Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
- Data zamieszczenia: 2020-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
ul. Mogilska 109
31-571 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
REGON: 35108157000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont placu parkingowego w KMP Kraków, ul. Siemiradzkiego 24 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu nawierzchni placu parkingowego, ok. 3800 m2 (w tym 9 studzienek kanalizacyjnych i 14 kratek odpływowych wraz z odcinkami instalacji kanalizacyjnej niezbędnymi do ich podłączenia - ostateczna ilość studzienek i kratek będzie wynikała z obliczeń projektowych) i schodów (6 ciągów, w tym usunięcie podjazdu dla niepełnosprawnych) przy siedzibie KMP Kraków, ul. Siemiradzkiego 24. 2. Prace prowadzone będą na działce ewidencyjnej nr 44, obr. 59 Śródmieście w Krakowie. Działka wraz z zabudowaniami zlokalizowana jest w obszarze wpisanym do rejestru zabytków pod nr A-1446/M jako układ urbanistyczny oraz zespół zabudowy dawnej dzielnicy miasta Krakowa – „Piasek” oraz w obszarze uznanym za pomnik historii „Kraków – historyczny zespół miasta”, zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 8.09.1994r. 3. Realizacja zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej: a) projekt budowlany wraz z uzyskaniem pozwolenia konserwatorskiego i innymi niezbędnymi pozwoleniami na roboty budowlane, b) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na roboty budowalne lub zgłoszenie robót, c) projekty wykonawcze wraz kosztorysem ofertowym, d) inwentaryzację zieleni, e) inwentaryzację geodezyjną terenu i uzbrojenia w obszarze planowanych prac remontowych. 2) wykonanie remontu nawierzchni placu parkingowego o powierzchni ok. 3800 m2 (w tym 9 studzienek kanalizacyjnych i 14 kratek odpływowych wraz z odcinkami instalacji kanalizacyjnej niezbędnymi do ich podłączenia-ostateczna ilość studzienek i kratek będzie wynikała z obliczeń projektowych) 3) wykonanie remontu schodów zewnętrznych: 4 stopnie, 3 stopnie z usunięciem podjazdu dla niepełnosprawnych, 11 stopni, 2 stopnie, podest , 4 stopnie, 4) wykonanie dokumentacji powykonawczej. 4. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną (mapy do celów projektowych, tyczenie, pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, inwentaryzacja powykonawcza). 5. Na każdym etapie projektowania dokumentacja powinna być uzgadniana z właściwymi wyznaczonymi inspektorami branżowymi Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy bieżącego uzgadniania i współpracy podczas opracowywania przedmiotowej dokumentacji. Zamawiający oczekuje równocześnie, że Wykonawca będzie brał pod uwagę sugestie Zamawiającego dotyczące funkcjonalności i standardu materiałów. Nie dopuszcza się sytuacji, aby w tym zakresie Wykonawca bezkrytycznie i bezpodstawnie narzucał swoje rozwiązania projektowe bez akceptacji Zamawiającego. 6. W zakres zamówienia wchodzą również wszelkie niezbędne ekspertyzy, opinie, oświadczenia, zgody, postanowienia i decyzje a także badania, których Zamawiający nie wyszczególnił w SIWZ, a które mogą być konieczne lub wymagane na etapie projektowania lub/ i realizacji robót budowlanych. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 8. Wykonawca jest zobowiązany podczas prac projektowych i budowlanych stosować wszystkie obowiązujące akty prawne i Polskie Normy. Niewyszczególnienie ich przez Zamawiającego w przedmiotowym opracowaniu nie zwalnia Wykonawcy z ich stosowania. Zamawiający wymaga realizacji prac projektowych i budowlanych zgodnych z wiedza techniczną. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. 9. Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, materiały i urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. Szczegółowe warunki gwarancji wymagane przez Zamawiającego zawarte są w projekcie umowy. 10. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do niniejszego SIWZ. 11. Uwaga! Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. 12. Zamawiający, ze względu na fakt, że pozostała część placu (nieobjęta zakresem zamówienia) będzie użytkowana, wymaga, aby prace były prowadzone w uzgodnieniu z użytkownikiem, w celu minimalizacji ograniczeń w korzystaniu z placu przez użytkownika - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ. UWAGA! Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem). W przypadku składania przedmiotowego oświadczenia po upływie terminu składania ofert, Wykonawca przesyła przedmiotowy dokument na email Zamawiającego: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl lub przy pomocy Platformy, korzystając z zakładki „Pytania/Informacje”. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku kiedy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej (zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ z zaznaczeniem treści pkt 1 tego oświadczenia);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
Dodano: 2024-05-17 - Modernizacja i przebudowa budynku C w ramach zadania Modernizacja i przebudowa pomieszczeń SOR i CDL współpracującej z SOR oraz zadania Modernizacja budynków szpitala termomodernizacja obiektów
Dodano: 2024-05-17 - Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
Dodano: 2024-05-16 - „Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska”
Dodano: 2024-05-15 - Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z roczną pielęgnacją nasadzeń, w ramach realizacji zadania budżetu obywatelskiego pn.: „Miasteczko ruchu drogowego w Branicach”, dla ZZM.
Dodano: 2024-05-15 - „Budowa drogi gminnej na odcinku I - w km od 0+007 do km 0+082, na odcinku II - w km od 0+017,90 do km 0+465, na odcinku III- w km od 0+000 do km 0+123,70 w miejscowości Miechów,gmina Miechów”.
Dodano: 2024-05-15 - Modernizacja Miasteczka ruchu drogowego dla rowerów przy Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Szczucinie
Dodano: 2024-05-14 - Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie II etapu placu zabaw przy ul. Kantorowickiej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
Dodano: 2024-05-14 - Remont instalacji wentylacji w Samorządowym Przedszkolu nr 11 w Krakowie, ul. Saska 11
Dodano: 2024-05-14 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Szarwarku
Dodano: 2024-05-14