Przetargi.pl
NAPRAWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH

Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
  • Data zamieszczenia: 2015-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
    REGON: 08052101800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy bieżącej pojazdów (lub ich podzespołów) w podziale na: - Część nr 1 - naprawa pojazdów osobowych, dostawczych, mikrobusów, w tym interwencyjne oraz sanitarne; - Część nr 2 - naprawa pojazdów ciężarowo-osobowych wysokiej mobilności, w tym interwencyjne oraz sanitarne; - Część nr 3 - naprawa pojazdów ciężarowych, wyszczególnionych poniżej. Naprawa odbywać się będzie w ilościach i czasie wynikającym z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności pojazdów samochodowych będących na ewidencji w 45 Wojskowym Oddziale Gospodarczym Wędrzyn. 2.Planowana ilość pojazdów do naprawy w okresie trwania umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego, w ramach określonej kwoty, którą dysponuje. 3.W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia oraz dywaników. 4.Zakres naprawy sprzętu, o którym mowa w ust.1 będzie obejmował czynności i pojazdy odpowiednio do poszczególnych części, w tym między innymi: Część nr 1 - naprawa pojazdów osobowych, dostawczych, mikrobusów, w tym interwencyjne oraz sanitarne- 43 pojazdy(szczegółowe dane znajdują się w tabeli w SIWZ; Zakres naprawy pojazdów w zadaniu będzie obejmował następujące czynności - układy: -diagnostyka komputerowa silnika i jego układów; - diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych; -naprawy wynikające ze wskazań komputera pokładowego; przewidzianego dla danej marki; - naprawa układów pojazdu:kierowniczego,chłodzenia,przeniesienia mocy, zasilania paliwem i powietrzem, naprawa instalacji elektrycznej, naprawa osprzętu silnika. -naprawa klimatyzacji; -naprawa webasto; -naprawa zawieszenia; -naprawa układu hamulcowego; -naprawa powłoki lakierniczej z lakierowaniem; -naprawa mostów napędowych; -naprawa wałów napędowych i resorów; -naprawa przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych; -naprawa tapicerska; -naprawa skrzyń biegów. Część nr 2 - naprawa pojazdów ciężarowo- osobowych wysokiej mobilności w tym interwencyje oraz sanitarne - 129 pojazdów(szczegółowe dane znajdują się w tabeli w SIWZ) Zakres naprawy pojazdów w zadaniu będzie obejmował następujące czynności - układy: -diagnostyka komputerowa silnika i jego układów; -diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych; -naprawy wynikające ze wskazań komputera pokładowego; przewidzianego dla danej marki; -naprawa układów pojazdu: kierowniczego chłodzenia, przeniesienia mocy, zasilania paliwem i powietrzem, naprawa instalacji elektrycznej, -naprawa osprzętu silnika; -naprawa wyciągarki; -naprawa webasto; -naprawa klimatyzacji; -naprawa zawieszenia; -naprawa układu hamulcowego; -naprawa powłoki lakierniczej z lakierowaniem; -naprawa mostów napędowych; -naprawa skrzyń biegów; -naprawa wałów napędowych i resorów; -naprawa przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych; -naprawa tapicerska. Część nr 3-naprawa pojazdów ciężarowych- 428 pojazdy (szczegółowe dane znajdują się w tabeli w SIWZ) Zakres naprawy pojazdów w zadaniu będzie obejmował następujące czynności - układy: -naprawy wynikające ze wskazań komputera pokładowego; przewidzianego dla danej marki; -naprawa układów pojazdu: kierowniczego, pneumatycznego, chłodzenia, przeniesienia mocy, zasilania paliwem i powietrzem, naprawa instalacji elektrycznej, -naprawa osprzętu silnika; -naprawa webasto; -naprawa wyciągarki; -naprawa zawieszenia; -naprawa układu hamulcowego; -naprawa powłoki lakierniczej z lakierowaniem; -naprawa mostów napędowych; -naprawa skrzyń biegów; -naprawa wałów napędowych i resorów; -naprawa przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych; -naprawa tapicerska. 5.Pojazdy kierowane do wykonania usługi będą przekazywane w siedzibie Wykonawcy. Wykonawca zapewni wykonanie usługi w zakładzie położonym na terenie powiatu Sulęcińskiego, Międzyrzeckiego lub Gorzowskiego. W przypadku konieczności napraw poszczególnych podzespołów, a nie całych pojazdów, Wykonawca odbierze je od Zamawiającego na swój koszt oraz ryzyko. 6.W przypadku niesprawności uniemożliwiającej dostarczenie pojazdu do naprawy przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do odbioru pojazdu od Zamawiającego na swój koszt oraz ryzyko. Fakt takiej niesprawności zostanie wcześniej zgłoszony Wykonawcy. 7.Wykonanie usługi nastąpi po uzgodnieniu zakresu naprawy i czasu naprawy oraz zatwierdzeniu kosztorysu Wykonawcy przez Zamawiającego. 8.Przyjęcie przez Wykonawcę sprzętu do naprawy dokonuje się na podstawie Protokołu Stanu Technicznego- przyjęcia sprzętu do naprawy. 9.Po protokolarnym przyjęciu sprzętu do naprawy Wykonawca sporządzi defektację uszkodzonego pojazdu (lub podzespołu) i prześle do Zamawiającego specyfikację naprawczą, która zawierać będzie szczegółowy zakres, kosztorys i termin wykonania naprawy. Specyfikacja zostanie doręczona przez Wykonawcę (drogą elektroniczną, osobiście, pocztą lub faxem na numer 261-676-222) najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych liczonych od dnia protokolarnego przyjęcia sprzętu i będzie podstawą wykonania naprawy po akceptacji ze strony Zamawiającego przez osobę upoważnioną, która jednocześnie wskaże osobę uprawnioną do odbioru wykonanej usługi i podpisania Protokołu Stanu Technicznego -odbioru, o którym mowa w § 3 wzoru umowy. Naprawy nie zaakceptowane przez Zamawiającego wykonane będą na koszt Wykonawcy usługi. 10. Naprawy wykonane będą przez Wykonawcę w terminie wskazanym w specyfikacji naprawczej zaakceptowanej przez Zamawiającego w trybie określonym w ust.4. W uzasadnionych przypadkach, na pisemny wniosek Wykonawcy (droga elektroniczną doręczony osobiście, pocztą lub faxem na numer 261-676-222) Zamawiający może udzielić zgody na przedłużenie terminu wykonania naprawy. Nie wywiązanie się Wykonawcy z dokonaniem naprawy sprzętu w terminie wskazanym w specyfikacji naprawczej lub w uzgodnionym przedłużonym terminie skutkować będzie naliczeniem przez Zamawiającego kary umownej, o której mowa w § 6 ust.1 pkt 4 wzoru umowy. 11.W przypadku awaryjnego uszkodzenia pojazdu na trasie w okresie gwarancji Wykonawca zorganizuje transport uszkodzonego sprzętu do miejsca naprawy w ciągu 24 godzin. Po terminie gwarancji transport zorganizuje Zamawiający. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody mogące wyniknąć w czasie transportu pojazdu od momentu przejęcia pojazdu do czasu dostarczenia do miejsca naprawy. 13.Awaryjne uszkodzenia pojazdów zgłaszane będą, natychmiast po ich wystąpieniu na nr tel-fax 14.Naprawa pojazdów zostanie wykonana zgodnie z warunkami technicznymi (WT) przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. 15.Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta. 16.Części użyte do naprawy będą nowe i o potwierdzonej jakości, o parametrach jakościowych nie gorszych od części producenta pojazdu. Dopuszcza się regenerację podzespołów. Cena zregenerowanego podzespołu nie może przekraczać 60proc. wartości nowego. 17.Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części zamiennych i materiałów wraz z udokumentowanymi cenami nabycia. 18.Cena części użytych do naprawy nie może przekroczyć udokumentowanej ceny nabycia plus ależny podatek VAT i marża wskazana w paragraf 5 ust. 2 wzoru umowy. 19.Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz jego podzespołów i układów. 20.Materiały zużyte, wymontowane w czasie napraw z pojazdów, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 21.Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu części zużytych do naprawy pojazdu zgodnie ze specyfikacją naprawczą, za wyjątkiem materiałów jednorazowego użytku. 22.Wykonawca zapewni jednoczesną naprawę 1 (jednego) pojazdu w każdej z grup jednakże z zachowaniem uzgodnionych i zaakceptowanych terminów wykonania naprawy. 23.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprzęt pozostawiony do naprawy a Zamawiający nie będzie płacił za przechowywanie (parking) pojazdu przed naprawą, w trakcie i po naprawie do chwili odbioru pojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: marża na zakup części
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach