Miasto Racibórz ogłasza przetarg
- Adres: 47-400 Racibórz, ul. Stefana Batorego 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 7550710 , fax. 032 7550725
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Racibórz
ul. Stefana Batorego 6 6
47-400 Racibórz, woj. śląskie
tel. 032 7550710, fax. 032 7550725
REGON: 27625839700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bipraciborz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont odcinka ul. Urbana, odcinka ul. H. Pobożnego oraz chodnika przy ul. Krętej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu odcinka ul. Urbana, odcinka ul. H. Pobożnego oraz chodnika przy ul. Krętej. Podstawowy zakres robót obejmuje m.in.: 1).wytyczenie obiektu w terenie 2).wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 12 000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności: a). Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch zadań z zakresu budowy, remontu lub przebudowy dróg o nawierzchni asfaltobetonowej i podbudowie tłuczniowej o powierzchni co najmniej 2 000 m2, każde z nich. b). Dysponowanie lub przedstawienie pisemnego zobowiazania innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006, Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 200 000 PLN. 4.Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nastąpi w oparciu o załączone oświadczenia i niżej wymagane dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie. 4.Kopia uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie potwierdzające Przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 5.Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzajacego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bipraciborz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni dróg wewnętrznych na terenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach zlokalizowanych w Zabrzu-Rokitnicy i Katowicach- Ligocie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty bieżące nawierzchni dróg, chodników i placów oraz urządzeń odwadniających
Dodano: 2016-07-25 - Budowa zjazdu do Szpitala Miejskiego Nr 4 w Gliwicach Sp. z o. o. przy ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice
Dodano: 2016-07-20 - Remont chodników na cmentarzu komunalnym przy ul. Słonecznej w Szczygłowicach
Dodano: 2016-07-12 - Remonty bieżące nawierzchni dróg, chodników i placów oraz urządzeń odwadniających
Dodano: 2016-07-06 - Wykonanie modernizacji odcinka drogi gminnej - ulicy Szkolnej w Rudniku o długości 600,00 mb - etap I
Dodano: 2016-07-06 - Odtworzenie nawierzchni tras rowerowych znajdujących się poza pasem dróg publicznych
Dodano: 2016-07-04 - Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2623S - ulicy Hażlaskiej w Brzezówce, etap III
Dodano: 2016-06-30 - Przebudowa drogi - łącznik ulic Ordona i Klonowej w Raciborzu
Dodano: 2016-06-30 - Modernizacja części placu zabaw Przedszkola nr 6, Chorzów, ul. ks. J. Gałeczki 56
Dodano: 2016-06-29