Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 07-215 Obryte, Obryte
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-29 7411080 w. 30 , fax. 0-29 7411080
- Data zamieszczenia: 2019-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
Obryte 188
07-215 Obryte, woj. mazowieckie
tel. 0-29 7411080 w. 30, fax. 0-29 7411080
REGON: 30892700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsobryte.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielna powiatowa jednostka administracyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont podłóg z wymianą dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej w Obrytem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą „Remont podłóg z wymianą dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej w Obrytem” w ramach dofinansowania robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, dotyczących obiektów służących rehabilitacji, w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych, z wyjątkiem rozbiórki tych obiektów ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, przekazanych Samorządowi Województwa Mazowieckiego. Inwestycja będąca przedmiotem zamówienia obejmuje wymianę pokrycia podłóg na głównych ciągach komunikacyjnych i dużych salach (stołówce i jadalni) z płytek ceramicznych na wykładzinę homogeniczną jednowarstwową w Domu Pomocy Społecznej w Obrytem wraz z wymianą windy osobowej w istniejącym szybie. Ilość podłóg do wymiany, zgodnie z projektem budowlanym wynosi 1053,66 m2. Zakres prac obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych, kładzenie wykładzin elastycznych oraz prace z zakresu instalowania wind. Prace remontowe odbywać się będą na czynnym obiekcie. Szczegółowy zakres prac do wykonania określony został w przedmiarach robót, projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załączonych do niniejszej SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza odbiorów częściowych. Wynagrodzenie zostanie opłacone przez Zamawiającego na podstawie faktury VAT w oparciu o protokół końcowego odbioru robót. Należność Wykonawcy z tytułu realizacji umowy płatna będzie przelewem w terminie 60 dni, liczonych od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT, z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności (split – payment). W przypadku wskazania przez Wykonawcę niewłaściwego numeru rachunku bankowego na fakturze skutkującego zwrotem dokonanej płatności na rachunek Zamawiającego, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek wynikające z tego faktu skutki, w tym za skutki odsetkowe z tytułu nieterminowej płatności. Z uwagi na dofinansowanie, o którym mowa w pkt. 3.1, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie publiczne, płatność za wykonanie zadania zrealizowana zostanie w dwóch etapach. W pierwszej kolejności, w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT, Zamawiający pokryje koszt odpowiadający wysokości wkładu własnego obejmujący minimum 50% wynagrodzenia umownego. Pozostała część wynagrodzenia umownego zapłacona zostanie po otrzymaniu przez Zamawiającego dofinansowania ze strony PFRON i Samorządu Województwa Mazowieckiego. Całość wynagrodzenia umownego zostanie przekazana Wykonawcy w terminie nie dłuższym, niż 60 dni od daty pierwotnego dostarczenia do Zamawiającego faktury VAT za realizację przedmiotu umowy. W przypadku przekazania faktury za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (https://pefbroker.pl), Wykonawca zobowiązany jest do poprawnego wypełnienia pól oznaczonych „numer umowy” oraz „referencje kupującego” w dokumencie e-faktura. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę (oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądz, b) poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancje bankowe, d) gwarancje ubezpieczeniowe,e) poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : 73 1020 1592 0000 2002 0304 4658 (Bank PKO S.A.)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczeni stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle według wzoru druku załączonego przez Zamawiającego do SIWZ - "Oferty". Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont zadaszenia nad ciągiem pieszym oraz fragmentu elewacji poniżej zadaszenia budynku przy Al. Jerozolimskich 30 w Warszawie
Dodano: 2024-05-17 - „Modernizacja instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskiej w Komorowie"
Dodano: 2024-05-15 - Wykonanie robót budowlanych w budynku R1 w postaci: kompleksowej przebudowy pomieszczenia 305 na sanitariaty, kompleksowego remontu łazienki I piętra wraz z remontem instalacji sanitarnych ......
Dodano: 2024-05-15 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów – 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.10.2024
Dodano: 2024-05-15 - „Prace restauratorskie przy elewacji zabytkowego ratusza w Górze Kalwarii"
Dodano: 2024-05-14 - Kompleksowa modernizacja głównego budynku Zespołu Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa i rozbudowa kompleksu sportowego przy szkole podstawowej w Szulborzu Wielkim wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-05-13 - PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA ORAZ NADBUDOWA BUDYNKU NR 90 W WOJSKOWYM INSTYTUCIE ŁĄCZNOŚCI – PAŃSTWOWYM INSTYTUCIE BADAWCZYM W ZEGRZU POŁUDNIOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 22A NR SPRAWY ZP-6-24-DTO
Dodano: 2024-05-07 - „Adaptacja akustyczna pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi”
Dodano: 2024-05-06 - Remont toalet dla zwiedzających w Zagrodzie Kurpiowskiej w Kadzidle
Dodano: 2024-05-06