Przetargi.pl
Remont okresowy silnika MTU serii 2000 na s/y Oceania wraz z dostarczeniem części i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia remontu dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot

Instytut Oceanologii PAN ogłasza przetarg

  • Adres: 81-712 Sopot, ul. Powstańców Warszawy 55
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5517281 , fax. 058 5512130
  • Data zamieszczenia: 2013-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Oceanologii PAN
    ul. Powstańców Warszawy 55 55
    81-712 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 058 5517281, fax. 058 5512130
    REGON: 00063246700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iopan.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont okresowy silnika MTU serii 2000 na s/y Oceania wraz z dostarczeniem części i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia remontu dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Remont okresowy silnika MTU serii 2000 na s/y Oceania wraz z dostarczeniem części i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia remontu dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot. 2. Kod CPV: 50241000-6 Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków 3. Przedmiot zamówienia składa się z usługi remontu okresowego silnika MTU serii 2000 dokonywanego po 6 000 godzin pracy silnika oraz dostawy części potrzebnych do wykonania w/w remontu. 4. Usługa remontu powinna zostać wykonana przez serwis posiadający możliwości techniczne do przeprowadzenia przeglądu serwisowego i wymiany podzespołów zalecanych przez producenta silników MTU serii 2000 po 6000 godzin pracy silnika (między innymi programy komputerowe do ustawienia parametrów silnika ) 5. Usługa powinna być wykonana przy użyciu części posiadających certyfikat klasyfikatora ( PRS lub innego, uznawanego przez PRS ) 6. Zakres prac dla przebiegu 6000 motogodzin silnika MTU serii 2000: - przeprowadzenie serwisu przeglądowego, - wymiana filtrów oleju, powietrza, paliwa, wymiana membran separatorów oleju, - wymiana oleju, - wymiana płynu w układzie chłodzenia silnika oraz odpowietrzenie układu, - czyszczenie i wymiana wkładu filtra oleju odśrodkowego, - regulacja luzów zaworowych wraz z kontrolą dźwigienek zaworowych, - diagnostyka komputerowa silnika, - wymiana głowic silnika, - wymiana pomp wtryskowych, wtryskiwaczy i przewodów wysokiego ciśnienia, - wymiana paska alternatora, - wymiana pomp cieczy (chłodzącej i zaburtowej), - wymiana termostatów, - kontrola komór spalania i gładzi cylindrów, - wymiana turbosprężarek, - czyszczenie odpowietrzenia skrzyni korbowej, - kontrola i czyszczenie chłodnicy wody zaburtowej, - próbne uruchomienie silnika przy nabrzeżu - komputerowa diagnostyka silnika w ruchu przy użyciu dedykowanych programów - przekazanie dokumentacji powykonawczej. 7. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie niezbędne czynności związane z wyżej wymienionym zakresem remontu. 8. Wykonawca zobowiązany jest do kompletnego, wysokiej jakości i terminowego wykonania przedmiotu Umowy. 9. Wykonawca zapewni uruchomienie reperowanych urządzeń oraz przeprowadzi z udziałem przedstawiciela Zamawiającego próby ich działania i dokonuje ewentualnej regulacji. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe wykonanie prac remontowych silnika statku s/y Oceania, zapewnienie warunków bezpieczeństwa przy ich wykonywaniu oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane podczas tych prac. 11. Wykonawca przy wykonywaniu prac remontowych jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt do: - utrzymywania należytego porządku w miejscu dokonywania remontu silnika. Miejsce wykonywania prac powinno być czyste i uporządkowane, bez pozostawania materiałów i sprzętu zbędnych do prowadzenia prac, a także odpadów, - wykonywania w czasie realizacji prac wszystkich niezbędnych sprawdzeń, pomiarów i badań, które powinny być przeprowadzone zgodnie z właściwymi normami i procedurami przez przedsiębiorców posiadających uznanie PRS, o ile będzie to wymagane przez PRS - doprowadzenia po zakończeniu prac do należytego stanu i porządku miejsca wykonywania remontu i przekazania go Zamawiającemu w terminie odbioru końcowego - sporządzenia dokumentacji powykonawczej wykonanych prac uwzględniającej dokonane zmiany w silniku i przekazania jej Zamawiającemu wraz z dokumentami pozwalającymi na ocenę prawidłowego wykonania prac zgłaszanych do odbioru, w formie papierowej w trzech egzemplarzach. 12. Wykonawca zobowiązany jest do informowania na bieżąco przedstawiciela Zamawiającego o kolejności wykonywania, organizacji i planowanym przebiegu wykonywanych prac. 13. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich części i materiałów niezbędnych w ramach dokonywanego remontu w ramach zaoferowanej przez siebie ceny. 14. W celu ułatwienia Wykonawcom oszacowania ceny oferty Zamawiający przedstawia w załączniku nr 5 przewidywane materiały i części konieczne do wykonania przedmiotowego remontu (Części, których wymianę przewiduje producent silnika po 6 000 godzinach pracy silnika). Zamawiający zastrzega, iż ze względu na trudność przewidzenia faktycznego stanu silnika przed dokonaniem przeglądu serwisowego części i materiały faktycznie niezbędne do przeprowadzenia remontu mogą się różnić od wskazanych w ramach załącznika nr 5. 15. Wykonawca zobowiązany jest spowodować, aby przewidziane do użycia w ramach niniejszej Umowy materiały i części były nowe, dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania oraz najwyższej dostępnej na rynku jakości. Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do przedstawienia w każdym czasie dokumentów potwierdzających pochodzenie używanych i zamontowanych w ramach wykonywanych prac remontowych silnika materiałów i części. 16. Wszystkie zamontowane lub użyte przez Wykonawcę części powinny posiadać certyfikat klasyfikatora ( PRS lub innego, uznawanego przez PRS ) 17. Jakość materiałów powinna być udokumentowana atestami, m.in. certyfikaty na znak zgodności CE lub B, lub też certyfikaty zgodności z PN lub odpowiednią aprobatą techniczną. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszelkiej dokumentacji w języku polskim takiej jak: Dokumentacja Techniczno-Ruchowa, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, schematy, karty legalizacji i atesty dla dostarczonych i nowo montowanych urządzeń, materiałów, części, wyposażenia oraz całych systemów. 18. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonane prace na okres 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Na zamontowane części i urządzenia firmowe - gwarancja nie krótsza niż według wskazań producentów. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu poszczególne gwarancje producentów. 19. Zamawiający wymaga, aby wymiana części oraz montaż urządzeń firmowych nie skutkowały utratą ich gwarancji. 20. Miejsce realizacji zamówienia: s/y Oceania, Nabrzeże zbożowe, Port Gdańsk, ul. Starowiślna 1. 21. Ze względu na harmonogram rejsowy statku wykonanie usługi musi odbyć się w terminie od 20.03.2013 do 30.03.2013
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.iopan.gda.pl/bip/przetarg181/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach