Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-633 Kraków, ul. Walerego Sławka 10
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-12 616-64-40 , fax. 0-12 616-64-00
- Data zamieszczenia: 2009-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie
ul. Walerego Sławka 10 10
30-633 Kraków, woj. małopolskie
tel. 0-12 616-64-40, fax. 0-12 616-64-00
REGON: 12077665000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zis.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont piwnic budynku przy ul. Walerego Sławka 10 w Krakowie. Numer sprawy 5-VIII-2009-ZIS - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie posadzek, uzupełnienie tynków, malowanie, okładziny ścian, stolarka drzwiowa, izolacja przeciwwilgociowa ścian zewnętrznych. 2) Zamówienie należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi zał. Nr 5 i 6 do SIWZ oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, która stanowi zał. Nr 7 do SIWZ. 3) Na przedmiotowe roboty Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcy gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wymagania dotyczące wadium: 1) Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 4.000 zł (słownie: cztery tysiace złotych) 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego. Bank Pekao S.A. nr rachunku 69 1240 4432 1111 0010 2302 3230. 5) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 6) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w pokoju 001 Informacja - Dziennik Podawczy, Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie, ul. Walerego Sławka 10, 30-633 Kraków, przed terminem składania ofert, natomiast do oferty należy załączyć kopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7) Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 upzp
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 upzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 upzp, a w szczególności wykażą, że: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie obiektów kubaturowych o wartości łącznie min. 200.000,00 zł. 2) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającymi, że osoby których uprawnienia dotyczą są wpisane na listę członków tej izby. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów, których wykaz został określony w części IV SIWZ oraz w punkcie poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 w związku z art. 44 upzp - wg zał. nr 3; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - wg zał. nr 4; d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego; e) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) wypełniony formularz oferty - wg zał. nr 1; 2) kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zis.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kontynuacja prac konserwatorskich i zabezpieczających na Forcie nr 2 Kościuszko pod Kopcem Kościuszki, al. Waszyngtona 1 w Krakowie.
Dodano: 2015-06-25 - Prace modernizacyjne, remontowe i naprawcze w obiektach KSS im. Jana Pawła II będących w nadzorze Działu Głównego Energetyka.
Dodano: 2014-09-10 - Prace konserwatorskie i roboty zabezpieczające mur kurtynowy bastionów 1, 2, 3 - I etap w Forcie nr 2 Kościuszko pod Kopcem Kościuszki, al. Waszyngtona 1 w Krakowie.
Dodano: 2014-06-13 - Renowacja zabytkowej kaplicy św. Bartłomieja w Zagórniku
Dodano: 2014-01-24 - Remont zabytkowej studni wraz z figurą polichromową św. Floriana w Piwnicznej-Zdroju
Dodano: 2013-10-17 - Wykonanie izolacji fundamentów, drenażu opaskowego oraz wzmocnienia ścian budynku 1-B w ZOD w Dębicy
Dodano: 2013-08-01 - Wykonanie robót remontowych w nieruchomości zlokalizowanej w Bulowicach przy ul. Zamkowej 29 - budynek mieszkalny, będącej w zarządzie Krakowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie
Dodano: 2013-07-10 - Zagospodarowanie parkingu BELERYT
Dodano: 2013-06-25 - Naprawa konstrukcji więźby dachowej w budynku Collegium Nowodworskiego przy ul. św. Anny 12 w Krakowie, położonego na działce nr 368, obr. 1 - Śródmieście wraz z naprawą gzymsu i narożnika budynku oraz naprawą instalacji odgromowej. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-39/ZP/13
Dodano: 2013-05-09 - Remont mieszkania służbowego.
Dodano: 2012-09-24