Przetargi.pl
Remont osady leśnej leśnictwa Sarnowo w Maczkowie - III przetarg nieograniczony

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka ogłasza przetarg

  • Adres: 69-108 Cybinka, ul. Dąbrowskiego 43
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3911307 , fax. 068 3911152
  • Data zamieszczenia: 2013-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka
    ul. Dąbrowskiego 43 43
    69-108 Cybinka, woj. lubuskie
    tel. 068 3911307, fax. 068 3911152
    REGON: 97003992700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_cybinka
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont osady leśnej leśnictwa Sarnowo w Maczkowie - III przetarg nieograniczony
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie osady leśnej leśnictwa Sarnowo położonej w Maczkowie 25, 69-108 Cybinka - gmina Cybinka, powiat słubicki, województwo lubuskie. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym sporządzonym przez firmę PBW Inwestycje Patryk Wołujewicz z Poznania. 2. Zakres prac obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe (rozbiórka ściany działowej na parterze) 2) Wymiana pokrycia dachowego z dachówki cementowej na dachówkę ceramiczną, wymiana rynien i rur spustowych. 3) Naprawa komina 4) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku mieszkalnym, wymiana bramy garażowej i drzwi wejściowych w budynku gospodarczym 5) Wymiana parapetów 6) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych piwnic i ścian fundamentowych 7) Izolacje cieplne - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem o grubości 12cm, ścian piwnic o gr. 8cm, w części strychowej wełną mineralną. 8) Wymiana schodów wewnętrznych z piwnicy na parter 9) Wymiana podłóg z paneli drewnianych 10) Wymiana podłóg z płytek ceramicznych na parterze (w kuchni i na korytarzu) 11) Remont istniejących schodów drewnianych na poddasze 12) Roboty tynkarskie i malarskie związane z montażem stolarki i remontem podłóg 13) Wymiana okładziny z płytek ceramicznych na schodach zewnętrznych. 14) Towarzyszące roboty instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej i c.o. związane z montażem mebli kuchennych, dociepleniem instalacji w piwnicy oraz zabezpieczeniem pożarowym instalacji na poddaszu 15) Wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 16) Remont ogrodzenia frontowego i bocznego 17) Wykonanie dojazdu do budynku gospodarczego z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej, oraz płyt ażurowych o wymiarach 60x40x10cm. 18) Wymiana drzwi do pomieszczenia w bud. gospodarczym. 19) Wykonanie nowej instalacji odgromowej Szczegółowy opis znajduje się w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ 3. Zamawiający zagwarantuje opuszczenie lokalu przez lokatorów (przeprowadzka do lokalu zastępczego) oraz wyniesienie przez nich umeblowania na okres remontu, przed dniem podpisania protokołu przekazania placu budowy. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do poniesienia kosztów zużycia energii elektrycznej, oraz wody w okresie realizacji zamówienia (począwszy od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy) 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty z materiałów własnych, posiadających aktualne atesty i deklaracje zgodności, pozwalających na dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy - prawo budowlane. 6. Po zakończeniu robót budowlanych przed zgłoszeniem do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i gruntownego posprzątania wszystkich pomieszczeń leśniczówki, w sposób umożliwiający ponowne użytkowanie budynku do celów mieszkaniowych 7. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na warunkach określonych w umowie na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. 8. Roboty realizowane są na podstawie zgłoszenia w starostwie powiatowym w Słubicach. 9. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ochronę znajdującego się na budowie mienia i zapewnić warunki bezpieczeństwa oraz budowę i roboty ubezpieczyć. Ubezpieczenie powinno być zawarte z okresem ubezpieczenia od daty przekazania budowy do przewidywanej daty odbioru końcowego. Wysokość ubezpieczenia winna obejmować pełną wartość robót oraz wartość budynku przed przebudową (wartość bieżącą inwentarza), która wynosi 200 000,- zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: - Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00 /100) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Rzepin o/ Cybinka 37 8371 1022 5500 2479 2000 0010 jako tytuł wpłaty należy wpisać: Wadium - remont osady leśniczówki Sarnowo (nazwa wykonawcy) 4.Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. pracy biura Nadleśnictwa (od 8:00 do 14:00). 6.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 07.05.2013 roku do godz. 9:45. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a i 4a ustawy Prawo zamówień publicznych 10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_cybinka
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach