Przetargi.pl
Remont pokoi i korytarzy w Domu Studenckim /CZWÓRKA/ Uniwersytetu Rolniczego przy al. 29-Listopada 48 B w Krakowie Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego DZP-291/750/2013

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-120 Kraków, al. Mickiewicza 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6624413 , fax. 012 6624410
  • Data zamieszczenia: 2013-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
    al. Mickiewicza 21 21
    31-120 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6624413, fax. 012 6624410
    REGON: 00000181500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ur.krakow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokoi i korytarzy w Domu Studenckim /CZWÓRKA/ Uniwersytetu Rolniczego przy al. 29-Listopada 48 B w Krakowie Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego DZP-291/750/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia pn.: /Remont pokoi i korytarzy w Domu Studenckim /CZWÓRKA/ Uniwersytetu Rolniczego przy al. 29-Listopada 48 B w Krakowie/ obejmuje wykonanie dwóch części zamówienia (zadań): Część zamówienia nr 1 - Zadanie nr 1 -Remont pokoi i korytarzy w Domu Studenckim /CZWÓRKA/ (parter, I, II, III, IV, V piętro) , obejmująca: a) dla branży budowlanej 1. Demontaż i montaż szafek wiszących, karniszy, listew odbojowych 2. Naprawa uszkodzeń tynku ścian 3. Przetarcie tynków ścian i sufitów 4. Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi 5. Malowanie rur 6. Wymiana parapetów wewnętrznych 7. Wymiana kratek wentylacyjnych i kratek przelotowych 8. Wykonanie tynków uzupełniających 9. Wymiana i dopasowanie skrzydeł drzwiowych do istniejących ościeżnic 10. Przygotowanie powierzchni pod tynk dekoracyjny 11. Demontaż i montaż grzejników w korytarzach 12. Tynk dekoracyjny 13. Drobne naprawy i uzupełnienia uszkodzeń ścian, cokolików, płytek oraz korytek na przewody 14. Wywóz materiałów z demontażu i gruzu. b) dla branży elektrycznej: Wymiana opraw oświetleniowych w pokojach oraz w korytarzach wraz z oprawami oświetlenia dróg ewakuacyjnych od parteru do V piętra bez pomieszczeń użytkowych na parterze wraz ze sprawdzeniem obwodów. Część zamówienia nr 2 - Zadanie nr 2 - Remont pokoi i korytarzy w Domu Studenckim /CZWÓRKA/ ( VI, VII, VIII, IX, X piętro), obejmująca: a) dla branży budowlanej 1. Demontaż i montaż szafek wiszących, karniszy, listew odbojowych 2. Naprawa uszkodzeń tynku ścian 3. Przetarcie tynków ścian i sufitów 4. Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi 5. Malowanie rur 6. Wymiana parapetów wewnętrznych 7. Wymiana kratek wentylacyjnych i kratek przelotowych 8. Wykonanie tynków uzupełniających 9. Wymiana i dopasowanie skrzydeł drzwiowych do istniejących ościeżnic 10. Przygotowanie powierzchni pod tynk dekoracyjny 11. Demontaż i montaż grzejników w korytarzach 12. Tynk dekoracyjny 13. Drobne naprawy i uzupełnienia uszkodzeń ścian, cokolików, płytek oraz korytek na przewody 14. Wywóz materiałów z demontażu i gruzu b) dla branży elektrycznej: Wymiana opraw oświetleniowych w pokojach oraz w korytarzach wraz z oprawami oświetlenia dróg ewakuacyjnych od VI piętra do X wraz ze sprawdzeniem obwodów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Tom III niniejszej SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiary robót. 3. Pieczę nad realizacją zamówienia sprawuje Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, który ocenia zgodność realizacji inwestycji z dokumentacją techniczną, kontroluje jakość i ilość robót, opiniuje zasadność wykonania i rozliczenia robót dodatkowych i zamiennych, kontroluje rozliczenie finansowe budowy. 4. Pożądane jest aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w obiekcie, w którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia Oferty w niniejszym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości Dla części zamówienia nr 1 - 11 000,00 zł. (słownie: jedenaście tysięcy złotych) Dla części zamówienia nr 2 - 11 000,00 zł. (słownie: jedenaście tysięcy złotych) W przypadku przyjęcia do wykonania przez Wykonawcę obydwóch Części zamówienia, wymagania odnośnie wysokości wadium dla poszczególnych Części zamówienia, podlegają sumowaniu. 2) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3) Forma wadium. A. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). B. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: /zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku) , o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; Wykonawca, którego Ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy/; f) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; g) gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. h) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania Ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzp.ur.krakow.pl/index.php/aktualne-postepowania
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach