Przetargi.pl
Remont pięciu łazienek w budynku Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie, ul. Garbarska 1

Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ogłasza przetarg

  • Adres: 30003 Kraków, ul. Lubelska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 623-76-56, 623 76 46 , fax. 12 623 77 41
  • Data zamieszczenia: 2018-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
    ul. Lubelska 23
    30003 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 623-76-56, 623 76 46, fax. 12 623 77 41
    REGON: 12138578500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pięciu łazienek w budynku Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie, ul. Garbarska 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) przedmiotem zamówienia jest: remont pięciu łazienek w budynku Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie, ul. Garbarska 1. Remont dotyczy 5 pomieszczeń łazienek znajdujących się w przedmiotowym budynku. Dwie łazienki zlokalizowane są na parterze budynku, z dostępem z głównego korytarza. Dwie kolejne zlokalizowane są w części podziemnej budynku, bezpośrednio pod łazienkami parteru. Ostatnia, piąta łazienka znajduje się w Oficynie budynku, na poziomie I piętra. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ: a) załącznik nr 8 do SIWZ – Przedmiar robót, b) załącznik nr 9 do SIWZ – STWiOR c) załącznik nr 10 do SIWZ – Projekt budowlany – branża elektryczna d) załącznik nr 11 do SIWZ – Projekt budowlany – branża architektoniczna e) załącznik nr 12 do SIWZ – Projekt budowlany – branża sanitarna zakres robót, zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót, obejmuje m.in.: – prace polegające na demontażu i wymianie urządzeń sanitarnych tj. umywalek, baterii, pisuarów, muszli ustępowych, podajników na mydło, podajników na ręczniki papierowe, term elektrycznych, gniazdek, łączników, lamp itp.; – prace polegające na demontażu i wymianie wszystkich istniejących drzwi w obrębie łazienek wraz z ościeżnicami na nowe ościeżnice i skrzydła drzwiowe dostosowane do zabytkowego charakteru obiektu; – prace związane z wykonaniem posadzek, to jest rozebranie istniejących posadzek z płytek na zaprawie cementowej, wyrównanie podkładu betonowego, zagruntowanie i zaizolowanie podłoża, położenie warstwy wykończeniowej z płytek ceramicznych; – prace związane z wykonaniem ścian, to jest rozebranie istniejącej okładziny ściennej z płytek, zeskrobanie i zmycie starej farby, wyrównanie powierzchni, położenie płytek, malowanie; – prace związane z wykonaniem sufitów, polegające na zeskrobaniu starych powłok malarskich, wyrównaniu powierzchni pod położenie nowych powłok malarskich, wykonanie lekkiej obudowy przewodów kanalizacyjnych i innych, w systemie suchej zabudowy gipsowo-kartonowej; – prace związane z wymianą instalacji wodnej po trasach istniejącej instalacji; – prace związane z wymianą instalacji kanalizacyjnej po trasach istniejącej instalacji; – prace związane z wymianą instalacji elektrycznej po trasach istniejącej instalacji, wraz z dodatkowym zasilaniempodgrzewaczy wody; prace odbywać się będą w czynnym obiekcie, wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek, być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą o wyrobach oraz ustawą PB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1. Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. oświadczenie, o którym mowa w pkt IV.1.1) lit. a) i b) SIWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, 3. pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach