Przetargi.pl
Remont osady leśnej leśnictwa Sarnowo w Maczkowie

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka ogłasza przetarg

  • Adres: 69-108 Cybinka, ul. Dąbrowskiego 43
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3911307 , fax. 068 3911152
  • Data zamieszczenia: 2012-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka
    ul. Dąbrowskiego 43 43
    69-108 Cybinka, woj. lubuskie
    tel. 068 3911307, fax. 068 3911152
    REGON: 97003992700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_cybinka
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont osady leśnej leśnictwa Sarnowo w Maczkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie osady leśnej leśnictwa Sarnowo położonej w Maczkowie 25, 69-108 Cybinka - gmina Cybinka, powiat słubicki, województwo lubuskie. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym sporządzonym przez firmę PBW Inwestycje Patryk Wołujewicz z Poznania. 2. Zakres prac obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe 2) Wymiana pokrycia dachowego z dachówki cementowej na dachówkę ceramiczną, wymiana rynien i rur spustowych. 3) Naprawa komina 4) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku mieszkalnym, wymiana bramy garażowej i drzwi wejściowych w budynku gospodarczym 5) Wymiana parapetów 6) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych piwnic i ścian fundamentowych 7) Izolacje cieplne - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem o grubości 12cm, ścian piwnic o gr. 8cm, w części strychowej wełną mineralną. 8) Wymiana schodów wewnętrznych z piwnicy na parter 9) Remont istniejących schodów na poddasze 10) Roboty wykończeniowe 11) Wymiana okładziny na schodach zewnętrznych 12) Wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej 13) Remont ogrodzenia frontowego i bocznego 14) Wykonanie dojazdu do budynku gospodarczego z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej, oraz płyt ażurowych o wymiarach 60x40x10cm. 15) Wykonanie nowej instalacji odgromowej Szczegółowy opis znajduje się w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ 3. Całość prac podzielono na dwa etapy 1) Etap I - do wykonania w roku 2012 obejmujący: - wymianę pokrycia dachowego rynien i rur spustowych - ocieplenie dachu, - wymiana schodów strychowych, - remont podłogi na poddaszu - wymiana schodów do piwnicy - zabezpieczenie rur w kotłowni - wymiana drzwi do kotłowni - wymiana stolarki okiennej - wykonanie izolacji - ocieplenie ścian fundamentowych - remont pomieszczenia kancelarii 2) Etap II - pozostałe prace objęte dokumentacją projektową W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych lub technologii wykonania prac Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu prac objętych w poszczególnych etapach, pod warunkiem, że wartość zamienionych prac będzie równoważna. 4. W okresie remontu budynek będzie zamieszkany, w związku z czym prace należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców, oraz ze szczególnych zachowaniem przepisów BHP. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty z materiałów własnych posiadających dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy - prawo budowlane. 6. Po zakończeniu robót budowlanych przed zgłoszeniem do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy, 7. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na warunkach określonych w umowie na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. 8. Roboty realizowane są na podstawie zgłoszenia w starostwie powiatowym w Słubicach. 9. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ochronę znajdującego się na budowie mienia i zapewnić warunki bezpieczeństwa oraz budowę i roboty ubezpieczyć. Ubezpieczenie powinno być zawarte z okresem ubezpieczenia od daty przekazania budowy do przewidywanej daty odbioru końcowego. Wysokość ubezpieczenia winna obejmować pełną wartość robót oraz wartość budynku przed przebudową (wartość bieżącą inwentarza), która wynosi 200 000,- zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00 /100) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ O/Zielona Góra, konto nr 57 2030 0045 1110 0000 0050 4740 jako tytuł wpłaty należy wpisać: Wadium - remont osady leśniczówki Sarnowo 4.Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. pracy biura Nadleśnictwa ( od 8 00 do 14 00 ). 6.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 18.10.2012 roku do godz. 9:45. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a i 4a ustawy Prawo zamówień publicznych 10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_cybinka

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach