Przetargi.pl
REMONT POJAZDÓW Część pierwsza - naprawa pojazdów interwencyjnych (osobowe, dostawcze i mikrobusy) Część druga - naprawa pojazdów interwencyjnych ciężarowo-osobowych wysokiej mobilności

Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
  • Data zamieszczenia: 2014-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
    REGON: 08052101800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POJAZDÓW Część pierwsza - naprawa pojazdów interwencyjnych (osobowe, dostawcze i mikrobusy) Część druga - naprawa pojazdów interwencyjnych ciężarowo-osobowych wysokiej mobilności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy bieżącej pojazdów (lub ich podzespołów) dotyczącej części pierwszej i drugiej, wyszczególnionych poniżej. Naprawa odbywać się będzie w ilościach i czasie wynikającym z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności pojazdów interwencyjnych Wydziału Żandarmerii Wojskowej Wędrzyn, będących na ewidencji w Jednostce Wojskowej 5701 Wędrzyn. Planowana ilość pojazdów do naprawy w okresie trwania umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego, w ramach określonej kwoty, którą dysponuje. W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia oraz dywaników. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Wykonawca może przystąpić do jednej lub dwóch części. Zakres naprawy środków transportu, o których mowa w ust. 1 będzie obejmował czynności i pojazdy odpowiednio do poszczególnych części, w tym między innymi: Część pierwsza - naprawa pojazdów interwencyjnych (osobowe, dostawcze i mikrobusy- szczegóły tabela w siwz). Zakres naprawy pojazdów w zadaniu będzie obejmował następujące czynności - układy: - diagnostyka komputerowa silnika i jego układów; - diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych; -naprawa układów pojazdu:kierowniczego, chłodzenia, przeniesienia mocy, zasilania paliwem i powietrzem, naprawa instalacji elektrycznej, naprawa osprzętu silnika. - naprawa klimatyzacji; - naprawa webasto; - naprawa zawieszenia; - naprawa układu hamulcowego; - naprawa powłoki lakierniczej z lakierowaniem; - naprawa mostów napędowych; - naprawa wałów napędowych i resorów; - naprawa przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych; - naprawa tapicerska; - naprawa skrzyń biegów. Część druga - naprawa pojazdów interwencyjnych ciężarowo-osobowych wysokiej mobilności- tabekla w siwz Zakres naprawy pojazdów w zadaniu będzie obejmował następujące czynności - układy: - diagnostyka komputerowa silnika i jego układów; - diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych; - obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego; przewidzianego dla danej marki; - naprawa układów pojazdu: kierowniczego, chłodzenia, przeniesienia mocy, zasilania paliwem i powietrzem, naprawa instalacji elektrycznej, naprawa zawieszenia pojazdu, - naprawa osprzętu silnika; - naprawa wyciągarki; - naprawa webasto; - naprawa klimatyzacji; - naprawa zawieszenia; - naprawa układu hamulcowego; - naprawa powłoki lakierniczej z lakierowaniem; - naprawa mostów napędowych; - naprawa skrzyń biegów; - naprawa wałów napędowych i resorów; - naprawa przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych; - naprawa tapicerska. WARUNKI REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Pojazdy kierowane do wykonania usługi będą przekazywane w siedzibie Wykonawcy. Wykonawca zapewni wykonanie usługi w zakładzie położonym na terenie powiatu Sulęcińskiego, Międzyrzeckiego lub Gorzowskiego. W przypadku konieczności napraw poszczególnych podzespołów, a nie całych pojazdów, Wykonawca odbierze je od Zamawiającego na swój koszt oraz ryzyko. 2. W przypadku niesprawności uniemożliwiającej dostarczenie pojazdu do naprawy przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do odbioru pojazdu od Zamawiającego na swój koszt oraz ryzyko. Fakt takiej niesprawności zostanie wcześniej zgłoszony Wykonawcy. 3. Każdorazowa naprawa poprzedzona będzie wstępnym kosztorysem jej wykonania (dostarczonym przez Wykonawcę dla Zamawiającego) po uzgodnieniu zakresu naprawy wraz ze wskazaniem przewidzianej ilości roboczogodzin. Rozpoczęcie usługi może odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji kosztorysu przez Zamawiającego. 4. JW 5701 będzie dokonywała zapłaty za faktycznie wykonane naprawy (nie za dyspozycyjność zakładu). Naprawy są naprawami wynikającymi z różnych aspektów użytkowania wojskowych pojazdów mechanicznych, nie jest możliwe określenie ich częstości i rodzaju - grupy uszkodzeń. 5. Dopuszcza się wykonywanie napraw przez podwykonawców pod warunkiem, że Wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za część prac wykonanych przez podwykonawcę - Zamawiający nie dopuszcza faktur od podwykonawców. 6. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz ich podzespołów i układów. 7. Części użyte do napraw będą nowe. Dopuszcza się regenerację podzespołów, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części oraz fakturę. 8. Na wykonaną usługę zostanie udzielona minimum 6-miesieczna gwarancja, a na nowe podzespoły - gwarancja udzielona przez producenta. 9. Cena części użytych przy naprawie nie może przekraczać rzeczywistej udokumentowanej ceny nabycia wraz z należnym podatkiem i marżą. 10. Cena zregenerowanego podzespołu nie może przekraczać 60% wartości nowego. 11. Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych i materiałów, w cenę należy wliczyć koszt diagnozowania usterki. 12. Wykonawca jest gwarantem wszelkich wykonanych przez siebie oraz przez podwykonawców usług i napraw. 13. Termin wykonania usługi naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 6 dni roboczych od daty akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez Zamawiającego. 14. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy musza być zgodne z zaleceniem producenta pojazdu. 15. Materiały użyte w czasie napraw, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 16. Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu części zużytych do naprawy pojazdu zgodnie ze specyfikacją naprawczą, za wyjątkiem materiałów jednorazowego użytku. 17. Wykonawca musi dysponować odpowiednim zapleczem obsługowo-remontowym mogącym zapewnić spełnienie warunków - zamówienia oraz wyposażeniem umożliwiającym usunięcie usterek (awarii) przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz stosownym personelem 18. Faktura za wykonaną usługę w treści musi zawierać koszt ogólny wykonanych usług i napraw, w załączniku do faktury Wykonawca opisuje operacje wykonane podczas wykonywania usługi. 19. W przypadku awaryjnego uszkodzenia części będących na gwarancji lub reklamacji wykonanej usługi Wykonawca na swój koszt odbierze pojazd z miejsca wskazanego przez Zamawiającego z przestrzeganiem procedur obowiązujących w prawie o ruchu drogowym i wykona naprawę w terminie nie dłuższym niż 48 godziny licząc od momentu zgłoszenia faktu zaistnienia awarii. 20. Potwierdzeniem wykonanej usługi (jej zakres i prawidłowość wykonania) będzie protokół podpisany przez obie strony. 21. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprzęt pozostawiony do naprawy a Zamawiający nie będzie płacił za przechowywanie (parking) pojazdu przed naprawą, w trakcie i po naprawie do chwili odbioru pojazdu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: marża na zakup części
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach