Przetargi.pl
Remont parkingu leśnego w ramach programu własnego Lasów Państwowych - Aktywne Udostępnianie Lasu

Nadleśnictwo Dojlidy ogłasza przetarg

  • Adres: 15-111 Białystok, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 75
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7436875 , fax. 085 7436875
  • Data zamieszczenia: 2013-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Dojlidy
    Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 75 75
    15-111 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7436875, fax. 085 7436875
    REGON: 05002633100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/web/dojlidy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont parkingu leśnego w ramach programu własnego Lasów Państwowych - Aktywne Udostępnianie Lasu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu parkingu leśnego w miejscowości Rybniki na części dz. nr ewid. 628 obręb Rybniki gmina Wasilków, w ramach programu własnego Lasów Państwowych Aktywne Udostępnianie Lasu. Zamówienie obejmuje remont nawierzchni parkingów z wyznaczeniem miejsc postojowych, dróg manewrowych i alejek spacerowych. W tym celu stosuje się różne rodzaje kruszywa oraz oporniki z nowych drewnianych tzw. podkładów kolejowych. Planuje się 40 miejsc postojowych w tym dwa dla osób niepełnosprawnych. Obsługa komunikacyjna przez dwa istniejące zjazdy z drogi krajowej nr 8 pozostaje bez zmian. Ze względu na możliwość zniszczenia nawierzchni przez pojazdy ciężarowe zakazuje się ruchu pojazdów o masie przekraczającej 8 ton. Alejki spacerowe projektuje się z kruszywa naturalnego o szerokości od 1,5 do 2m. Część rekreacyjną dzieli się na dwie części - miejsce spokojnego wypoczynku oraz miejsce aktywnego wypoczynku. W obu częściach umieszcza się urządzenia zgodne z programem Aktywnego Udostępniania Lasu. Część aktywnego wypoczynku będzie posiadała nawierzchnię bezpieczną z kory wokół elementów ścieżki zdrowia. Montaż elementów ścieżki zdrowia oraz elementów małej architektury należy wykonać zgodnie z instrukcją montażu i użytkowania dołączoną do niniejszego opracowania. Urządzenia i wyposażenie przygotowane są do odbioru przez Wykonawcę na własny koszt w Ośrodku Techniki Leśnej 63-200 Jarocin ul. Przemysłowa 2D. Urządzenia są nowe, przygotowane do transportu. Od momentu odbioru z OTL Jarocin Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za ww. urządzenia i wyposażenie oraz ich stan techniczny. Wykaz urządzeń stanowi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42,poz.275). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 50 203000451110000000732040 przed upływem terminu składania ofert. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. od 8.00 do 14.00, przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 2 września 2013r. do godz.09:00. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy w dokumencie wadialnym, w szczególności wnoszonym w formie niepieniężnej, wskazać w imieniu jakich podmiotów wadium to jest wnoszone. Uwaga: Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11) Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12) W zakresie żądania i zwrotu wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_dojlidy/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach