Przetargi.pl
Remont Oddziałów Ginekologicznych Samodzielnego Publicznego Szpitala im. Jana Bożego w Lublinie zlokalizowanych przy ul. Lubartowskiej 81

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 740 86 14 , fax. 081 740 39 34
  • Data zamieszczenia: 2009-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
    ul. Biernackiego 9 9
    20-089 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 740 86 14, fax. 081 740 39 34
    REGON: 43099240200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spszw.lublin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Oddziałów Ginekologicznych Samodzielnego Publicznego Szpitala im. Jana Bożego w Lublinie zlokalizowanych przy ul. Lubartowskiej 81
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont Oddziałów Ginekologicznych Samodzielnego Publicznego Szpitala im. Jana Bożego w Lublinie zlokalizowanych przy ul. Lubartowskiej 81 w zakresie opisanym dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi: 38 234.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu uczestniczyć mogą Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: - podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu, - nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy, b) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przez co rozumie się, iż wykażą się: - wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie co najmniej 1 roboty budowlanej o zbliżonym do niniejszego przedmiotu zamówienia zakresie i wartości min. 1 554 852,39 PLN i potwierdzą, iż robota te została wykonana należycie; - dysponowaniem osobami posiadającymi wymagane uprawnienia (osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie) we wszystkich branżach odpowiadających przedmiotowi zamówienia ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co rozumie się, iż: - są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty nie mniejszej niż 700 000,00 PLN. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku składania ofert wspólnych warunki określone w ppkt 1) lit. b-c mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie składających ofertę. Warunki określone w ppkt. 1) lit. a musi spełniać każdy z Wykonawców z osobna. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców następować będzie w oparciu o oświadczenia/dokumenty dołączone zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w pkt. 2) na potwierdzenie warunków określonych w pkt 1). Złożenie dokumentów/oświadczeń określonych w lit. a) -i) jest obligatoryjne, z zastrzeżeniem lit. c), która dotyczy podmiotów zbiorowych, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga się złożenia następujących dokumentów/ oświadczeń: W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty określone w pkt 5 ppkt 2) lit. a)-d) na każdy z podmiotów z osobna. W zakresie zdolności technicznej Wykonawców: e) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5 ppkt 1 lit. b) niniejszej SIWZ, tj.: - wykaz osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. UWAGA: Załącznik nr 3 określa przykładowy wzór wykazu. - dokumentów w sprawie nadania uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w odniesieniu do osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, -w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -w specjalności instalacyjnej:- w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - w zakresie instalacji sanitarnych, - zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej Izby, na dzień składania ofert, osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie, których uprawnienia budowlane zostały dołączone do ofert, Podmioty występujące wspólnie Dokumenty określone w pkt 5 ppkt 2. lit. e) dotyczyć powinny osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie, którymi dysponują podmioty występujące wspólnie bez względu na miejsce zatrudnienia wykazanych osób. f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania robót budowlanych obejmujących co najmniej 1 robotę budowlaną o zbliżonym do niniejszego przedmiotu zamówienia zakresie i wartości min. 1 554 852,39 PLN, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz wykonanych robót budowlanych o zakresie j.w. i dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, UWAGA: w wykazie wykonawca powinien wykazać co najmniej 1 robotę na remont budynku zrealizowaną w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, przy czym każda z robót wskazanych w wykazie ma być nie mniejsza niż 1 554 852,39 PLN..W wykazie należy umieścić następujące dane: nazwę i adres inwestora, miejsce realizacji inwestycji, opis realizowanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia robót, wartość zrealizowanej roboty. Załącznik nr 2 określa przykładowy wzór wykazu. Podmioty występujące wspólnie Wykaz określony w pkt 5 ppkt 2 lit. f) może zawierać roboty wykonane przez każdy z podmiotów z osobna, wówczas warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z podmiotów wykaże się wykonawstwem robót w zakresie wymaganym przez Zamawiającego. W zakresie sytuacji ekonomicznej Wykonawców: g) dokument potwierdzający spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5 ppkt 1 lit. c) niniejszej SIWZ, tj.: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty nie mniejszej niż 700 000,00 PLN. UWAGA: polisa (lub inny dokument ubezpieczenia) powinna być ważna na dzień otwarcia ofert. Jeżeli data ważności polisy (lub innego dokumentu ubezpieczenia) upływałaby przed dniem odbioru robót wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia się na warunkach wymaganych w SIWZ na okres do odbioru robót, przy zachowaniu ciągłości ubezpieczenia. W takim wypadku w ofercie wykonawca ma obowiązek złożyć stosowne zobowiązanie do przedłużenia ważności polisy. Podmioty występujące wspólnie Dokumenty określone w pkt 5 ppkt 2 lit. g) mogą być składane przez każdy z podmiotów z osobna, wówczas warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że podmioty występujące wspólnie dysponują łącznie wymaganą sumą gwarancyjną. h) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 oraz z 2008r. Nr 171 poz.1058), wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5, i) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego w trybie art. 24 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 oraz z 2008r. Nr 171 poz.1058), wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5. Podmioty występujące wspólnie składają oświadczenia określone w pkt 5 ppkt 2) lit. h)-i) na każdy z podmiotów z osobna. UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. z dnia 16 października 2008r w sprawie rodzajów dokumentów ,jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane(Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spszw.lublin.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach