    53-533 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7851852, fax. 71 7851882
    REGON: 93198294000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oke.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachowego i termomodernizacja dachu oraz wykonanie instalacji odgromowej w budynku Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dachu Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej we Wrocławiu polegająca na demontażu istniejącego pokrycia dachowego, przygotowaniu powierzchni dachu, wykonaniu ocieplenia i nowego pokrycia dachu. Łączna powierzchnia dachu do remontu i ocieplenia 1040,96 m2. Ponadto należy wykonać nowe obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe zgodnie z projektem. Zadanie obejmuje również: montaż drabiny wyłazowej na dach oraz wykonanie instalacji odgromowej. Zadanie zakończyć należy przygotowaniem odpowiedniej dokumentacji odbiorowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga by wykonawca posiadał doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowane wykonanie, tzn. zakończone w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (opisanemu w pkt. 3 SIWZ), w tym co najmniej jednej dotyczącej budynku użyteczności publicznej, o wartości robót co najmniej 100 000 PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej 2) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 8 do SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w punkcie 5.1.4. SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, do świadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami. 5) dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności: a) w okresie realizacji przedmiotu umowy na kwotę w wysokości co najmniej 250 000 zł oraz b) w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi na kwotę w wysokości co najmniej 25 000 zł. 6) wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa w terminie do 14 dni od daty jej podpisania zobowiązany będzie do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-terminowo-finasowego, uwzględniającego wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia oraz „kosztorys ofertowy” opracowany metodą kalkulacji szczegółowej. Wyliczone w tym kosztorysie ceny składników cenotwórczych (R, Ko, Z, M, S) oraz cena całkowita będzie równa cenie ofertowej. Kosztorysy te będą podstawą do rozliczenia: „dodatkowych robót budowlanych wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia podstawowego”, w sytuacji gdy umowa zostanie zmieniona (aneksowana) na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach