Wójt Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 34-730 Mszana Dolna, ul. Spadochroniarzy 6
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 3310009 w. 615, 3319815 , fax. 018 3311242
- Data zamieszczenia: 2009-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
ul. Spadochroniarzy 6 6
34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie
tel. 018 3310009 w. 615, 3319815, fax. 018 3311242
REGON: 49050568300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ETAP II - Zaplecze Szatniowo-Socjalne Moje boisko Orlik 2012 Przy Zespole Placówek Oświatowych w Mszanie Górnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu zaplecza szatniowo-socjalnego w istniejącym budynku w ramach programu Moje boisko Orlik 2012 przy zespole placówek oświatowych w Mszanie Górnej dla potrzeb zaplecza boisk sportowych: komunikacji , pomieszczeń trenera, magazynu, sanitariatów, 2x2 szatni z łazienkami, pomieszczenia gospodarczego I obejmuje : Roboty zewnętrzne - remont utwardzenia powierzchni gruntu przy wejściu - remont elewacji :1)trzykrotne malowanie tynku 2)wymiana zniszczonych parapetów blaszanych - wykonanie ocieplenia ściany fundamentowej do gł. 1m p.p.t. - montaż słupa w narożniku budynku Roboty wewnętrzne -Wymiana fug w posadzce z płytek ceramicznych -Wymiana zniszczonych pokryw wpustów posadzkowych w pomieszczeniach natrysków -Oczyszczenie i malowanie ścian i sufitu pomieszczeń remontowanych -Dostosowanie toalety do potrzeb osób niepełnosprawnych - wyposażenie w komplet uchwytów umywalkowych i do wc; -Wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami: -Montaż drzwi przesuwnych w kabinach prysznicowych -Wykonanie obudów na grzejniki z blachy stalowej perforowanej -Wymiana włączników i gniazdek elektrycznych -Wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych -Wyposażenie szatni w szafki Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 2 do SIWZ) i STWiOR oraz SST (załącznik nr 3 do SIWZ) wymagany okres gwarancji: - na wykonane roboty( materiały i robociznę ) wynosi 36 miesiecy od dnia odebrania przez zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego , - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji - za aktualny będzie uważany dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Za ważne będzie uznane zaświadczenie wystawione przez ZUS , US lub KRUS nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców muszą być złożone dokumenty dotyczące każdego z nich (a, b) . 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . W szczególności muszą spełnić następujący warunek : a) Kierownik Robót - niniejsza osoba ma posiadać kwalifikacje co najmniej 5 lata doświadczenia, posiadający uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach : - konstrukcyjno-budowlanej , oraz zaświadczenia , wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego (OIIB) potwierdzającego wpis danej osoby na listę członków właściwej izby . b) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie rzetelnie i należycie co najmniej dwóch robót budowlanych -wykończeniowych . 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 50.000,00 PLN lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50.000,00 PLN , b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniane będzie łącznie ich doświadczenie i sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy , którzy wykazywać będą spełnianie tego warunku . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w ostępowaniu, każdy z Wykonawców przedkłada wraz z ofertą sporządzoną na formularzu OFERTA ( Zał. Nr 1 do SIWZ) następujące oświadczenia dokumenty, informacje i wykazy składające się na ofertę: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy uproszczony - wyceniony na podstawie przedmiaru robót, 3. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia publicznego ( kierownicy robót - uprawnienia , przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego , informacji z przebiegu pracy zawodowej potwierdzającej spełnienie warunków zamawiającego oraz wykazu pracowników przewidzianych do udziału w wykonaniu zamówienia publicznego Zał. Nr 4 do SIWZ , 5. wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające , że roboty te zostały wykonane należycie, Zaleca się żeby przedkładane dokumenty potwierdzały , że wykonane przez Wykonawcę roboty zostały wykonane należycie zawierały co najmniej : a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą, b) wskazanie podmiotu na rzecz którego realizowane były roboty, c) wskazanie zakresu robót, d) wskazanie wartości robót, e) wskazanie daty wykonania ( rozpoczęcia i zakończenia ), f) wskazanie miejsca wykonania, g) opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt.b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie (Zał. Nr 5 do SIWZ ) . 6. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej , 7.polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mszana.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W SIEROCKIEM NA ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY.
Dodano: 2016-07-20 - ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W GLICZAROWIE GÓRNYM NA ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
Dodano: 2016-07-05 - ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W SIEROCKIEM NA ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
Dodano: 2016-06-27 - Wykonanie rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej SPSK z oddziałami integracyjnymi w miejscowości Czerwienne - Roboty instalacyjne oraz wykończeniowe etapu III
Dodano: 2016-05-25 - Budowa Szkoły Podstawowej z przedszkolem dwuoddziałowym w Kluszkowcach - II etap
Dodano: 2016-05-12 - Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w miejscowości Ciche na Zespół Szkół Podstawowej i Gimnazjum
Dodano: 2016-04-22 - Wykonanie tynków wewnętrznych, instalacji elektrycznej w pomieszczeniach piwnicznych pod salą gimnastyczną wraz z wykonaniem drenażu opaskowego sali gimnastycznej Gimnazjum nr 1 w Brzeszczach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja placówek oświatowych
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej SPSK z oddziałami integracyjnymi w miejscowości Czerwienne - Etap III
Dodano: 2016-04-11 - Podniesienie efektywności energetycznej szkoły podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Brzeszczach poprzez remont dachu - sygn. akt WI.271.9.2015
Dodano: 2015-11-03 - Zaprojektowanie i wybudowanie szkoły podstawowej w Niepołomicach wraz z przylegającym otoczeniem.
Dodano: 2015-09-30