Przetargi.pl
Remont konserwatorski Pałacu Myśliwskiego w Nowym Duninowie - etap I

GMINA NOWY DUNINÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 09-505 Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA NOWY DUNINÓW
    ul. Osiedlowa 1
    09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie
    REGON: 611015796
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowyduninow.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont konserwatorski Pałacu Myśliwskiego w Nowym Duninowie - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - wykonanie izolacji pionowej fundamentów wraz z wyprawami konserwatorskimi,- wykonanie izolacji poziomej fundamentów (iniekcja),- wykonanie drenażu opaskowego z wymiana gruntu w strefie przy fundamentowej,- wykonanie opaski wokół budynku,- demontaż oraz wykonanie nowych rynien i rur spustowych wraz z obróbkami blacharskimi, pasa nadrynnowego, podrynnowego oraz opierzeni.- wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych zgód, decyzji o pozwolenie na budowę zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zapewnienie Nadzoru nad realizowanymi pracami, w szczególności kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej jest członkiem właściwiej terytorialnie izby samorządu zawodowego, ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej oraz posiada kwalifikacje do kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł słownie: osiem tysięcy złotych 00/100.2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3) Wadium musi obejmować okres związania ofertą określony w Rozdziale XII.14) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).5) Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej:a) nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/ gwarancji (Zamawiającego: Gmina Nowy Duninów), poręczyciela/gwaranta oraz adresy ich siedzib,b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją,c) kwotę wadium,d) terminem ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą,e) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłaty kwoty wadium nieodwołalne, bezwarunkowe na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych6) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Gostyninie 34 9012 0004 0000 1443 2001 0001 do pisaniem nr sprawy i części której dotyczy.7) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.8) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4) lit. b-d, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.9) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:a) upływu terminu związania ofertą;b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.10) Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;b) którego oferta została odrzucona;c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. zdolności technicznej lub zawodowej:W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:4.1. wykazania, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał:a) minimum jedno zamówienie polegające na wykonaniu izolacji fundamentów o wartości 200.000,00 zł brutto wykonanej w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków.4.2 Wykazania, że Wykonawca dysponuje:a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej jest członkiem właściwiej terytorialnie izby samorządu zawodowego, ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej oraz posiada kwalifikacje do kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach