Przetargi.pl
Remont ogrodzenia zewnętrznego wraz z obwodnicą oświetleniową na terenie kompleksu wojskowego JW. 1747 przy ul. Wojska Polskiego 21 w Suwałkach.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2020-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://platformazakupowa.pl/pn/24wog
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ogrodzenia zewnętrznego wraz z obwodnicą oświetleniową na terenie kompleksu wojskowego JW. 1747 przy ul. Wojska Polskiego 21 w Suwałkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia zewnętrznego wraz z obwodnicą oświetleniową na terenie kompleksu wojskowego JW. 1747 przy ul. Wojska Polskiego 21 w Suwałkach. 1.1. Ogrodzenie zewnętrzne wykonane jest z: a. siatki wysokości 2 m na słupkach stalowych i żelbetowych; b. ram z kątownika wypełnionych siatką na cokole betonowym; 1.2. Oświetlenie zewnętrzne terenu JW. 1747 wykonane na słupach żelbetowych z oprawami rtęciowymi o mocy 250W. 2. Ogólny zakres robót do wykonania. 2.1. Ogrodzenie zewnętrzne: a. rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych i żelbetowych, ram stalowych, bram skrzydłowych; b. rozebranie cokołów betonowych , słupów żelbetowych; c. wykonanie wykopów pod cokoły ogrodzenia i pod słupki; d. wykonanie ogrodzenia z paneli o wys. 200cm, panel z drutu o śr. 5mm, oczka w podstawie 50 mm i wys. 200mm, panel co najmniej z czterema wygięciami – przetłoczeniami; e. słupki ogrodzeniowe o wysokości 340cm min. wym.(60x40x4mm) powinny być rozstawione w odległości co 250cm; f. dolna krawędź ogrodzenia powinna być zamocowana w odległości nie większej niż 4cm od cokołu; g. segmenty panelowe powinny być łączone ze słupkami ogrodzeniowymi poprzez spawanie lub elementami mocującymi w sposób uniemożliwiający ich demontaż.; h. elementy ogrodzenia powinny powlekane proszkiem poliestrowym metodą elektrostatyczną; i. cokół betonowy szer. 30cm, 20cm nad gruntem oraz 50 cm w gruncie z betonu C16/20; j. wykonanie 3 kpl. bram przesuwnych, furtek; k. montaż 1 kpl. szlabanu o dł. ramienia 5,3 m; l. wykonanie cokołu oraz muru z cegły klinkierowej; m. wykonanie kasetonu z dibondu z napisami; n. wykonanie pomiarów geodezyjnych; o. wykonanie instalacji elektrycznych do zasilania: bram przesuwnych, szlabanu, dibondu; 2.2. Oświetlenie zewnętrzne: a. odłączenie kabla oraz demontaż: słupów oświetleniowych żelbetowych, wysięgników , opraw ; b. montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych; c. montaż opraw oświetleniowych aluminiowych LED o mocy min. 72W; d. ułożenie przewodu uziemiającego; e. wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych, opisów; 3. Warunki realizacji zadania. 3.1. Zamawiający informuje, iż w dniu 14.02.2020r. o godzinie 9.00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną przeprowadzi Pan Leszek Lemiesz tel. 261 347 466 lub 723 663 308. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 3.2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3.3. Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki Wojskowej ). 3.4. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy dostarczenie wniosku (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach związanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w SIWZ lub umowie jako do kontaktów. 3.5. Wykonawca (podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki zgodnie z zapisami § 54 pkt 1-5 (rozdział VI) „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz.Urz. MON 2017 poz.18). Warunkiem uzyskania pozwolenia o którym mowa jest uzyskanie pozytywnej opinii w sprawie wstępu na teren jednostki chronionej Dyrektora Zarządu Operacyjnego Służb Kontrwywiadu Wojskowego w Warszawie. 3.6. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 3.7. Roboty będą prowadzone w czynnej Jednostce Wojskowej. 3.8. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 3.9. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP. 3.10. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 3.11. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie „Planu przekazywania w 2018 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych” sporządzony przez IWspSZ, który sporządzony jest z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 3.12. Transport odpadów z terenu budowy winien być przeprowadzony przez firmę posiadającą stosowne uprawienia. 3.13. Przed przystąpieniem do prac należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem, zabrudzeniem okna oraz inne elementy , których przedmiotowy zakres robót nie obejmuje. 3.14. Po zakończeniu prac teren należy kompleksowo posprzątać.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 29 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych, 00/100). 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089). 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy pzp. 5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. nr 6/2020 – „Remont ogrodzenia zewnętrznego wraz z obwodnicą oświetleniową na terenie kompleksu wojskowego JW. 1747 przy ul. Wojska Polskiego 21 w Suwałkach.” 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 5, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do SIWZ) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca powoła się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 niniejszej tabeli. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 niniejszej tabeli. Dowód wniesienia wadium. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).,3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach